Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master fracizor al brandului de praline premium Leonidas în România,  a declarat pentru zf.ro că Paștele reprezintă circa 20% din businessul pe care îl administrează și că vânzările din acest sezon au început mai greu, însă și-au revenit.


 „Comparativ cu anul 2014 vânzările de Paște din acest an au început mai greu, dar spre finalul săptămânii am avut o avalanșă de comenzi atingând și un nou record al vânzărilor la Ciocolateria Leonidas Beller. Astfel, într-o singură zi comenzile au fost în valoare de aproximativ 10.000 euro“, a spus antreprenorul.


Anul trecut, magazinele administrate de Ion Codreanu au vândut zece tone de ciocolată și au cumulat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. El spune că anul acesta de Paște vânzările au avansat cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, la fel cum s-a întâmplat și în perioada sărbătorilor pascale din 2014.


„Față de anii precedenți când aveam comenzi care depășeau și 10.000 euro, în acest an am avut un număr mai mare de comenzi, dar cu valori mai mici“, a mai spus Ion Codreanu. În această perioadă, cele mai vândute produse au fost figurinele de Paște precum iepurașii de ciocolată de diferite dimensiuni, ouă umplute cu cio­colată și mini ouă sau coșurile cadou.


„Anul acesta am avut o cerere mai mare pentru figurinele din ciocolată bel­giană față de anii trecuți în special pentru cele 14 sortimente de praline în formă de mini ouă din Colecția de Paște“, a precizat antrepre­no­rul, care adaugă că piesa de „rezistență“ a acestui sezon a fost cel mai ma­re ou de cio­colată din România care cân­tărește 4,5 kg, fiind umplut cu figurine și mini ouă „care a fost vândut într-un timp foarte scurt“.


Ion Codreanu a observat că diferența între Crăciun și Paste constă în faptul că raportul dintre vânzarea direct din ciocolaterii și comenzile corporate este mai mare.

Alte articole recomandate:

Pentru ca magazinele sunt pline de produse stricate care ajung in farfuriile oamenilor, zeci de bucatari profesionisti au dat in judecata Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor.   Chefii cer schimbarea legii si obligarea producatorilor sa mentioneze pe etichete procentul exact de ingrediente, fara nici o inselatorie. In 2013, ANPC a inregistrat 4100 de plangeri impotriva magazinelor care au vandut marfa neconforma, informează Știrile Protv. 10 reclamatii, cu tot cu [...]
Într-o declarație făcută pentru Wall Street, Ilias Pliatsikas, managerul Olympus România a declarat că: ”Anul trecut preferintele consumatorilor romani s-au indreptat catre segmentul iaurturilor dietetice si, in special, catre segmentul iaurtului grecesc pe care, de altfel, am inregistrat cresteri semnificative. De asemenea, segmentul BIO, respectiv al produselor lactate bio produse local este in crestere. Ne bucuram sa vedem ca din ce in ce mai multi roman [...]
La finalul saptamanii trecute, la Bucuresti a avut loc un Simpozion care a detaliat aspectele Regulamentului 1169/2011, cu aplicabilitate partiala din 14 decembrie 2014 si totala, din 2016. Evenimentul s-a bucurat de un succes deosebit, la el participand un numar impresionant de specialisti din industria alimentara si din retail.   In cadrul Simpozionului, doamna Mirona Daia, expert in etichetare, a sustinut comunicarea cu titlul "Reglementari legislative pentru impunatatirea informarii [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]
Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
(Comunicat) Pentru a veni in sprijinul solicitanților din sectorul vie-vin și pentru a crește absorbția fondurilor europene alocate măsurilor notificate în Programul Național de Sprijin al României 2014 - 2018, a fost elaborat un act normativ care, pe lângă investițiile deja accesate de către producători, cuprinde și investiții în construcția de imobile noi destinate vinificației (crame), laboratoare pentru [...]
GfK România a realizat un studiu care investighează obiceiurile de consum de mâncare ale românilor in afara casei. Vă prezentăm rezultatele cercetării de piață, cuprinse în comunicatul tranmsis la redacția publicației infoALIMENT   Pe repede-înainte, fast-food   Localurile cu servire rapidă care vând burgeri, shaorma, pui prăjit și cartofi prăjiți sunt preferate pentru achiziționarea de mâncare pentru a fi [...]
Vânzările Cora Drive Lujerului, prima platformă de ridicare a cumpărăturilor cu mașina personală din România, s-au ridicat la peste 2 milioane de lei (circa 400.000 de euro) în primul an de funcționare, a declarat Claudia Mirică, directorul hypermarketului Cora Lujerului, potrivit www.magazinulprogresiv.ro Ofcialul companiei a precizat că vânzările hypermarketului Cora Lujerului au rămas stabile în 2014, nu au crescut, dar nici nu au scăzut, în condițiile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN