Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator.


Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum și costurile de schimbare a etichetelor. Producătorii pot suporta, de asemenea, costuri suplimentare care includ testarea analitică, evaluarea senzorială, și prelevarea de probe de consum pentru noul produs.


Deci, cum pot fi produsele regândite rentabile?


"Prin citarea unei părți din cartea Federației Britanice din Industria de Panificație", a declarat Beeren, referindu-se la perioada 1980, când membri Federației Britanice din Industria de Panificație au redus cantitatea de sare din pâine.


"Industria de panificație din Marea Britanie au lucrat împreună și ca națiune, consumatorii obișnuindu-se cu gustul de pâine cu mai puțină sare. Nu a fost nici o problemă de comutare a loialității de brand, asa ca a fost destul de inteligent într-adevăr ", a spus ea.


Produsele individuale, cum ar fi Sprite, de exemplu, a suferit o criză de vânzări anul trecut, după ce a redus conținutul de zahăr cu o treime, a spus ea, și batoane de ciocolată Mars s-au confruntat cu o soartă similară atunci când a redus dimensiunea ca parte a unui angajament de a reduce numărul de calorii din produsele sale.


Deși lucrează împreună ca o industrie alimentară globală a fost, probabil, "idealist" și "dificil de organizat, având în vedere amploarea și competiția dintre branduri", industriile mici și mijlocii ar putea pune în aplicare strategia de a atinge obiectivele comune, a declarat aceasta.


Ce vor consumatorii?


Cum producătorii de ciocolata fac eforturi pentru a realiza că produsele lor de cofetărie îndeplinesc obiectivul de mai puțin de 250 de calorii per pachet, consumatorii poate nu își doresc bomboane de ciocolată sănătoase, a spus Beeren.


"Cercetarile au aratat că consumatorii doresc să fie obraznici și indulgenți când vine vorba de ciocolată. Ei o doresc ca un fel de tratament. Pe de altă parte, consumatorii doresc alimentele de zi cu zi, cum ar fi laptele, care fac parte din dieta și sănătatea lor, să fie cu adevărat hrănitoare și sănătoase."


Beeren face referire la un studiu realizat de Leatherhead în septembrie 2014 care a aratat că mai mult de 60% din consumatori au declarat că doreau ingrediente naturale in alimentele pe care le consumă la domiciliu, dar numai aproximativ 5% și-ar dori acest lucru atunci când mănâncă în oraș.


"Primul pas este de a înțelege care sunt așteptările și dorințele consumatorilor", a spus ea.


Gândește în afara ”cutiei”


Producătorii care s-au jucat cu structura alimentelor- prin înlocuirea sării cu arome asociate cu salinitatea, de exemplu,-au avut succes cu reformularea. Heinz, de exemplu, a schimbat conținutul tuturor supelor sale la conserve în anul 2004, prin creșterea cantității de ingrediente, cum ar fi legumele și reducerea cantității de grăsimi, sare și zahăr.


"A fi creativ nu trebuie sa fie neapărat scump", a spus ea.



Există, de asemenea, o mulțime de lucrări de cercetare făcute de universități și organizații de cercetare care pot oferi perspective cheie in tendintele si comportamentul de consum. "Cu toții ne dorim să fim sănătoși, convenabil și fără a compromite gustul. Reformularea a fost aici pentru o vreme și va rămâne pentru o lungă perioadă de timp astfel încât producătorii trebuie să gândească în afara cutie, adică a limitelor lor de gândire ", a adăugat aceasta.


 

Alte articole recomandate:

Un eveniment deosebit pentru gurmanizi a avut loc în acest week/end, la Miercurea Ciuc, unde s-a desfășurat prima expoziție de torturi special pentru nunți, decorate cu flori natural! Aici a fost prezentat tortul de …2 metri! Macheta tortului are 180 de centimetri, opt etaje, un diametru de 90 de centimetri și pentru decorarea lui s-au folosit 12 kilograme de marțipan și peste 150 de flori naturale, în special trandafiri. Managerul cofetăriei, Bartis Botond, [...]
(Agerpres) Asociația pentru Protejarea Cârnaților de Pleșcoi a început demersurile în vederea obținerii atestatului Indicația Geografică Protejată (IGP) pentru produsul tradițional „Cârnații de Pleșcoi”. Cârnații de Pleșcoi vor reprezenta prima marcă tradițională din județul Buzău reatestată conform noilor reglementări europene. Zona Berca, patria cârnaților de Pleșcoi, și comunele limitrofe vor avea un brand comun cu logo-ul I.G.P. cu care vor [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
Comisia Europeană vrea să interzică vânzărea de alimente provenite de la animale clonate, importurile de astfel de animale, precum și tehnicile de clonare în cazul animalelor de fermă pe teritoriul Uniunii Europene (UE).Interdicțiile ar putea intra în vigoare, cel mai devreme în 2016, în cazul în care Parlamentul European și Consiliul European vor da undă verde celor trei proiecte legislative adoptate în cursulsăptămânii în acest sens [...]
Ministrul finanțelor, Ioana Petrescu, a declarat, miercuri, că numărul de firme active în domeniul panificației a crescut datorită reducerii TVA de la 24% la 9%, fără a preciza cifra. Ulterior, președintele Rompan, Aurel Popescu, a spus că, acum, sunt înregistrate 4.570 de firme la Autoritatea Sanitar-Veterinară, față de 5.000, în urmă cu un an.Premierul Victor Ponta, ministrul Finanțelor, Ioana Petrescu, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin și reprezentanții Rompan au [...]
Livra de zahăr, care măsoară 454 de grame, a ajuns la un preț de 20,35 cenți pe 1 iunie, adică la maximul ultimilor doi ani, cotația fiind în creștere cu 38% de la începutul acestui an. Evoluția ascendentă vine după ce perioadele prelungite de secetă au lovit zonele principalilor producători. Cererea este prognozată să depășească producția în acest an, după ce supraproducția a caracterizat ultimii cinci ai pieței internaționale de zahăr. Zahărul este una dintre cele ma [...]
Compania locală Transart, specializată în furnizarea de soluții software pentru business, a implementat sistemul de automatizare a forței de vânzări Hermes Merchandising & Marketing în cadrul Kandia Dulce, cel mai mare producător local de dulciuri, potrivit ZF.   Astfel, echipa de vânzări Kandia Dulce care își desfășoară activitatea pe teren dispun de informațiile de business de care au nevoie direct pe dispozitivele mobile care rulează sistemul d [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Consumul de pește a crescut simțitor, producătorii de pește-produse din pește realizând profituri din ce în ce mai mari. Însă, odată cu aceste realizări, producătorii trebuie să accepte și responsabilitățile pe care le au, în ceea ce privește protecția propriilor consumatori. Dacă percepția publicului este aceea că peștele reprezintă o componentă a alimentației sănătoase, producătorii trebuie să se asigure că acest lucru devine real numai [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi