Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master fracizor al brandului de praline premium Leonidas în România,  a declarat pentru zf.ro că Paștele reprezintă circa 20% din businessul pe care îl administrează și că vânzările din acest sezon au început mai greu, însă și-au revenit.


 „Comparativ cu anul 2014 vânzările de Paște din acest an au început mai greu, dar spre finalul săptămânii am avut o avalanșă de comenzi atingând și un nou record al vânzărilor la Ciocolateria Leonidas Beller. Astfel, într-o singură zi comenzile au fost în valoare de aproximativ 10.000 euro“, a spus antreprenorul.


Anul trecut, magazinele administrate de Ion Codreanu au vândut zece tone de ciocolată și au cumulat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. El spune că anul acesta de Paște vânzările au avansat cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, la fel cum s-a întâmplat și în perioada sărbătorilor pascale din 2014.


„Față de anii precedenți când aveam comenzi care depășeau și 10.000 euro, în acest an am avut un număr mai mare de comenzi, dar cu valori mai mici“, a mai spus Ion Codreanu. În această perioadă, cele mai vândute produse au fost figurinele de Paște precum iepurașii de ciocolată de diferite dimensiuni, ouă umplute cu cio­colată și mini ouă sau coșurile cadou.


„Anul acesta am avut o cerere mai mare pentru figurinele din ciocolată bel­giană față de anii trecuți în special pentru cele 14 sortimente de praline în formă de mini ouă din Colecția de Paște“, a precizat antrepre­no­rul, care adaugă că piesa de „rezistență“ a acestui sezon a fost cel mai ma­re ou de cio­colată din România care cân­tărește 4,5 kg, fiind umplut cu figurine și mini ouă „care a fost vândut într-un timp foarte scurt“.


Ion Codreanu a observat că diferența între Crăciun și Paste constă în faptul că raportul dintre vânzarea direct din ciocolaterii și comenzile corporate este mai mare.

Alte articole recomandate:

Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care eram ma [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
În urma rezultatelor înregistrate de Salbac, Agricola a decis în acest an să investească în creșterea capacității de producție a salamurilor crud-uscate cu 25%, astfel încât compania să poată produce mai mult salam de Sibiu – produsul său fanion, care are cel mai mare preț de vânzare, dar și cea mai lungă perioadă de maturare, în jur de 70 de zile. „Ne-am propus pentru 2014 ca salamul de Sibiu să reprezinte [...]
Pentru fabricile de mare capacitate, dar și pentru centrele logistice sau marile lanțuri de retail, productivitatea în zona de paletizare și ambalare a paleților cu produse este determinantă, în rapiditatea transferului de marfă. O soluție o poate reprezenta oferta companiei britanice Marden Edwards. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, [...]
(Agerpres) Transavia anunță că anul acesta va aloca 8 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje performante. În același timp, compania va închide creditele bancare astfel încât, până la finalul anului, să își desfășoare activitatea din surse proprii. În 2013, Transavia a înregistrat o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro și un profit brut de 12,5 milioane de euro, fiind un an extrem de profitabil  pentru companie, [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]
Consumul de carne si produse din carne a scazut cu aproximativ 25% in ultimii cinci ani, din cauza diminuarii puterii de cumparare, si se afla pe un trend descendent si in prima parte a anului in curs,  a declarat Ovidiu Dusleag, vicepresedintele Asociatiei Romane a Carnii (ARC). “Piata de mezeluri a scazut cu 20-25% in ultimii cinci ani. Estimarile initiale pentru acest an prognozau o crestere zero, dar cei mai recenti indicatori arata o scadere de 1-2%”, a mai spus Dusleag. [...]
CBA Nord-Vest va organiza, vineri, 16 mai, o expozitie dedicata magazinelor partenere unde vor expune furnizori ai organizatiei. Ajunsa la a patra editie, CBA Expo se va desfasura pe o suprafata de 1.600 mp, in incinta fostului supermarket Interex din Satu Mare, situat pe Str. Brasovului, nr. 4. Sunt asteptati pana la 200 de participanti din randul magazinelor francizate sub sigla CBA si Privat, precum si cei mai importanti parteneri, din judetele: Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN