Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator.


Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum și costurile de schimbare a etichetelor. Producătorii pot suporta, de asemenea, costuri suplimentare care includ testarea analitică, evaluarea senzorială, și prelevarea de probe de consum pentru noul produs.


Deci, cum pot fi produsele regândite rentabile?


"Prin citarea unei părți din cartea Federației Britanice din Industria de Panificație", a declarat Beeren, referindu-se la perioada 1980, când membri Federației Britanice din Industria de Panificație au redus cantitatea de sare din pâine.


"Industria de panificație din Marea Britanie au lucrat împreună și ca națiune, consumatorii obișnuindu-se cu gustul de pâine cu mai puțină sare. Nu a fost nici o problemă de comutare a loialității de brand, asa ca a fost destul de inteligent într-adevăr ", a spus ea.


Produsele individuale, cum ar fi Sprite, de exemplu, a suferit o criză de vânzări anul trecut, după ce a redus conținutul de zahăr cu o treime, a spus ea, și batoane de ciocolată Mars s-au confruntat cu o soartă similară atunci când a redus dimensiunea ca parte a unui angajament de a reduce numărul de calorii din produsele sale.


Deși lucrează împreună ca o industrie alimentară globală a fost, probabil, "idealist" și "dificil de organizat, având în vedere amploarea și competiția dintre branduri", industriile mici și mijlocii ar putea pune în aplicare strategia de a atinge obiectivele comune, a declarat aceasta.


Ce vor consumatorii?


Cum producătorii de ciocolata fac eforturi pentru a realiza că produsele lor de cofetărie îndeplinesc obiectivul de mai puțin de 250 de calorii per pachet, consumatorii poate nu își doresc bomboane de ciocolată sănătoase, a spus Beeren.


"Cercetarile au aratat că consumatorii doresc să fie obraznici și indulgenți când vine vorba de ciocolată. Ei o doresc ca un fel de tratament. Pe de altă parte, consumatorii doresc alimentele de zi cu zi, cum ar fi laptele, care fac parte din dieta și sănătatea lor, să fie cu adevărat hrănitoare și sănătoase."


Beeren face referire la un studiu realizat de Leatherhead în septembrie 2014 care a aratat că mai mult de 60% din consumatori au declarat că doreau ingrediente naturale in alimentele pe care le consumă la domiciliu, dar numai aproximativ 5% și-ar dori acest lucru atunci când mănâncă în oraș.


"Primul pas este de a înțelege care sunt așteptările și dorințele consumatorilor", a spus ea.


Gândește în afara ”cutiei”


Producătorii care s-au jucat cu structura alimentelor- prin înlocuirea sării cu arome asociate cu salinitatea, de exemplu,-au avut succes cu reformularea. Heinz, de exemplu, a schimbat conținutul tuturor supelor sale la conserve în anul 2004, prin creșterea cantității de ingrediente, cum ar fi legumele și reducerea cantității de grăsimi, sare și zahăr.


"A fi creativ nu trebuie sa fie neapărat scump", a spus ea.



Există, de asemenea, o mulțime de lucrări de cercetare făcute de universități și organizații de cercetare care pot oferi perspective cheie in tendintele si comportamentul de consum. "Cu toții ne dorim să fim sănătoși, convenabil și fără a compromite gustul. Reformularea a fost aici pentru o vreme și va rămâne pentru o lungă perioadă de timp astfel încât producătorii trebuie să gândească în afara cutie, adică a limitelor lor de gândire ", a adăugat aceasta.


 

Alte articole recomandate:

Evaziunea fiscală în piața băuturilor alcoolice spirtoase se situează în prezent la circa 70% și va ajunge în curând la aproximativ 90%, apreciază președintele patronatului Garant, Romulus Dascălu. Acestă situație a fost generată, spune el, de nivelul majorat al accizelor și de creșterea numărului de persoane care produc alcool în locuința proprie, care sunt protejate de legea producției de băuturi spirtoase pentru consum propriu. Piața legală a băuturil [...]
Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.  „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci [...]
Un studiu arată că românii își permit tot mai rar să bea chiar și bere, piața scăzând cu 8% în acest an, față de primele 8 luni ale anului 2012.  Scăderea vine pe fondul creșterii accizei la începutul anului, a declarat marți Constantin Bratu, directorul general al asociației Berarii României, noteaza Stiri de Cluj. ”Primele opt luni au făcut ca piața berii să ajungă la cel mai redus nivel din [...]
Piața vinului este în continuare grevată de un mare grad al evaziunii fiscale și a pieței negre, o cantitate însemnată din marfa celor care produc între 40-1.000 de hectolitri de vin pe an se comercializează pe marginea drumului, în spații neadecvate, fără un control al calității produsului, susțin reprezentanții Patronatului Vinului. Recent, Patronatul Național al Viei și Vinului a cerut ministerelor Finanțelor și al Agriculturii ca, în noul Cod [...]
Cea mai scumpa sampanie din lume a fost lansata recent la Paris, in cadrul unei festivitati demna de pretul acesteia, festivitate la care au participat persoane din protipendada Europei, bancheri vedete etc. Astfel, potrivit France Press, casa Alexander Amosu, renumita pentru delicatesele și prețurile deloc prietenoase cu portofelul, a anunțat lansarea celei mai scumpe șampanii din întreaga lume, în valoare de 1,4 milioane de euro.  Aceasta poartă numele de Taste of [...]
 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS.  In [...]
Prin noua formă a Legii terenurilor agricole, se acordă drept de preempțiune coproprietarilor, arendașilor și statului Camera Deputaților a adoptat, marți, cu 256 de voturi „pentru“, 51 de voturi „împotrivă“ și 20 de abțineri, proiectul Legii terenurilor agricole, admițând în parte obiecțiile președintelui din cererea de reexaminare. Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a spus, în plen, că este o lege foarte bună și că a profitat de cererea [...]
Nawaf Salameh, fondatorul și președintele executiv al Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, consideră că legea insolvenței a fost cea mai mare greșeală făcută de România în ultimii ani. „Legea insolvenței este cea mai mare problemă pe care o avem. Cei mai grei ani pentru mine ca om de afaceri, pentru Alexandrion, dar nu numai, ci și pentru România, au fost cei care au urmat acestei legi a insolvenței. Această lege nu trebuie [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN