Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Produse


Directiva 2004/18/CE
Secțiunea I: Autoritatea contractantă


I.1)
Denumire, adrese și punct(e) de contact
Judetul Arges
Piata Vasile Milea nr. 1
În atenția: Mara Codrut, Rujoiu Ion
110035 Pitesti
ROMÂNIA
Telefon: +40 248220075
E-mail: codrut.mara@cjarges.ro
Fax: +40 248220075
Adresă (adrese) Internet:
Adresa generală a autorității contractante: www.cjarges.ro
Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autorității contractante
Autoritate regională sau locală
I.3)
Activitate principală
Servicii publice generale
I.4)
Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu
Secțiunea II: Obiectul contractului


II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuită contractului
Furnizare mere in cadrul „Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli”.
II.1.2)
Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Cumpărare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Scolile din judetul Arges.
Cod NUTS RO311
II.1.3)
Informații privind acordul-cadru sau sistemul de achiziție dinamic (SAD)
II.1.4)
Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Contract de furnizare a fructelor proaspete in cadrul „Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli”.
II.1.5)
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)
03222321, 60000000
II.1.6)
Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)
Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.2)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
II.2.1)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
Valoare: 498 890,42 RON
Fără TVA
Secțiunea IV: Procedură


IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Deschisă
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Cel mai mic preț
IV.2.2)
Informații despre licitația electronică
S-a organizat o licitație electronică: nu
IV.3)
Informații administrative
IV.3.1)
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
IV.3.2)
Publicare anterioară privind același contract
Anunț de participare
Numărul anunțului în JOUE: 2014/S 231-407080 din 29.11.2014
Secțiunea V: Atribuirea contractului


Contract nr: 2728 Denumire: Contract furnizare mere
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
26.2.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 2
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Primdal Trade SRL
Str. Navodari nr. 10, bl. G8, sc. 2B, ap. 3
910000 Calarasi
ROMÂNIA
E-mail: ang_liliana09@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 870 846,78 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 498 890,42 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Secțiunea VI: Informații complementare


VI.1)
Informații despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.2)
Informații suplimentare:
În cazul în care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret în plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Noile propuneri financiare se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata. In cazul unor modificari legislative/privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli/privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si frecventei distributiei, a limitei valorii zilnice/elev, acestea vor fi puse la dispozitia operatorilor economici, iar redactarea ofertelor va tine cont de aceste modificari. Durata contractului de furnizare mentionata la punctul II 3 ) „Durata contractului sau termenul limita pt. finalizare” (din fisa de date), se refera la perioada de 58 zile de scolarizare din interiorul anului scolar 2014 – 2015.
VI.3)
Căi de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.3.2)
Utilizarea căilor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Biroul Licitatii si Achizitii Publice Directe
Piata Vasile Milea nr. 1, jud. Arges
110053 Pitesti
ROMÂNIA
Telefon: +40 248220075
Fax: +40 248220075
VI.4)
Data expedierii prezentului anunț:
11.3.2015

Alte articole recomandate:

Achizitionarea de "compoturi si gemuri" conform caietului de sarcini, necesare pana la 31.12.2014, cu posibilitate de prelungire a contarctului pana la 30.04.2015 in functie de bugetul alocat institutiei. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEAAdresa postala:  Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240168, Romania, Punct(e) de contact:  Amalia Mitulescu, Tel.  +40 0250734270, Email:  [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactRegia Nationala a Padurilor – Romsilva RASos. Pipera nr. 46BÎn atenția: Stefan Gisca014254 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 212332416E-mail: office@bcuuresti.rosilva.roFax: +40 212332417Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.rosilva.roI.2)Tipul autorității contractanteAltele: Regie nationalaI.3)Activitate principalăAltele: [...]
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1)      DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RAAdresa postala:  Aleea IAS Mircea Voda nr.2 , Localitatea:  Calarasi , Cod postal:  910058 , Romania , Punct(e) de contact:  GAVRILA VICTOR , Tel.  +40 242314344 , Email:  office@calarasi.rosilva.ro , Fax:  +40 242311496 , Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului:  [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactPenitenciarul Poarta AlbaStr. ColoniilorÎn atenția: Nicolae Cosmin907245 Poarta AlbaROMÂNIATelefon: +40 241853777E-mail: achizitii.ppalba@anp.gov.roFax: +40 241853524Adresă (adrese) Internet: Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anteriorCaietul de sarcini [...]
 Servicii / bunuri / lucrări eligibile prin proiect  - TRACTOR - 70-110 CP (1 buc) - 4 cilindri - compresor aer - cabina cu incalzire  Măsura: 121  Codul Proiect APDRP: C121E021263200108  Termenul Limita de Depunere: 19 mai 2014 ora 10:00  Data Deschiderii Ofertelor: 20 mai 2014 ora 10:00  Adresa transmiterii Ofertelor: SAT TATARESTI, NR. 227, COMUNA VIILE SATU MARE, JUDETUL SATU MARE, COD POSTAL 447363  Valoarea Eligibilă Totală: 143,40 RON (fără TVA) [...]
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA    Adresa postala:    Bd. Tudor Vladimirescu nr.28  ,  Localitatea:    Ramnicu Valcea  ,  Cod postal:    240168  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    Mircea Bosonea  ,  Tel.    +40 0250734270  ,  Email:    achizitii.dgaspcvl@gmail.com  , [...]
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon:+40 215992283, fax:+40 215992282, RegistraturaI.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod [...]
A. Servicii / bunuri / lucrări eligibile prin proiect  TRACTOR 85-105 CP, MOTOR MIN 3 CILINDRI, POMPA HIDRAULICA CU DEBIT VARIABIL MIN 40 L/MIN, TRANSMISIE 4X4, CAP. RIDICARE MIN. 3000 KG SAU 29,4 KN PLUG CU 3 TRUPITE REVERSIBIL, CADRU CU SECTIUNEA MIN 90MM/90MM, INALTIME SOL 70 CM  Măsura: 121  Codul Proiect APDRP: C411.121V11213989702  Termenul Limita de Depunere: 21 mai 2014 ora 12:00  Data Deschiderii Ofertelor: 21 mai 2014 ora 14:00  Adresa transmiterii [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN