Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Romaqua Group, cea mai mare companie românească din industria băuturilor, a terminat anul 2014 cu un profit net de 11,4 milioane de lei, de opt ori peste nivelul înre­gistrat în anul anterior, arată datele de la Registrul Comerțului.

 


Majorarea profitului net vine în condițiile în care cele mai importante două piețe pe care activează compania - băuturile nonalcoolice și berea - au avut un declin de 2-3%, respectiv 8,6% în volum anul trecut.


 


Declinul acestor două piețe s-a văzut însă în evoluția cifrei de afaceri a Romaqua, astfel că businessul producătorului s-a contractat cu aproape 5%, până la 561 mil. lei.


 


Pentru Romaqua Group cel mai important segment este cel al apelor minerale, care aduce circa 50% din vânzările grupului controlat de Octavian Crețu și Nicolae Palfi, în timp ce berea contribuie cu aproximativ 38% la business, potrivit ultimelor date transmise de companie.


Restul vânzărilor este adus de sucuri, segment pe care compania activează cu brandul Giusto, informeaza Ziarul financiar.


Alte articole recomandate:

Prezent la lucrările Conferinței cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul următor”, eveniment organizat de Partidul Conservator sub coordonarea domnului Laurențiu Rebega, Alex Jurconi, Președinte al Pro Agro a opinat că pe fermierii și procesatorii sectorului de carne din România îi așteaptă un viitor cu mari și dificile provocări la care nu vor putea găsi soluții, individual, doar în cadrul României, ci numai prin [...]
Parlamentul European readuce în discuție alimentele noi, adică cele produse în urma unor tehnologii de ultimă generație. În momentul de față, potrivit datelor publicate de Comisia Europeană, există zeci de alimente noi care așteaptă aprobarea Comisiei pentru a putea fi comercializate pe piața comună. Altele au fost deja autorizate în timp ce unele au fost interzise. Spre excemplu, pe lista de așteptare se află ingrediente precum mai multe tipuri de microalge [...]
Brandul de inghetata Napoca, apartinand gigantului Unilever din anul 2009, nu va mai fi produs incepand de anul viitor in fabrica FrieslandCampina din Baciu, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii ambelor companii, informeaza Wall Street. Unilever este prezent pe piata inghetatei prin divizia Algida in portfoliul careia se afla branduri precum Cornetto, Viennetta, Magnum, Carte D’Or, Big Milk sau Napoca, inghetata care a fost realizata pe plan local in [...]
Ca urmare a publicarii de catre revista Fabrica de Lapte a unor acuzatii lansate de Brandprivat.ro, la adresa companiei Lactag, acuzatii care vorbesc despre modul incorect in care firma argeseana ar informa consumatorii, am primit la redactie mai multe opinii care vin sa demonteze argumentele publicatiei citate. Iata una dintre reactii: ”Ca proprietar si conducator de societate comerciala care detine o ferma mare de vaci de lapte, ferma stabila si activa de multi ani in Romania, pot [...]
Retras de mai mult timp din viata politica, fostul liberal, Valeriu Stoica, si-a dedicat activitatea, atat meseriei sale de avocat, cât și noii sale pasiuni, viticultura și vinificație, fiind proprietarul unei crame.   Avocatul Valeriu Stoica, care deține împreună cu soția sa Cristiana producătorul de vin Avincis, spune că anul trecut a livrat 12.000 de sticle de vin în China, iar acum crama are comenzi din Suedia și explorează posibilitatea de a exporta [...]
Marile companii de vinuri din SUA lucrează doar cu soiuri fine de struguri, iar gustul este asigurat de faptul că nici un strugure necopt sau stricat nu are voie să ajungă în procesul de producție. De aceea, în Napa Valley, o sarcină importantă o aveau cei care selectau strugurii, oameni plătiți bine ca să nu dea greș. Până de curând, când viticultorii au investit într-un robot industrial acapabil să facă această muncă de [...]
Nanotehnologia are un potențial semnificativ de a influența domeniul prelucrării alimentelor. Industria alimentară a investit sume uriașe în cercetările în domeniul nanotehnologiei. Deocamdată, nanotehnologia se aplică în multe domenii de activitate, care nu sunt neapărat legate unele cu altele. Acest fapt a rezultat într-o lipsă a unei definiții unanim acceptate. Una dintre definiții este următoarea: “Nanotehnologia este știința, [...]
”Una dintre preocuparile primordiale ale companiei Valdo Invest este aceea de a contribui la protectia mediului”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin domnul Alexandru Constantin, Senior Sales Manager, care are sub conducere divizia de tehnologii pentru vinificatie si bere. Tocmai de aceea, la Indagra, Valdo Invest a propus potentialilor clienti instalatii de separare si recuperare a substantelor rezultate din procesul tehnologic, fapt care conduce la diminuarea sunstantiala a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN