Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa 80%.


 


„Compania Metro Cash&Carry Ro­mâ­nia a fost dintotdeauna deschisă și a încurajat, respectiv a demarat acțiuni, spre a avea pe rafturile sale produse românești. Astfel, în sezon, ponderea produselor de tip legume-fructe achiziționate de la producătorii locali este de aproximativ 80%. O pondere semninficativă și apropiată de cea menționată – de circa 80% - se remarcă și în sortimentul de carne de pui și carne proaspătă. Mai mult decât atât, refe­rindu-ne la sortimentul de vinuri, ponderea artico­lelor produse în România este de peste 90%“, spun re­prezentanții Metro Cash & Carry România.


 


 


Potrivit ultimelor date ale  Ziarul financiar, lanțul german Metro Cash&Carry cola­bo­rează cu 100 de pro­du­că­tori de legume și fructe din Ro­mânia. Compania a lansat în primăvara lui 2012 programul „De-ale noastre“ prin intermediul căruia germanii urma să intre în contact cu producători din România de la care să cumpere legume și fructe pe care să le vândă în magazinele locale. Astăzi, cei 100 de producători locali vând către Metro Cash&Carry 45 de sortimente de legume și fructe care sunt apoi prezente în magazinele grupului din toată țara sub brandul „De-ale noastre“.

Alte articole recomandate:

Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]
Marcile private ale ale retelelor de magazine Kaufland (K-Classic) si Lidl (Pilos) detineau o cota cumulata de 12% din volumul total al vanzarilor de lapte de consum ambalat la nivelul anului 2013, a afirmat Diana Scaunasu – Client Service Manager Consumer Panel Services la GfK Romania, in cadrul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 14-a. Potrivit datelor prezentate de Diana Scaunasu, obtinute prin intermediul studiului GfK Consumer Panel care monitorizeaza consumul bunurilor de larg [...]
(Agerpres) Micii românești vor putea fi comercializați și exportați pe piața Uniunii Europene din primele zile ale lunii iunie, imediat după publicarea regulamentului privind includerea aditivilor folosiți în prepararea pastei de mici în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a declarat, joi, pentru AGERPRES, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale. ‘Regulamentul european prin care se permite utilizarea aditivilor în [...]
Producătorii acuză retailul de majorarea total inoportuna a preturilor la produsele alimentare, reacționând imediat, după ce, săptămâna trecută, marile rețele de hipermarketuri au chemat la renegocieri furnizorii români de alimente.   Ultimele evenimente de pe piața românească indică faptul că reducerea TVA la toate alimentele, de la 1 iunie, departe de a fi o cale de a-i multumi pe toti participantii – producatori, magazine, consumatori [...]
Lidl a decis schimbarea locației magazinului situat pe strada Turnului, nr. 2A din Brașov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeași stradă, la numărul 1. Retailerul german operează 9 magazine în Brașov, în timp ce la nivel național rețeaua numără 180 de unități, informeaza Magazinul Progresiv. Magazinul care urmează să fie relocat va avea program normal de funcționare până la data închiderii, pe 22 octombrie 2014,  iar în ziua următoare va fi [...]
Prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri este ocupata si luna aceasta de Mega Image care a deschis 11 magazine, informeazaProgresiv. Pe locul al doilea in clasament  se afla reteaua Profi care a inaugurat 6 locatii, iar pozitia a treia este detinuta de Carrefour care a bifat 3 noi unitati comerciale. De asemenea, Billa si Lidl au deschis si ele cate doua magazine, iar Kaufland a inaugurat un hypermarket. In luna septembrie, Mega Image s-a concentrat exclusiv pe extinderea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN