Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator.


Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum și costurile de schimbare a etichetelor. Producătorii pot suporta, de asemenea, costuri suplimentare care includ testarea analitică, evaluarea senzorială, și prelevarea de probe de consum pentru noul produs.


Deci, cum pot fi produsele regândite rentabile?


"Prin citarea unei părți din cartea Federației Britanice din Industria de Panificație", a declarat Beeren, referindu-se la perioada 1980, când membri Federației Britanice din Industria de Panificație au redus cantitatea de sare din pâine.


"Industria de panificație din Marea Britanie au lucrat împreună și ca națiune, consumatorii obișnuindu-se cu gustul de pâine cu mai puțină sare. Nu a fost nici o problemă de comutare a loialității de brand, asa ca a fost destul de inteligent într-adevăr ", a spus ea.


Produsele individuale, cum ar fi Sprite, de exemplu, a suferit o criză de vânzări anul trecut, după ce a redus conținutul de zahăr cu o treime, a spus ea, și batoane de ciocolată Mars s-au confruntat cu o soartă similară atunci când a redus dimensiunea ca parte a unui angajament de a reduce numărul de calorii din produsele sale.


Deși lucrează împreună ca o industrie alimentară globală a fost, probabil, "idealist" și "dificil de organizat, având în vedere amploarea și competiția dintre branduri", industriile mici și mijlocii ar putea pune în aplicare strategia de a atinge obiectivele comune, a declarat aceasta.


Ce vor consumatorii?


Cum producătorii de ciocolata fac eforturi pentru a realiza că produsele lor de cofetărie îndeplinesc obiectivul de mai puțin de 250 de calorii per pachet, consumatorii poate nu își doresc bomboane de ciocolată sănătoase, a spus Beeren.


"Cercetarile au aratat că consumatorii doresc să fie obraznici și indulgenți când vine vorba de ciocolată. Ei o doresc ca un fel de tratament. Pe de altă parte, consumatorii doresc alimentele de zi cu zi, cum ar fi laptele, care fac parte din dieta și sănătatea lor, să fie cu adevărat hrănitoare și sănătoase."


Beeren face referire la un studiu realizat de Leatherhead în septembrie 2014 care a aratat că mai mult de 60% din consumatori au declarat că doreau ingrediente naturale in alimentele pe care le consumă la domiciliu, dar numai aproximativ 5% și-ar dori acest lucru atunci când mănâncă în oraș.


"Primul pas este de a înțelege care sunt așteptările și dorințele consumatorilor", a spus ea.


Gândește în afara ”cutiei”


Producătorii care s-au jucat cu structura alimentelor- prin înlocuirea sării cu arome asociate cu salinitatea, de exemplu,-au avut succes cu reformularea. Heinz, de exemplu, a schimbat conținutul tuturor supelor sale la conserve în anul 2004, prin creșterea cantității de ingrediente, cum ar fi legumele și reducerea cantității de grăsimi, sare și zahăr.


"A fi creativ nu trebuie sa fie neapărat scump", a spus ea.



Există, de asemenea, o mulțime de lucrări de cercetare făcute de universități și organizații de cercetare care pot oferi perspective cheie in tendintele si comportamentul de consum. "Cu toții ne dorim să fim sănătoși, convenabil și fără a compromite gustul. Reformularea a fost aici pentru o vreme și va rămâne pentru o lungă perioadă de timp astfel încât producătorii trebuie să gândească în afara cutie, adică a limitelor lor de gândire ", a adăugat aceasta.


 

Alte articole recomandate:

              Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a atins în luna martie 2014 cel mai ridicat nivel din ultimul an, din cauza condițiilor meteo nefavorabile dar și a tensiunilor geopolitice din regiunea Mării Negre, arată datele publicate, joi, de FAO, relatează Reuters.           FAO dă lunar [...]
Reducerea Taxei pe Valoare Adăugată /TVA/ trebuie să se realizeze pe tot sectorul alimentar, iar din punctul meu de vedere este o greșeală să reduci TVA la legume și fructe, înainte de a scădea TVA la carne, a declarat, joi, în cadrul dezbaterii de specialitate 'Focus agricol', Sorin Minea, președintele Romalimenta.           'La ora actuală, am intrat într-o discuție sterilă cu statul pe tema reducerii TVA. Din punctul meu [...]
(Comunicat) La București a avut loc conferința anuală Deloitte Tax & Legal, eveniment susținut de către specialiștii Deloitte România și Reff & Asociații, care au dezbătut  împreună cu invitatul special, domnul Dan Manolescu, Secretar de Stat în Ministerul Finanțelor Publice, noile tendințe fiscale și legislative, impactul viitor al acestora, precum și provocările cu care se confruntă companiile din România în contex [...]
Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
Cartofii, ouăle, zahărul, citricele și conservele de legume au fost alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în luna iunie comparativ cu luna mai, în condițiile în care prețurile alimentelor au scăzut, pe ansamblu, cu peste 0,7% în intervalul menționat, potrivit datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică /INS/. Prețul cartofilor a scăzut în iunie 2014 cu 9,5% față de luna mai 2014, fiind mai mic cu 7% și decât prețul înregistrat cu un [...]
O nouă taxă va fi aplicată în sectorul deținătorilor de vie și al producătorilor de vin. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a publicat recent pe site-ul său o hotărâre prin care se arată că noul bir va finanța activitatea Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole. Cuantumul taxei nu a fost încă făcut public și modul în care ea va fi calculată. Impozitul ar urma să fie perceput pentru următoarele [...]
Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de [...]
Ioan Șerbănescu:   Proprietățile senzoriale ale peștelui constituie unul dintre factorii cei mai importanți de analiză ai acestui produs alimentar. De aceea, primul contact al consumatorului cu produsul se realizează pe cale senzorială și – în consecință – proprietățile senzoriale dețin un rol primordial în selectarea și decizia de cumpărare. Cercetările sistematice din ultimele decenii, efectuate în domeniul senzoricii peștilor, au condus la acumularea [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN