Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master fracizor al brandului de praline premium Leonidas în România,  a declarat pentru zf.ro că Paștele reprezintă circa 20% din businessul pe care îl administrează și că vânzările din acest sezon au început mai greu, însă și-au revenit.


 „Comparativ cu anul 2014 vânzările de Paște din acest an au început mai greu, dar spre finalul săptămânii am avut o avalanșă de comenzi atingând și un nou record al vânzărilor la Ciocolateria Leonidas Beller. Astfel, într-o singură zi comenzile au fost în valoare de aproximativ 10.000 euro“, a spus antreprenorul.


Anul trecut, magazinele administrate de Ion Codreanu au vândut zece tone de ciocolată și au cumulat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. El spune că anul acesta de Paște vânzările au avansat cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, la fel cum s-a întâmplat și în perioada sărbătorilor pascale din 2014.


„Față de anii precedenți când aveam comenzi care depășeau și 10.000 euro, în acest an am avut un număr mai mare de comenzi, dar cu valori mai mici“, a mai spus Ion Codreanu. În această perioadă, cele mai vândute produse au fost figurinele de Paște precum iepurașii de ciocolată de diferite dimensiuni, ouă umplute cu cio­colată și mini ouă sau coșurile cadou.


„Anul acesta am avut o cerere mai mare pentru figurinele din ciocolată bel­giană față de anii trecuți în special pentru cele 14 sortimente de praline în formă de mini ouă din Colecția de Paște“, a precizat antrepre­no­rul, care adaugă că piesa de „rezistență“ a acestui sezon a fost cel mai ma­re ou de cio­colată din România care cân­tărește 4,5 kg, fiind umplut cu figurine și mini ouă „care a fost vândut într-un timp foarte scurt“.


Ion Codreanu a observat că diferența între Crăciun și Paste constă în faptul că raportul dintre vânzarea direct din ciocolaterii și comenzile corporate este mai mare.

Alte articole recomandate:

Organizația Patronală a Hotelurilor și Restau­rantelor din România (HORA) consideră că din cele aproximativ 30.000 baruri, restaurante și cafenele de pe piața locală circa jumătate înregistrează profit, însă doar 5% îl declară. Au fost luate în considerare numărul de localuri, nu numărul de entități juridice înregistrate sub unul dintre CAEN-urile din industrie. „Nu este corect ca doar 5% din jucători să declare că înregistrează profit la [...]
Reiser oferă soluții pentru procesatorii de brânzeturi care includ aplicații pentru formarea, extrudarea, depozitarea brânzeturilor.  De la brânză sub formă de cuburi sau mărunțită, forme cilindrice și sferice, de la brânzeturi mexicane la cheddar, harvati si mozzarella, de la brânzeturi tari și maturate la brânzeturi din lapte de capră și moi, Reiser este soluția completă pentru toate aceste procese de fabricare [...]
Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]
  Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF. Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. [...]
România a exportat pește, crustacee, moluște și alte nevertebrate acvatice în cantitate totală de 2.239 de tone, în 2014, cu 38% mai puțin față de anul precedent. Importurile au fost mai mari de 21 de ori, de 47.081 tone, potrivit Institutului Național de Statistică (INSSE)   În 2014, România a importat cu aproape 23% mai multe produse acvatice decât în 2013, când importurile au fost de 38.285 [...]
Producția de semințe oleginoase a României ar putea ajunge în acest an la 3,18 milioane de tone, în creștere cu 5,58% față de anul trecut, se arată într-un raport al Agenției pentru Agricultură a SUA (USDA) ce se bazează pe estimări aferente lunii octombrie.  Producția ne asigură astfel locul trei în clasamentul UE, după Franța (7,24 milioane de tone) și Germania (6,15 milioane). Anul trecut, România a fost al patrulea producător de semințe din UE, cu o [...]
Cu o tradiție de 125 de ani în arta brutăriei franțuzești, rețeaua de brutării Paul a ajuns în 2008 și în România, franciza fiind obținută de compania Moulin D'or. În prezent, compania deține 11 unități Paul, iar anul trecut brutăriile au înregistrat o cifră de afaceri de circa 5,2 mil. euro. Dintre aceste 11 unități, o parte sunt de tip brutărie, precum Paul din Doroban­ților, Universitate, AFI Palace sau Piața Romană, iar o parte de tip chariot [...]
Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN