Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator.


Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum și costurile de schimbare a etichetelor. Producătorii pot suporta, de asemenea, costuri suplimentare care includ testarea analitică, evaluarea senzorială, și prelevarea de probe de consum pentru noul produs.


Deci, cum pot fi produsele regândite rentabile?


"Prin citarea unei părți din cartea Federației Britanice din Industria de Panificație", a declarat Beeren, referindu-se la perioada 1980, când membri Federației Britanice din Industria de Panificație au redus cantitatea de sare din pâine.


"Industria de panificație din Marea Britanie au lucrat împreună și ca națiune, consumatorii obișnuindu-se cu gustul de pâine cu mai puțină sare. Nu a fost nici o problemă de comutare a loialității de brand, asa ca a fost destul de inteligent într-adevăr ", a spus ea.


Produsele individuale, cum ar fi Sprite, de exemplu, a suferit o criză de vânzări anul trecut, după ce a redus conținutul de zahăr cu o treime, a spus ea, și batoane de ciocolată Mars s-au confruntat cu o soartă similară atunci când a redus dimensiunea ca parte a unui angajament de a reduce numărul de calorii din produsele sale.


Deși lucrează împreună ca o industrie alimentară globală a fost, probabil, "idealist" și "dificil de organizat, având în vedere amploarea și competiția dintre branduri", industriile mici și mijlocii ar putea pune în aplicare strategia de a atinge obiectivele comune, a declarat aceasta.


Ce vor consumatorii?


Cum producătorii de ciocolata fac eforturi pentru a realiza că produsele lor de cofetărie îndeplinesc obiectivul de mai puțin de 250 de calorii per pachet, consumatorii poate nu își doresc bomboane de ciocolată sănătoase, a spus Beeren.


"Cercetarile au aratat că consumatorii doresc să fie obraznici și indulgenți când vine vorba de ciocolată. Ei o doresc ca un fel de tratament. Pe de altă parte, consumatorii doresc alimentele de zi cu zi, cum ar fi laptele, care fac parte din dieta și sănătatea lor, să fie cu adevărat hrănitoare și sănătoase."


Beeren face referire la un studiu realizat de Leatherhead în septembrie 2014 care a aratat că mai mult de 60% din consumatori au declarat că doreau ingrediente naturale in alimentele pe care le consumă la domiciliu, dar numai aproximativ 5% și-ar dori acest lucru atunci când mănâncă în oraș.


"Primul pas este de a înțelege care sunt așteptările și dorințele consumatorilor", a spus ea.


Gândește în afara ”cutiei”


Producătorii care s-au jucat cu structura alimentelor- prin înlocuirea sării cu arome asociate cu salinitatea, de exemplu,-au avut succes cu reformularea. Heinz, de exemplu, a schimbat conținutul tuturor supelor sale la conserve în anul 2004, prin creșterea cantității de ingrediente, cum ar fi legumele și reducerea cantității de grăsimi, sare și zahăr.


"A fi creativ nu trebuie sa fie neapărat scump", a spus ea.



Există, de asemenea, o mulțime de lucrări de cercetare făcute de universități și organizații de cercetare care pot oferi perspective cheie in tendintele si comportamentul de consum. "Cu toții ne dorim să fim sănătoși, convenabil și fără a compromite gustul. Reformularea a fost aici pentru o vreme și va rămâne pentru o lungă perioadă de timp astfel încât producătorii trebuie să gândească în afara cutie, adică a limitelor lor de gândire ", a adăugat aceasta.


 

Alte articole recomandate:

Înrăutățirea condițiilor meteo și seceta excesivă din ultimii ani i-au determinat pe cercetătorii Universității din Florida să caute soluții pentru a dezvolta un nou soi de alune, rezistente la secetă. Echipa de cercetare va primi câte 500.000 dolari, timp de patru ani, de la Institutul Național de Alimentație și Agricultură USDA, pentru a găsi strategiile care pot  îmbunătăți toleranța la secetă a arahidelor. Cercetarea [...]
Livra de zahăr, care măsoară 454 de grame, a ajuns la un preț de 20,35 cenți pe 1 iunie, adică la maximul ultimilor doi ani, cotația fiind în creștere cu 38% de la începutul acestui an. Evoluția ascendentă vine după ce perioadele prelungite de secetă au lovit zonele principalilor producători. Cererea este prognozată să depășească producția în acest an, după ce supraproducția a caracterizat ultimii cinci ai pieței internaționale de zahăr. Zahărul este una dintre cele ma [...]
România va exporta aproximativ două milioane de cozonaci în perioada Crăciunului, în țări precum Spania, Italia sau SUA, iar valoarea încasărilor este estimată la circa opt milioane de euro, a declarat agenției MEDIAFAX Aurel Popescu, președintele asociației din domeniul panificației Rompan. România va exporta de Crăciun aproximativ 2 milioane de cozonaci, în valoare de 8 milioane euro. "Cozonacul românesc este privit în lume precum Dacia. Est [...]
O companie britanica de lux ofera ocazia unui cadou unic de Sarbatori. VeryFirstTo vinde cei mai scumpi biscuiti din lume, dar care fac toti banii. Si nu bani putini, pentru ca un pachet debiscuiti costa nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane de lire sterline. Insa, pachetul contine o supriza...deosebita!  “Nu exista glume in interiorul pachetului”, spun producatorii si au dreptate. In functie de optiunea cumparatorului, acesta gaseste inauntru, pe langa cei sase [...]
Mihai Vișan: Cu o cifră de afaceri de 10 miliarde euro (2011), segmentul alimentar și cel al băuturilor este, din acest punct de vedere, cel mai puternic sector manufacturier din țara noastră și cel mai important angajator, cu peste 186.000 de angajați. Cum am scris si pe site-ul nostru, această poziție de top necesită o atenție pe măsură din partea autorităților, cu atât mai mult cu cât industria alimentară este principalul debușeu al [...]
Cea mai scumpa sampanie din lume a fost lansata recent la Paris, in cadrul unei festivitati demna de pretul acesteia, festivitate la care au participat persoane din protipendada Europei, bancheri vedete etc. Astfel, potrivit France Press, casa Alexander Amosu, renumita pentru delicatesele și prețurile deloc prietenoase cu portofelul, a anunțat lansarea celei mai scumpe șampanii din întreaga lume, în valoare de 1,4 milioane de euro.  Aceasta poartă numele de Taste of [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
Ioan Șerbănescu:   Proprietățile senzoriale ale peștelui constituie unul dintre factorii cei mai importanți de analiză ai acestui produs alimentar. De aceea, primul contact al consumatorului cu produsul se realizează pe cale senzorială și – în consecință – proprietățile senzoriale dețin un rol primordial în selectarea și decizia de cumpărare. Cercetările sistematice din ultimele decenii, efectuate în domeniul senzoricii peștilor, au condus la acumularea [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN