Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master fracizor al brandului de praline premium Leonidas în România,  a declarat pentru zf.ro că Paștele reprezintă circa 20% din businessul pe care îl administrează și că vânzările din acest sezon au început mai greu, însă și-au revenit.


 „Comparativ cu anul 2014 vânzările de Paște din acest an au început mai greu, dar spre finalul săptămânii am avut o avalanșă de comenzi atingând și un nou record al vânzărilor la Ciocolateria Leonidas Beller. Astfel, într-o singură zi comenzile au fost în valoare de aproximativ 10.000 euro“, a spus antreprenorul.


Anul trecut, magazinele administrate de Ion Codreanu au vândut zece tone de ciocolată și au cumulat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. El spune că anul acesta de Paște vânzările au avansat cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, la fel cum s-a întâmplat și în perioada sărbătorilor pascale din 2014.


„Față de anii precedenți când aveam comenzi care depășeau și 10.000 euro, în acest an am avut un număr mai mare de comenzi, dar cu valori mai mici“, a mai spus Ion Codreanu. În această perioadă, cele mai vândute produse au fost figurinele de Paște precum iepurașii de ciocolată de diferite dimensiuni, ouă umplute cu cio­colată și mini ouă sau coșurile cadou.


„Anul acesta am avut o cerere mai mare pentru figurinele din ciocolată bel­giană față de anii trecuți în special pentru cele 14 sortimente de praline în formă de mini ouă din Colecția de Paște“, a precizat antrepre­no­rul, care adaugă că piesa de „rezistență“ a acestui sezon a fost cel mai ma­re ou de cio­colată din România care cân­tărește 4,5 kg, fiind umplut cu figurine și mini ouă „care a fost vândut într-un timp foarte scurt“.


Ion Codreanu a observat că diferența între Crăciun și Paste constă în faptul că raportul dintre vânzarea direct din ciocolaterii și comenzile corporate este mai mare.

Alte articole recomandate:

Cora Romania va începe să livrezeproduse la domiciului clinetului, începând din luna decembrie. Aceasta a semnat un parteneriat cu TNT Romania, parte a TNT Express, unul dintre marii integratori in domeniul serviciilor de curierat express si logistica la nivel global. Astfel, coradrive.ro isi va extinde serviciile si, incepand cu luna decembrie, va livra comenzile la domiciliu. La un an de la lansare, coradrive.ro isi va extinde serviciile, prin oferirea optiunii de comanda [...]
Acționarii producătorului de amidon Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, au aprobat fuziunea prin absorbție cu firma Moara Cibin (MOIB), cea mai valoroasă companie lista­tă pe bursă din grupul Boromir. Fuziu­nea face parte dintr-un proiect mai amplu prin care Moara Cibin ar urma să absoarbă și fabrica de biscuiți Extra Sib, societate închisă și deținută în proporție de 15% de firma Boromir Ind. Gheorghe Ștefan este acționarul [...]
Cafeaua Viva din statiile OMV, certificata Fairtrade, se bucura de un succes rasunator in Austria si Germania. Incepand cu luna iunie 2016, clientii OMV VIVA din Romania vor beneficia de parteneriatul OMV Viva – Fairtrade. De fiecare data cand se vor bucura de cafeaua aromata Viva din statiile OMV, o vor face cu constiinta impacata, anunta Iqads. Fie ca este vorba despre espresso, cappuccino, latte macchiato, populara cafea lunga sau, pentru consumatorii grabiti, cafeaua ”t [...]
  Producătorul de uleiuri vegetale Argus Constanța, controlat de SIF 5 Oltenia, vrea să ia un credit de 90 milioane de lei pe un an înainte de debutul campaniei comerciale pentru floarea-soa­relui, cu 33% mai mare decât cel contractat în sezonul anterior, informeaza Ziarul Financiar.   Compania va lua și o finanțare de 30 milioane de lei pe șase luni pentru achizițiile de materie primă, în scădere cu 18,9% față perioada similară anterioară. Creșterea [...]
Sectorul Racoritoare a generat in luna martie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 12% mai putin ca in luna februarie, si un viewership de 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 10% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 1%, respectiv 16%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 [...]
Producătorul de aditivi alimentari Dr. Oetker, care deține o fabrică în județul Argeș, a avut anul trecut un profit net de 18,6 milioane de lei (4 mil. euro), în scădere cu 19% față de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro. Acesta este cel mai scăzut profit al producătorului din ultimii cinci ani, în condițiile în care în perioada 2011-2014 Dr. Oetker a raportat în fiecare an câștiguri de peste 20 de milioane de lei. Astfel, anul trecut marja [...]
O metodă inovatoare de prelucrare a cărnii o reprezintă afumarea în câmp electrostatic, constând în ionizarea fumului în câmpuri electrostatice neuniforme, între un electrod activ și unul pasiv, informeaza MeatProcessing. Timpul de afumare durează 2– 5 minute, timp în care componentele din fum se depun pe suprafața produsului de unde difuzează în profunzime prin încălzirea produselor înainte și după afumare cu radiaț [...]
AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR ORDIN pentru modificarea anexei la Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 113/2008 privind aprobarea Instrucțiunilor pentru organizarea și desfășurarea activității de control oficial în unitățile de prelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare și comercializare a produselor și subproduselor alimentare de origine nonanimală Văzând [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN