Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Webasto Thermo & Comfort Romania, Patener al Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, va expune în cadrul secțiunii EXPO cele mai noi sisteme de climatizare, detaliind pentru participanții la eveniment și celelalte produse și servicii ale companiei.


 


Spre deosebire de alțe companii care vor expune în zona EXPO,  Webasto Thermo & Comfort Romania va fi prezent și cu un autovehicul special care va fi expus spre a prezenta participantilor toate facilitățile de care pot beneficia achiziționând produsele și serviciile firmei.


 


Webasto Thermo & Comfort Romania este reprezentanța Webasto Grup pentru România și Republica Moldova și operează o rețea de peste 70 de parteneri în cele două țări. Participarea in premieră a Webasto la EXPO-Conferința Meat & Milk 2015 este ocazionată de introducerea pe piața din Romania a liniei FRIGO a grupului Webasto. Cu o experiență și un renume la nivel global, Grupul Webasto propune soluții noi, economice și inovative pentru variantele de transport frigorific.


 


Webasto Group cu sediul în Stockdorf, lângă München este o afacere de familie încă de la înființarea companiei în anul 1901. Grupul operează la nivel internațional în peste 50 de locații (mai mult de 30 dintre acestea sunt facilități de producție) și este împărțit în două divizii: sisteme de acoperiș și sisteme de climatizare, pentru industria auto. Webasto este unul dintre primii 100 de furnizori auto din lume. În anul 2014 grupul a realizat un volum de vânzări de 2,5 miliarde de euro, avand peste 10.000 de angajați.


Competențele de bază ale companiei includ dezvoltarea, producția și vânzarea sistemelor de acoperișuri auto și a sistemelor de decapotare complete, precum și a sistemelor de încălzire, răcire și ventilare pentru autoturisme, vehicule comerciale și speciale, vehicule recreaționale și ambarcațiuni. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.webasto-group.com.

Alte articole recomandate:

Gabriel Andronescu, country manager al furni­zorului de paleți CHEP România, spune că avansul cererii de paleți este direct proporțional cu creșterea volumelor de marfă paletizată și a numărului de produse (SKUs), ceea ce poate reprezenta un barometru pentru mersul industriilor.   „În general, creșterea cererii de paleți se observă atunci când o companie își extinde producția fie datorită creșterii cererii domestice sau de la export pentru produsel [...]
Linde Gas România, parte a Lide Group, va fi Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014. Participarea acestei prestigioase companii la evenimanetul care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, se va concretiza prin comunicarea cu titlul ”Exchipamente pentru congelare și răcire criogenică”, temă care va fi susținută în Workshop-ul din ziua de 11 iunie destinat sectorului d [...]
Compania P3 din Cehia, deținută de fondul american TPG și de Ivanhoe Cambridge, subsidiara imobiliară a celui mai mare fond de private equity din Canada, în mâinile căruia se află și banii de pensii ai locuitorilor din regiunea Quebec, a cumpărat, într-o tranzacție de 120 mil. euro, Europolis Logistic Park, cel mai mare complex de depozite de lângă București, informeaz[ ZF Corporate. Proiectul vândut de grupul austriac CA Immo are o suprafață de 214.000 mp ș [...]
In cadrul celei de-a 11-a editii a Summitului 3PL care s-a tinut pe 13 noiembrie in Amsterdam, FM Logistic a fost desemnata “Cel mai bun furnizor 3PL pentru retaileri” de catre companiile din acest sector de activitate. Obiectivul acestui eveniment organizat anual de catre Eyefortransport este promovarea furnizorilor logistici pentru excelenta operationala si valoarea adaugata a serviciilor oferite. FM Logistic a fost premiata la sectiunea ‘Retail Supply Chain’ pe baza [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
Nestlé Japoniei va “angaja” 1.000 de roboți humanoizi în poziții de agenți de vânzare pentru gama sa de aparate de făcut cafea Nescafé Dolce Gusto și Nescafé Gold Blend Barista. Aceștia vor activa în cadrul mai multor magazine specializate în vânzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile rob [...]
Transportul a doi, trei paleți nu e întotdeauna simplu de organizat și, de multe ori, costul este foarte mare. Dar, din dorința de a respecta angajamentele față de clienți, transporturile sunt totuși îndeplinite, chiar dacă din punct de vedere financiar nu sunt eficiente. Soluția pe care Pall-Ex a adus-o pe piață este, în fapt, un fel de curierat cu mărfuri paletizate, venind să rezolve această problemă și garantând livrări [...]
(Autor: Ioan Serbanescu) Industria produselor lactate se confruntă, din când în când, cu situații în care produsele deshidratate au o stabilitate mai redusă la depozitare decât cea așteptată, motiv pentru care producătorii prezintă un mare interes pentru îmbunătățirea tehnologiei de obținere sau a modului de ambalare a produselor, cu scopul de a menține valabilitatea acestora cât mai mult timp posibil. Efectul condițiilor de depozitare Ca urmare a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi