Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici și mijlocii.  Întreprinzătorii se pot înscrie în competiție în intervalul 23 aprilie - 23 iulie 2015. 


“Fie că vorbim despre parteneri care și-au transformat locația într-un centru de activități culturale pentru educarea comunității locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunității, cazurileînscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovadă antreprenorii față de comunitatea din care fac parte. Poveștile lor ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua ediție a competiției METRO – Starurile Comunității” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „Prin competiție, ne dorim să mulțumim persoanelor implicate în dezvoltarea comunităților locale”.


Răsplătind devotamentul față de comunitate și spiritul antreprenorial, METRO încurajează întreprinzătorii să se implice activ în dezvoltarea mediului din care fac parte.


 


METRO – Starurile Comunității în cinci pași: înscriere, votare, validare, evaluare, premii


 


În perioada 23 aprilie – 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  Publicul larg își poate susține proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.


Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.


 


Susținătorii METRO în căutarea starurilor comunităților


 


La fel ca în 2014, METRO – Starurile Comunității are parte de susținerea Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul METRO în dezvoltarea competiției, responsabil pentru validarea celor 10 proiecte finaliste pe teren.


“Ne bucurăm să ne implicăm și anul acesta într-o inițiativă unică pe piața locală. Este pentru prima dată când o companie din România recunoaște importanța acțiunilor de responsabilitate socială dezvoltate de antreprenori”, a declarat Ionuț Sibian, Director Executiv al FDSC.


Brutăria CONCORDIA, afacere socială care asigură un circuit complet pentru ca tinerii dezavantajați, cu puține șanse de reușită, să se integreze pe piața muncii, a fost câștigătorul premiului primei ediții a METRO – Starurile Comunității. Fiind un adevărat exemplu de bune practici în susținerea unor grupuri dezavantajate social, CONCORDIA Development SRL se alătură în 2015 competiției, ca parte din juriu.


„Participarea la METRO - Starurile Comunității 2014 a reprezentat pentru CONCORDIA Development o experiență extraordinară, oferindu-ne posibilitatea de a face cunoscută povestea Brutăriei CONCORDIA. Toate reușitele noastre sunt posibile cu ajutorul voluntarilor și datorită implicării companiilor cu viziune, deschise către susținerea unor programe de acest fel. De aceea, considerăm că proiecte precum cel dezvoltat de METRO contribuie la îmbunătățirea calității vieții în comunitățile defavorizate și la producerea unor schimbări pozitive acolo unde oamenii au nevoie de ajutor.


Îi încurajăm pe toti cei care doresc să participe în competiție, fiind foarte important ca inițiativele lor să fie cunoscute și recunoscute, precum și să încercăm să întărim pe termen lung implicarea oamenilor în susținerea comunităților în care trăiesc”, a declarat Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA.


Și anul acesta, METRO Cash & Carry România are parte de susținerea unor experți din domeniile antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media. Aceștia formează juriul “METRO – Starurile Comunității 2015”:



  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

  • Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană 

  • Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”

  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro

  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)

  • Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA


 


METRO – Starurile Comunității – o inițiativă la nivel internațional


 


METRO – Starurile Comunității face parte din strategia companiei de responsabilitate socială și este în linie cu noua poziționare – YOU&METRO - care însumează eforturile companiei de a deveni cei mai buni parteneri ai întreprinzătorilor independenți.


Inițiativa a pornit în 2014, cu ocazia aniversării a 50 de ani de METRO Cash & Carry la nivel internațional. Competiția a fost implementată în 17 țări, unde echipele METRO s-au implicat în identificarea și recunoașterea antreprenorilor care au înscris, în total, 1.400 de proiecte de susținere a comunităților locale. Participanții ediției din 2014 s-au bucurat de sprijinul publicului larg, poveștile înscrise însumând peste 1.2 milioane de voturi.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Mega Image, cel mai extins jucător din comerțul local cu peste 420 de magazine sub mai multe branduri, a încheiat un parteneriat cu 55 de producători de legume din apropierea Bucureștiului. Inițiativa belgienilor face parte dintr-un program mai amplu lansat de retailerii străini care afirmă că încearcă să lucreze tot mai mult cu fermieri locali. „Un obiectiv al programului «Gusturi românești de la gospodari» a fost acela de a susține comunitățile locale. [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Retailerul german Kaufland inaugureaza joi, 27 august, cel de-al 95-lea hypermarket din retea in municipiul Gherla din judetul Cluj. Retailerul de apropie astfel cu pasi repezi de pragul de 100 de unitati comerciale operationale in Romania, pe care vrea sa-l atinga pana la sfarsitul anului 2014. Kaufland Gherla este situat pe strada Hasdatii nr. 1, pe locul unei foste garnizoane care a fost daramata pentru ridicarea magazinului. Potrivit presei locale, noul magazin va avea o suprafata de [...]
Într-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Daniela Sima, Directorul de Marketing al rețelei Selgros, prevede un an 2015 în creștere: ”Ceea ce îmi doresc este ca Selgros să fie foarte vizibil anul viitor și mult mai agresiv în promovare decât până acum. În această perioadă vom începe planificările pentru 2015. De asemenea, acum lucrez și la conceptul de reclamă. Vreau să găsim canale noi prin care să creștem vizibilitatea [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
Afacerile lanțului de hipermarketuri cu prețuri mici, Kaufland, cu 103 magazine în România, au crescut cu 10% în S1. Mai mult decât atât, Kaufland se afla după va­loarea portofoliului imo­bi­liar de la finalul anului tre­cut, pe poziția a doua în piață, la egalitate cu Immofinanz (care deține printre altele par­cul de afaceri Iride din Pipera), cu ac­tive de circa 960 mil. euro, potrivit da­telor ZF.   Ei [...]
(Comunicat)PROFI a inaugurat cate un magazin la Cisnadie si Pitesti, iar maine va mai deschide inca unul tot la Pitesti. Primul magazin din Cisnadie se afla situat pe strada Stejarului, se intinde pe o suprafata totala de 609 mp si are o sala de vanzari de 430 mp. Unitatea va functiona  in formatul standard si este cea de-a noua din judetul Sibiu. Ambele magazine de la Pitesti vor opera sub formatul City, format care ajunge la 31 de unitati in intreaga tara. Cel inaugurat astazi este [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN