Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici și mijlocii.  Întreprinzătorii se pot înscrie în competiție în intervalul 23 aprilie - 23 iulie 2015. 


“Fie că vorbim despre parteneri care și-au transformat locația într-un centru de activități culturale pentru educarea comunității locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunității, cazurileînscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovadă antreprenorii față de comunitatea din care fac parte. Poveștile lor ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua ediție a competiției METRO – Starurile Comunității” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „Prin competiție, ne dorim să mulțumim persoanelor implicate în dezvoltarea comunităților locale”.


Răsplătind devotamentul față de comunitate și spiritul antreprenorial, METRO încurajează întreprinzătorii să se implice activ în dezvoltarea mediului din care fac parte.


 


METRO – Starurile Comunității în cinci pași: înscriere, votare, validare, evaluare, premii


 


În perioada 23 aprilie – 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  Publicul larg își poate susține proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.


Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.


 


Susținătorii METRO în căutarea starurilor comunităților


 


La fel ca în 2014, METRO – Starurile Comunității are parte de susținerea Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul METRO în dezvoltarea competiției, responsabil pentru validarea celor 10 proiecte finaliste pe teren.


“Ne bucurăm să ne implicăm și anul acesta într-o inițiativă unică pe piața locală. Este pentru prima dată când o companie din România recunoaște importanța acțiunilor de responsabilitate socială dezvoltate de antreprenori”, a declarat Ionuț Sibian, Director Executiv al FDSC.


Brutăria CONCORDIA, afacere socială care asigură un circuit complet pentru ca tinerii dezavantajați, cu puține șanse de reușită, să se integreze pe piața muncii, a fost câștigătorul premiului primei ediții a METRO – Starurile Comunității. Fiind un adevărat exemplu de bune practici în susținerea unor grupuri dezavantajate social, CONCORDIA Development SRL se alătură în 2015 competiției, ca parte din juriu.


„Participarea la METRO - Starurile Comunității 2014 a reprezentat pentru CONCORDIA Development o experiență extraordinară, oferindu-ne posibilitatea de a face cunoscută povestea Brutăriei CONCORDIA. Toate reușitele noastre sunt posibile cu ajutorul voluntarilor și datorită implicării companiilor cu viziune, deschise către susținerea unor programe de acest fel. De aceea, considerăm că proiecte precum cel dezvoltat de METRO contribuie la îmbunătățirea calității vieții în comunitățile defavorizate și la producerea unor schimbări pozitive acolo unde oamenii au nevoie de ajutor.


Îi încurajăm pe toti cei care doresc să participe în competiție, fiind foarte important ca inițiativele lor să fie cunoscute și recunoscute, precum și să încercăm să întărim pe termen lung implicarea oamenilor în susținerea comunităților în care trăiesc”, a declarat Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA.


Și anul acesta, METRO Cash & Carry România are parte de susținerea unor experți din domeniile antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media. Aceștia formează juriul “METRO – Starurile Comunității 2015”:



  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

  • Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană 

  • Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”

  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro

  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)

  • Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA


 


METRO – Starurile Comunității – o inițiativă la nivel internațional


 


METRO – Starurile Comunității face parte din strategia companiei de responsabilitate socială și este în linie cu noua poziționare – YOU&METRO - care însumează eforturile companiei de a deveni cei mai buni parteneri ai întreprinzătorilor independenți.


Inițiativa a pornit în 2014, cu ocazia aniversării a 50 de ani de METRO Cash & Carry la nivel internațional. Competiția a fost implementată în 17 țări, unde echipele METRO s-au implicat în identificarea și recunoașterea antreprenorilor care au înscris, în total, 1.400 de proiecte de susținere a comunităților locale. Participanții ediției din 2014 s-au bucurat de sprijinul publicului larg, poveștile înscrise însumând peste 1.2 milioane de voturi.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]
Rețeaua belgiană de supermarketuri Mega Image este la un pas de a se instala în inima Capitalei, în spa­țiul ocupat anterior de unul dintre sim­bolurile retailului din perioada comunistă, magazinul Eva de pe bule­vardul Magheru, potrivit unor surse din piața de retail, informează Ziarul financiar. Magazinul Eva făcea parte înainte de ‘89 din grupul „destinațiilor de shopping“ ale Bucureștiului, alături de magaziul Unirea, Cocor, [...]
Doar cinci din cele 12 mari lanțuri de magazine dezvoltate în retailul modern românesc au și servicii de comandă online, ultimul intrat pe acest segment fiind Mega Image, în parteneriat cu eMag, noteaza Progresiv. Astfel, clienții eMag, cel mai mare retailer online local, care a ajuns în 13 ani la un business de aproape 200 mil. euro comercializând în principal echipamente IT&C, pot comanda de săptămâna trecută și produse precum ulei, mălai, carne, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN