Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Agricola Internațional Bacău, una dintre companiile de top din industria de procesare a cărnii de pasăre din România, va participa la Meat & Milk 2015 în cadrul secțiunii EXPO. La standul firmei, participanții la eveniment vor putea degusta cele mai noi produse din carne în mai multe sesiuni de sampling.


 


În cadrul manifestării care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANȚĂ – Politici de sprijin pentru ieșirea din impas”, Secțiunea EXPO va fi organizată într-un spațiu de maximă vizibilitate, amenajându-se 10 standuri de degustare de produse premium din carne si lapte. În aceeași zonă EXPO, vor fi amenajate suplimentar alte 10 standuri, propice discutiilor Business to Business, acolo unde, companiile expozante își vor prezenta ultimele servicii și produse din domeniul tehnologic, al siguranței alimentare, al domeniului bancar etc.


 


Grupul Agricola Bacău a încheiat anul 2014 cu afaceri de 138,5 milioane de euro, în creștere cu 4% față de anul anterior. „Revenirea prețurilor principalelor resurse la niveluri mai rezonabile ne-a ajutat. Vânzările de carne de pui au crescut față de anul precedent în principal datorită creșterii ponderii sortimentelor cu valoare adăugată mare“, a spus Grigore Horoi, președintele procesatorului de carne din Bacău. Principalul pilon al grupului Agricola rămâne divizia de procesare a cărnii de pasăre, segment care a acoperit anul trecut 58% din totalul rulajelor la nivel de grup.


Divizia de procesare a cărnii de pasăre a Grupului, a încheiat anul trecut cu afaceri de 81 milioane de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent, plusul venind aproape în mod egal din creșterile atât în volum, cât și în valoare.


 


Reamintim că, recent, Agricola Internațional Bacău a lansat campania ”Pentru mese de poveste”. În prezentarea campnaiei, doamna Carmen Gavrilescu, Marketing Manager al firmei băcăuane, a declarat: “Demarăm una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoțiilor vieții fiecăruia dintre noi. Am avut alături în această campanie pe unul dintre cei mai apreciați regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins tradiționalul familiilor și momente speciale în compania celor dragi, dar și concretul de fiecare zi din viețile fiecăruia dintre noi”.


 


Noua campanie “Pentru mese de poveste” se va desfășura pe parcursul întregului an și vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul AGRICOLA: carne de pasăre (Agricola Internațional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) și semipreparate și produse tip ready-meals (EUROPROD SA).

Alte articole recomandate:

Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, din zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, va marca debutul campaniei inițiată de infoALIMENT și destinată în egală măsură procesatorilor și consumatorilor, intitulată ”Hrănește-te cuMINTE, alege [...]
Termenul 'Natural', folosit din ce în ce mai des pe produse alimentare, care însă sunt pline de chimicale, ar putea fi legiferat odată cu introducerea TVA Verde în agricultură și alimentație, conform unui proiect lansat de Uniunea Europeană, consideră președintele Asociației operatorilor din agricultura ecologică Bio-România, Marian Cioceanu.            'Dacă se va implementa acel TVA Verde, pe care ni-l dorim, se va legifera și termenul de [...]
Desfășurată sub genericul ”Vino și vezi ultimele tendințe și inovații”, ediția din acest an a celei mai mari expoziții dedicată Industriei alimentare din lume, se va axa pe agro-food, food retail și catering, la standuri fiind așteptate să expună cca 6.000 de companii din absolut toate ramurile. Un spațiu extins va fi rezervat secțiunii ”Food innovation”, iar simpozioanele care vor fi organizate vor avea ca temă [...]
Meat & Milk- 25-26 mai 2017; Discutii directe, rezultate concrete! Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic Și în acest an, agenția infoGROUP invită fermierii, procesatorii și specialiștii din industriile de Lapte și Carne ale României, precum și din domeniile adiacente, să participe la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Meat & Milk, eveniment care se va desfășura [...]
Concursurile GastroPan se vor desfășura în cadrul celei mai mari expoziții dedicate sectorului de panificație, cofetărie și HoReCa, ce se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș. Dintre cele 8 categorii competiționale, concursurile care desemnează Tortul și Pâinea Anului 2015 sunt cele mai importante, atât pentru concurenți cât și pentru publicul larg.  Cel [...]
In acest weekend, bucurestenii sunt asteptati la ROMEXPO pentru prima editie a Summer Bazar – Targ estival de bunuri de larg consum. Astfel, intre 27 si 29 iunie bucurestenii vor fi intampinati cu antichitati, decoratiuni interioare, produse hand-made, produse traditionale si bio, bauturi alcoolice si non-alcoolice, dulciuri, produse apicole, produse cosmetice, imbracaminte, incaltaminte, marochinarie si accesorii, carti si produse pentru copii, artizanat si cadouri, dar si cu numeroase [...]
Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse „Cumpără Informat” luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, Sala FORTUNA, etaj 21.   Catalogul [...]
Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN