Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator.


Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum și costurile de schimbare a etichetelor. Producătorii pot suporta, de asemenea, costuri suplimentare care includ testarea analitică, evaluarea senzorială, și prelevarea de probe de consum pentru noul produs.


Deci, cum pot fi produsele regândite rentabile?


"Prin citarea unei părți din cartea Federației Britanice din Industria de Panificație", a declarat Beeren, referindu-se la perioada 1980, când membri Federației Britanice din Industria de Panificație au redus cantitatea de sare din pâine.


"Industria de panificație din Marea Britanie au lucrat împreună și ca națiune, consumatorii obișnuindu-se cu gustul de pâine cu mai puțină sare. Nu a fost nici o problemă de comutare a loialității de brand, asa ca a fost destul de inteligent într-adevăr ", a spus ea.


Produsele individuale, cum ar fi Sprite, de exemplu, a suferit o criză de vânzări anul trecut, după ce a redus conținutul de zahăr cu o treime, a spus ea, și batoane de ciocolată Mars s-au confruntat cu o soartă similară atunci când a redus dimensiunea ca parte a unui angajament de a reduce numărul de calorii din produsele sale.


Deși lucrează împreună ca o industrie alimentară globală a fost, probabil, "idealist" și "dificil de organizat, având în vedere amploarea și competiția dintre branduri", industriile mici și mijlocii ar putea pune în aplicare strategia de a atinge obiectivele comune, a declarat aceasta.


Ce vor consumatorii?


Cum producătorii de ciocolata fac eforturi pentru a realiza că produsele lor de cofetărie îndeplinesc obiectivul de mai puțin de 250 de calorii per pachet, consumatorii poate nu își doresc bomboane de ciocolată sănătoase, a spus Beeren.


"Cercetarile au aratat că consumatorii doresc să fie obraznici și indulgenți când vine vorba de ciocolată. Ei o doresc ca un fel de tratament. Pe de altă parte, consumatorii doresc alimentele de zi cu zi, cum ar fi laptele, care fac parte din dieta și sănătatea lor, să fie cu adevărat hrănitoare și sănătoase."


Beeren face referire la un studiu realizat de Leatherhead în septembrie 2014 care a aratat că mai mult de 60% din consumatori au declarat că doreau ingrediente naturale in alimentele pe care le consumă la domiciliu, dar numai aproximativ 5% și-ar dori acest lucru atunci când mănâncă în oraș.


"Primul pas este de a înțelege care sunt așteptările și dorințele consumatorilor", a spus ea.


Gândește în afara ”cutiei”


Producătorii care s-au jucat cu structura alimentelor- prin înlocuirea sării cu arome asociate cu salinitatea, de exemplu,-au avut succes cu reformularea. Heinz, de exemplu, a schimbat conținutul tuturor supelor sale la conserve în anul 2004, prin creșterea cantității de ingrediente, cum ar fi legumele și reducerea cantității de grăsimi, sare și zahăr.


"A fi creativ nu trebuie sa fie neapărat scump", a spus ea.



Există, de asemenea, o mulțime de lucrări de cercetare făcute de universități și organizații de cercetare care pot oferi perspective cheie in tendintele si comportamentul de consum. "Cu toții ne dorim să fim sănătoși, convenabil și fără a compromite gustul. Reformularea a fost aici pentru o vreme și va rămâne pentru o lungă perioadă de timp astfel încât producătorii trebuie să gândească în afara cutie, adică a limitelor lor de gândire ", a adăugat aceasta.


 

Alte articole recomandate:

Aflându-se din nou în rândul expozanților de la Indagra, compania Biotrend, din Bulgaria, expune teste și aparatură de ultimă generație, destinate atât fermierilor crescători de animale, cât și procesatorilor de lapte care doresc să controleze calitatea produselor. Dintre ultimele noutăți, putem aminti soluțiile din gama EnSURE, pentru determinarea rapidă microbiologică pentru NTG, E-coli și enterobacteriacee, cum ar fi: [...]
Asociația Română a Cărnii și APRIL solicită reducerea cotei de TVA pe toată filiera de producție-procesare-comercializare, urmând să itensifice acțiunile de convingere a autorităților de luarea acestei măsuri. Astfel, într-un comunicat, ARC transmite că ”Scăderea TVA la carne și produse din carne, propusă în proiectul noului Cod Fiscal, va contribui la salvarea de la faliment a multor firme din domeniu, va ajuta la creșterea [...]
O nouă taxă va fi aplicată în sectorul deținătorilor de vie și al producătorilor de vin. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a publicat recent pe site-ul său o hotărâre prin care se arată că noul bir va finanța activitatea Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole. Cuantumul taxei nu a fost încă făcut public și modul în care ea va fi calculată. Impozitul ar urma să fie perceput pentru următoarele [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]
Consiliul Concurenței recomandă modificarea contractelor între producătorii de bere și restaurante, hoteluri și firmele de catering (HoReCa), astfel încât să fie eliminate acele clauze care limitează concurența. În urma anchetei sectoriale derulate pe piața berii, Consiliul Concurenței a constatat că unitățile HoReCa încheie fie contracte privind prestarea anumitor servicii de promovare în beneficiul produselor unor producători, fie contracte [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN