Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ieri, compania Danone Romania a anunțat un program de investiții în valoare de 10 milioane de lei pentru retehnologizare și relansarea portofoliului de produse, în special, prin introducerea unui nou ambalaj pentru iaurturi.


 


Cu aceasta ocazie, Dieter Schulz, managerul care conduce operațiunile locale ale grupului francez Danone, a declarat că anul acesta a început bine, consumatorul român pare să fie mai optimist datorită schimbărilor din zona politică și veștilor bune legate de scăderea TVA la alimente și crede că 2015 va fi un an bun pentru România și pentru industria bunurilor de larg consum în general.


 


„Reducerea TVA este un lucru bun, sunt nerăbdător să văd această măsură intrată în vigoare. Nu pot să spun dacă va crește consumul, dar este o modalitate prin care acele categorii de alimente de bază devin mai accesibile unei părți importante din populație. Și asta ar trebui să se traducă în creșterea consumului“, este de părere Dieter Schulz, director general al Danone pentru sud-estul Europei. Compania care deține o fabrică în București.


 


Lactatele, segment în care intră și iaurturile, vor bene­ficia alături de toată industria alimentară de TVA redusă de la 24% la 9% din iunie. Danone România este cel mai mare producător local de iaurturi și are peste 450 de angajați.  „România este una dintre cele mai mici țări ca business pentru Danone, dar una dintre cele mai importante ca potențial de creștere. Dacă ne uităm la consumul care este foarte mic, vedem că există un foarte mare potențial de creștere.“

Alte articole recomandate:

  Cert ID Europa a introdus un program de certificare pentru a confirma că lecitina din floarea-soarelui nu conține urme de soia, informează Food Navigator. Programul este destinat pentru furnizorii de lecitină de floarea soarelui - în special pentru cei care aprovizionează industria de panificație, ciocolată și produse de patiserie – mai ales că în ultimul timp sectorul alimentar caută alternative de utilizat pe scară largă a lecitinei emulsificată din [...]
McDonald’s încep "Săptămâni românești", o campanie desfășurată între 22 aprilie și 22 mai, prin care sunt introduse produse specifice bucătăriei românești. Noua ediție a campaniei vine cu spotul TV "Culmea poftei", semnat de agenția de publicitate TBWA. Astfel, timp de o lună, în restaurantele McDonald’s din întreaga țară sunt disponibile chifteluțe, cașcaval pane și mini papanași cu înghețată. Carnea de porc este furnizată de [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Procesatorii importa tot mai mult lapte in timp ce producatorii romani se chinuie tot mai mult să își vândă marfa. Cantitatea colectată de lapte de vacă de către unitățile procesatoare a scăzut, în primele zece luni din 2013, cu 1,7% comparativ cu aceeași perioadă din anul precedent, arată datele Institutului Național de Statistică. În același timp producția a crescut dar pe baza laptelui din import care a crescut în primele zece luni [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
Retailerul belgian Mega Image a deschis săptămâna trecută magazinul de la parterul clădirii de birouri Bucharest One dezvoltată de compania Globalworth, fondată și condusă de omul de afaceri grec Ioannis Papalekas.    Acesta este magazinul cu numărul 442 al rețelei de supermarketuri.  Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul rețelei, este situat pe strada Barbu Văcărescu, lângă stația de metrou Aure [...]
Comcereal Vaslui (simbol: CCEV), parte a grupului Racova, deținut de omul de afaceri Adrian Porumboiu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320,5 milioane lei (72,5 milioane euro), cu 17% mai mare decât cea din 2012, potrivit datelor remise Bursei de Valori București (BVB), citate de Bursa. În 2012, compania a consemnat încasări de 273,7 milioane lei, cu 46% peste cele din 2011, de 187 milioane lei.Atât veniturile, cât și cheltuielile au urcat anul [...]
Rexam a declarat pentru BeverageDaily că urmărește dezvoltarea afacerilor în segmentul băuturi lactate și spune că un succes notabil până în prezent a fost înregistrat pentru milkshake-ul cu aromă de limonada MIO în Rusia, informează Dairy Reporter.Marianne Freund, marketing manager al companiei la Rexam Beverage Can Europe, a discutat cu Ben Bouckley de la Brau Beviale din Nürnberg, Germania. “MIO este o bautură răcoritoare din lapte și [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi