Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc.


Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioada estivală Bergenbier se va prezenta consumatorilor într-un ambalaj inovator cu o zonă printată cu cerneală termosensibilă. Datorită tehnologiei inovatoare introduse, consumatorii vor ști exact când berea a ajuns la temperatura optimă pentru a fi consumată: atunci când munții de pe ambalaj devin albaștri este semn că băutura este suficient de rece pentru a fi savurată. Tehnologia thermo ink (ambalaj termo sensibil) este o tehnologie prin care, eticheta sau ambalajul dozei  tratate cu ajutorul unei cerneli speciale se activează în intervalul de temperatura 10⁰C - 8⁰C.


Continuând seria de inovații în segmentul mixurilor de bere, Bergenbier lansează Bergenbier Fresh Soc. O combinație surprinzatoare între extrasul din flori de soc și berea blondă, Bergenbier Fresh Soc va oferi răcorire totală în timpul verii, cu un conținut scăzut de alcool (1,9%). Noul sortiment va fi disponibil în magazine în ambalaj returnabil de sticlă 0,5 l și doză de alumininiu de 0.5 litri.


„Consumatorii români sunt din ce în ce mai exigenți și au așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește inovațiile și investițiile în noi tehnologii. Bergenbier își propune să fie cel mai activ brand în ce privește inovația de produs și ambalaj și să ofere consumatorului, dincolo de un produs de calitate, o adevarată experiență. Am ales să introducem acest tip de ambalaje pentru că oricarui consumator de bere i s-a întâmplat măcar o dată în viață să deschidă o bere și să constate că nu e suficient de rece. De acum vor ști exact când este la temperatura optimă.”, a declarat Valentin Stoenescu, Senior Brand Manager Bergenbier.


 


 


 


 


 


 


 

Alte articole recomandate:

Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
Can-Pack România, singura fabrică din București în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 340 de milioane de lei (77 milioane de euro), mai mult cu 10% comparativ cu anul anterior.   „Am lucrat la capacitate maximă anul trecut, am produs 920 de milioane de doze de aluminiu pentru bere și sucuri, față de 850 de milioane de doze cu un an în urmă. Chiar a trebuit să aducem de la export, de la fabricile din Polonia ș [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
  Cateringul presupune, în primul rând, rapiditate în vânzare, mobilitate, dar și siguranța transportului alimentelor. De aceea, ambalajele destinate acestei zone de comerț alimentar trebuie să îndeplinească unele cerințe specifice.   Caracteristici generale   Ambalajul pentru zona de catering trebuie să fie ușor, rezistent, sigur. Acestea sunt primele caracteristici specifice care trebuie îndeplinite. În [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]
Bleaster și Clamshell Sealer sunt echipamente de ambalare de mari dimensiuni, recomandate companiilor care furnizează mari cantități de produse pentru marele retail, realizându-se o perfectă etanșeizare prin sistemele sigure de sigilare și greifer. Echipamentele sunt copercializate de Packing Equipment Sales, informeaza Meat Process. Temperatura de sigilare este reglabilă, operațiunile fiind controlate cu ajutorul a patru sisteme de post-ambalare prevăzute cu [...]
Tetra Pak, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat că a făcut progrese semnificative în 2013, pentru atingerea obiectivelor de mediu stabilite pentru 2020, concentrându-se pe dezvoltarea de produse sustenabile, reducând amprenta de carbon pe întregul lanț de producție și mărind procentul de reciclare a ambalajelor sale. Pentru a dezvolta produse mai sustenabile, Tetra Pak urmărește creșterea gradului de folosire a materialelo [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN