Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici și mijlocii.  Întreprinzătorii se pot înscrie în competiție în intervalul 23 aprilie - 23 iulie 2015. 


“Fie că vorbim despre parteneri care și-au transformat locația într-un centru de activități culturale pentru educarea comunității locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunității, cazurileînscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovadă antreprenorii față de comunitatea din care fac parte. Poveștile lor ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua ediție a competiției METRO – Starurile Comunității” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „Prin competiție, ne dorim să mulțumim persoanelor implicate în dezvoltarea comunităților locale”.


Răsplătind devotamentul față de comunitate și spiritul antreprenorial, METRO încurajează întreprinzătorii să se implice activ în dezvoltarea mediului din care fac parte.


 


METRO – Starurile Comunității în cinci pași: înscriere, votare, validare, evaluare, premii


 


În perioada 23 aprilie – 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  Publicul larg își poate susține proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.


Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.


 


Susținătorii METRO în căutarea starurilor comunităților


 


La fel ca în 2014, METRO – Starurile Comunității are parte de susținerea Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul METRO în dezvoltarea competiției, responsabil pentru validarea celor 10 proiecte finaliste pe teren.


“Ne bucurăm să ne implicăm și anul acesta într-o inițiativă unică pe piața locală. Este pentru prima dată când o companie din România recunoaște importanța acțiunilor de responsabilitate socială dezvoltate de antreprenori”, a declarat Ionuț Sibian, Director Executiv al FDSC.


Brutăria CONCORDIA, afacere socială care asigură un circuit complet pentru ca tinerii dezavantajați, cu puține șanse de reușită, să se integreze pe piața muncii, a fost câștigătorul premiului primei ediții a METRO – Starurile Comunității. Fiind un adevărat exemplu de bune practici în susținerea unor grupuri dezavantajate social, CONCORDIA Development SRL se alătură în 2015 competiției, ca parte din juriu.


„Participarea la METRO - Starurile Comunității 2014 a reprezentat pentru CONCORDIA Development o experiență extraordinară, oferindu-ne posibilitatea de a face cunoscută povestea Brutăriei CONCORDIA. Toate reușitele noastre sunt posibile cu ajutorul voluntarilor și datorită implicării companiilor cu viziune, deschise către susținerea unor programe de acest fel. De aceea, considerăm că proiecte precum cel dezvoltat de METRO contribuie la îmbunătățirea calității vieții în comunitățile defavorizate și la producerea unor schimbări pozitive acolo unde oamenii au nevoie de ajutor.


Îi încurajăm pe toti cei care doresc să participe în competiție, fiind foarte important ca inițiativele lor să fie cunoscute și recunoscute, precum și să încercăm să întărim pe termen lung implicarea oamenilor în susținerea comunităților în care trăiesc”, a declarat Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA.


Și anul acesta, METRO Cash & Carry România are parte de susținerea unor experți din domeniile antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media. Aceștia formează juriul “METRO – Starurile Comunității 2015”:



  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

  • Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană 

  • Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”

  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro

  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)

  • Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA


 


METRO – Starurile Comunității – o inițiativă la nivel internațional


 


METRO – Starurile Comunității face parte din strategia companiei de responsabilitate socială și este în linie cu noua poziționare – YOU&METRO - care însumează eforturile companiei de a deveni cei mai buni parteneri ai întreprinzătorilor independenți.


Inițiativa a pornit în 2014, cu ocazia aniversării a 50 de ani de METRO Cash & Carry la nivel internațional. Competiția a fost implementată în 17 țări, unde echipele METRO s-au implicat în identificarea și recunoașterea antreprenorilor care au înscris, în total, 1.400 de proiecte de susținere a comunităților locale. Participanții ediției din 2014 s-au bucurat de sprijinul publicului larg, poveștile înscrise însumând peste 1.2 milioane de voturi.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

La mai putin de un an de la deschiderea primului magazin in Targu Mures, Carrefour va deschide, marti, cel de-al treilea supermarket din acest oras, ridicand numarul total de magazine în acest format la 81. Noul magazin Market, aflat pe Bulevardul 1848 nr. 59-63, are o suprafata de peste 500 de mp.Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour: •    Apel gratuit pentru [...]
Profi a deschis vineri, 26 septembrie, un nou magazin la Constanta, extinzandu-si reteaua la 248 de unitati comerciale. Retailerul a mai inaugurat in cursul saptamanii trecute o unitate comerciala la Oradea, dar si o platforma de legume si fructe la Timisoara. Magazinul din Constanta functioneaza in format standard si este situat pe bulevardul Timisoara, numarul 318, avand o suprafata de vanzare de 370 mp. Aceasta este a opta unitate comerciala Profi din municipiul Constanta, in judet m [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
Cumparatorii au facut in aceasta saptamana cunostinta cu patru noi magazine PROFI la Slatina, Braila si Constanta.   Magazinul din Slatina, judetul Olt, s-a deschis pe Str.Serg.Mj.Dorobantu Constantin nr. 9, in cartierul  Progresul. Functioneaza in format City si are o suprafata totala de 350 mp din care sala de vanzari ocupa 210 mp. La Braila noul PROFI se află pe Aleea Cutezatorilor nr.5, in Complexul Hipodrom. Acesta functioneaza in format Standard, cu o suprafata totala de 533 [...]
Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani. Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale. Dar totul [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN