Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master fracizor al brandului de praline premium Leonidas în România,  a declarat pentru zf.ro că Paștele reprezintă circa 20% din businessul pe care îl administrează și că vânzările din acest sezon au început mai greu, însă și-au revenit.


 „Comparativ cu anul 2014 vânzările de Paște din acest an au început mai greu, dar spre finalul săptămânii am avut o avalanșă de comenzi atingând și un nou record al vânzărilor la Ciocolateria Leonidas Beller. Astfel, într-o singură zi comenzile au fost în valoare de aproximativ 10.000 euro“, a spus antreprenorul.


Anul trecut, magazinele administrate de Ion Codreanu au vândut zece tone de ciocolată și au cumulat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. El spune că anul acesta de Paște vânzările au avansat cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, la fel cum s-a întâmplat și în perioada sărbătorilor pascale din 2014.


„Față de anii precedenți când aveam comenzi care depășeau și 10.000 euro, în acest an am avut un număr mai mare de comenzi, dar cu valori mai mici“, a mai spus Ion Codreanu. În această perioadă, cele mai vândute produse au fost figurinele de Paște precum iepurașii de ciocolată de diferite dimensiuni, ouă umplute cu cio­colată și mini ouă sau coșurile cadou.


„Anul acesta am avut o cerere mai mare pentru figurinele din ciocolată bel­giană față de anii trecuți în special pentru cele 14 sortimente de praline în formă de mini ouă din Colecția de Paște“, a precizat antrepre­no­rul, care adaugă că piesa de „rezistență“ a acestui sezon a fost cel mai ma­re ou de cio­colată din România care cân­tărește 4,5 kg, fiind umplut cu figurine și mini ouă „care a fost vândut într-un timp foarte scurt“.


Ion Codreanu a observat că diferența între Crăciun și Paste constă în faptul că raportul dintre vânzarea direct din ciocolaterii și comenzile corporate este mai mare.

Alte articole recomandate:

Prezent la lucrările Conferinței pe teme de agricultură și industrie alimentară, ”Ducem agricultura la nivelul superior”, eveniment organizat de Departamentul pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Partidului Conservator, sub coordonarea domnului Laurențiu Rebega, europarlamentar, membru în Comisia pentru Agricultură a Parlamentului European, domnul Dorin Cojocaru, președinte al APRIL a declarat că ”dacă, în momentul de față, [...]
De la intrarea pe piață, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual. Ilias Pliatsikas, directorul general al Fa­bricii de Lapte Brașov, producătorul lacta­te­lor Olympus și Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul și așteptările“, iar pentru anul aces­ta estimează un rulaj de 70 milioane de euro. Cu acest rezultat, Olympus se menține pe lo­cul patru [...]
Odată cu venirea toamnei Brexitul începe să-și arate fața cea urâtă pentru britanici, cu una dintre cele mai mari firme de recrutare avertizând asupra reticenței multinaționalelor de a face angajări în Marea Britanie și cu retailerii atenționând că deprecierea neobosită a lirei sterline se va vedea în cele din urmă la raft prin scumpirea produselor de import și că  incertitudinea va slăbi încrederea consumatorilor. Băncile străine vin și ele cu [...]
(Agerpres) Volumul pietei berii a atins opt milioane de hectolitri in primul semestru al anului 2013, in scadere cu circa 3% comparativ cu cel inregistrat in perioada similara din 2012, iar reprezentantii industriei se asteapta ca analizele finale pentru 2013 sa se incheie cu volume de vanzari sub nivelul celor raportate anterior, cand piata berii a atins 18,2 milioane de hectolitri. Potrivit reprezentantilor Asociatiei Berarii Romaniei, rezervele cu privire la evolutia vanzarilor in 2013, [...]
Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
Clienții de business, la fel ca și consumatorii finali pot încerca să obțină informații despre companie din surse variate precum Internetul, comunitățile online, filmele de prezentare postate în rețeaua Web etc., astfel încât acestea sunt instrumente potențiale puternice pentru transmiterea mesajelor de brand B2B, precum și o metodă eficientă de amplificare a impactului acestora. Uneori, însă, așa cum sugerează și [...]
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri, 5 februarie,  că ANAF a avut în luna ianuarie încasări de 6,5% peste plan și cu 13,2% mai mari față de luna ianuarie a anului trecut. “Una din cele trei măsuri pe care trebuie să le implementăm de la 1 aprilie, programul de ajutor de stat pentru acoperirea a jumătate din costurile salariale pentru cei care creează peste 20 de locuri noi de muncă, cred că e un lucru important și bun și, de asemenea, în discuțiile cu [...]
Localul bucureștean înființat în 1879 atrage 2.500 de clienți zilnic, din care 1.000 sunt străini. La fiecare consumație, ei achită o notă de plată medie de 35 de euro. După o istorie la fel de zbuciumată ca a întregii țări, Caru’ cu Bere se prezintă astăzi cu statistici impresionante. Spre exemplu, potrivit conducerii de acum a localului, aici vin zilnic 2.500 de clienți, din care aproximativ 40% sunt străini, iar vânzările lunare sunt de 3.000 de ciolane afumate [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN