Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa 80%.


 


„Compania Metro Cash&Carry Ro­mâ­nia a fost dintotdeauna deschisă și a încurajat, respectiv a demarat acțiuni, spre a avea pe rafturile sale produse românești. Astfel, în sezon, ponderea produselor de tip legume-fructe achiziționate de la producătorii locali este de aproximativ 80%. O pondere semninficativă și apropiată de cea menționată – de circa 80% - se remarcă și în sortimentul de carne de pui și carne proaspătă. Mai mult decât atât, refe­rindu-ne la sortimentul de vinuri, ponderea artico­lelor produse în România este de peste 90%“, spun re­prezentanții Metro Cash & Carry România.


 


 


Potrivit ultimelor date ale  Ziarul financiar, lanțul german Metro Cash&Carry cola­bo­rează cu 100 de pro­du­că­tori de legume și fructe din Ro­mânia. Compania a lansat în primăvara lui 2012 programul „De-ale noastre“ prin intermediul căruia germanii urma să intre în contact cu producători din România de la care să cumpere legume și fructe pe care să le vândă în magazinele locale. Astăzi, cei 100 de producători locali vând către Metro Cash&Carry 45 de sortimente de legume și fructe care sunt apoi prezente în magazinele grupului din toată țara sub brandul „De-ale noastre“.

Alte articole recomandate:

Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]
Procesul de reorganizare a celor șase magazine XXL Mega Discount va fi gata la finalul anului, când galeriile comerciale vor fi ocupate. Magazinele de tip discount Penny Market vor ocupa circa 40% din suprafața totală a fostelor magazine XXL Mega Discount, restul urmând a fi ocupat de alți chiriași. Grupul german negociază în prezent pentru a completa mixul de chiriași. Ancorele, respectiv magazinele Penny Market vor fi deschise în perioada următoare, pe rând. [...]
Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Conform ZF, clădirea fabricii de pâine Bănea­sa a fost pusă ieri la pământ de buldozere și excavatoare pentru a face loc unei clădiri de birouri și unui magazin pe care retailerul german Lidl urmea­ză să le ridice pe un sfert din cele 5 hectare ale fabricii din nordul Capitalei. Tranzacția dintre MP Băneasa, companie care și-a mutat producția de doi ani la Buftea, și retailerul german pune capăt unei istorii de producție de aproape trei decenii în fabri­ca din [...]
(Comunicat) Reteaua PROFI numara 375 de unitati, odata cu inaugurarea a inca doua magazine, la Suceava si Craiova.   Magazinul deschis astazi la Suceava este al cincilea din localitate si functioneaza in format City pe Str. Muncii nr. 6. Suprafata sa totala este de 494 mp, sala de vanzari ocupand 234 mp. Unitatea PROFI deschisa ieri la Craiova, Jud. Dolj, functioneaza in format Standard si se afla pe Str. Castanilor  nr.15 B, avand o suprafata totala de 512 mp din care sala de [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN