Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc.


Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioada estivală Bergenbier se va prezenta consumatorilor într-un ambalaj inovator cu o zonă printată cu cerneală termosensibilă. Datorită tehnologiei inovatoare introduse, consumatorii vor ști exact când berea a ajuns la temperatura optimă pentru a fi consumată: atunci când munții de pe ambalaj devin albaștri este semn că băutura este suficient de rece pentru a fi savurată. Tehnologia thermo ink (ambalaj termo sensibil) este o tehnologie prin care, eticheta sau ambalajul dozei  tratate cu ajutorul unei cerneli speciale se activează în intervalul de temperatura 10⁰C - 8⁰C.


Continuând seria de inovații în segmentul mixurilor de bere, Bergenbier lansează Bergenbier Fresh Soc. O combinație surprinzatoare între extrasul din flori de soc și berea blondă, Bergenbier Fresh Soc va oferi răcorire totală în timpul verii, cu un conținut scăzut de alcool (1,9%). Noul sortiment va fi disponibil în magazine în ambalaj returnabil de sticlă 0,5 l și doză de alumininiu de 0.5 litri.


„Consumatorii români sunt din ce în ce mai exigenți și au așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește inovațiile și investițiile în noi tehnologii. Bergenbier își propune să fie cel mai activ brand în ce privește inovația de produs și ambalaj și să ofere consumatorului, dincolo de un produs de calitate, o adevarată experiență. Am ales să introducem acest tip de ambalaje pentru că oricarui consumator de bere i s-a întâmplat măcar o dată în viață să deschidă o bere și să constate că nu e suficient de rece. De acum vor ști exact când este la temperatura optimă.”, a declarat Valentin Stoenescu, Senior Brand Manager Bergenbier.


 


 


 


 


 


 


 

Alte articole recomandate:

Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]
Multinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie. Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice [...]
Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
Aura Alexa Ioan:   În ultimul timp, ecologiștii și vegetarienii au declanșat o adevărată campanie împotriva anumitor materiale de ambalare a sucurilor. Dacă ecologiștii se declară împotriva folosirii ambalajelor de carton, vegetarienii militează împotriva PET-urilor. Lăsând la o parte aceste puncte de vedere diferite,  fiecare având argumentele și contraargumentele lui, decizia definitivă revine în primul rand, clientului. Producătorii sunt [...]
La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
  Cateringul presupune, în primul rând, rapiditate în vânzare, mobilitate, dar și siguranța transportului alimentelor. De aceea, ambalajele destinate acestei zone de comerț alimentar trebuie să îndeplinească unele cerințe specifice.   Caracteristici generale   Ambalajul pentru zona de catering trebuie să fie ușor, rezistent, sigur. Acestea sunt primele caracteristici specifice care trebuie îndeplinite. În [...]
Liniile de procesare de mare capacitate necesită, la capătul lor, echipamente adecvate de ambalare, mai ales în cazul producției care își găsește desfacerea prin marile lanțuri de magazine. În ediția de față, vă prezentăm câteva soluții oferite de compania Delkor Sistem, lider în domeniu, potrivit DairyIndustries. Ultima propunere de la această companie este Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN