Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Produse


Directiva 2004/18/CE
Secțiunea I: Autoritatea contractantă


I.1)
Denumire, adrese și punct(e) de contact
Judetul Arges
Piata Vasile Milea nr. 1
În atenția: Mara Codrut, Rujoiu Ion
110035 Pitesti
ROMÂNIA
Telefon: +40 248220075
E-mail: codrut.mara@cjarges.ro
Fax: +40 248220075
Adresă (adrese) Internet:
Adresa generală a autorității contractante: www.cjarges.ro
Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autorității contractante
Autoritate regională sau locală
I.3)
Activitate principală
Servicii publice generale
I.4)
Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu
Secțiunea II: Obiectul contractului


II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuită contractului
Furnizare mere in cadrul „Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli”.
II.1.2)
Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Cumpărare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Scolile din judetul Arges.
Cod NUTS RO311
II.1.3)
Informații privind acordul-cadru sau sistemul de achiziție dinamic (SAD)
II.1.4)
Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Contract de furnizare a fructelor proaspete in cadrul „Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli”.
II.1.5)
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)
03222321, 60000000
II.1.6)
Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)
Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.2)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
II.2.1)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
Valoare: 498 890,42 RON
Fără TVA
Secțiunea IV: Procedură


IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Deschisă
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Cel mai mic preț
IV.2.2)
Informații despre licitația electronică
S-a organizat o licitație electronică: nu
IV.3)
Informații administrative
IV.3.1)
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
IV.3.2)
Publicare anterioară privind același contract
Anunț de participare
Numărul anunțului în JOUE: 2014/S 231-407080 din 29.11.2014
Secțiunea V: Atribuirea contractului


Contract nr: 2728 Denumire: Contract furnizare mere
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
26.2.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 2
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Primdal Trade SRL
Str. Navodari nr. 10, bl. G8, sc. 2B, ap. 3
910000 Calarasi
ROMÂNIA
E-mail: ang_liliana09@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 870 846,78 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 498 890,42 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Secțiunea VI: Informații complementare


VI.1)
Informații despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.2)
Informații suplimentare:
În cazul în care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret în plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Noile propuneri financiare se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata. In cazul unor modificari legislative/privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli/privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si frecventei distributiei, a limitei valorii zilnice/elev, acestea vor fi puse la dispozitia operatorilor economici, iar redactarea ofertelor va tine cont de aceste modificari. Durata contractului de furnizare mentionata la punctul II 3 ) „Durata contractului sau termenul limita pt. finalizare” (din fisa de date), se refera la perioada de 58 zile de scolarizare din interiorul anului scolar 2014 – 2015.
VI.3)
Căi de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.3.2)
Utilizarea căilor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Biroul Licitatii si Achizitii Publice Directe
Piata Vasile Milea nr. 1, jud. Arges
110053 Pitesti
ROMÂNIA
Telefon: +40 248220075
Fax: +40 248220075
VI.4)
Data expedierii prezentului anunț:
11.3.2015

Alte articole recomandate:

Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA    Numar invitatie  :  360856  /  27.05.2014    Denumire contract  :  Furnizare de legume pentru unitatile din subordinea [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactCantina de Ajutor Social si Pensiune Cluj-NapocaStrada Emile Zola numarul 5În atenția: Bogdan Todea400112 Cluj-NapocaROMÂNIATelefon: +40 264595665E-mail: achizitii@cantina-primariei.roFax: +40 264592794Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.cantina-primariei.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații [...]
AUTORITATEA CONTRACTANTA   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:    SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI   Adresa postala:    STR.GAGENI,NR.100,JUD.PRAHOVA  ,  Localitatea:    Ploiesti  ,  Cod postal:    100576  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    MARIANA CURSARU  ,  Tel.    +401 0244530678  ,  I [...]
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA    Adresa postala:    Bd. Tudor Vladimirescu nr.28  ,  Localitatea:    Ramnicu Valcea  ,  Cod postal:    240168  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    Mircea Bosonea  ,  Tel.    +40 0250734270  ,  Email:    achizitii.dgaspcvl@gmail.com  , [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean DâmbovitaPiata Tricolorului nr. 1Punct(e) de contact: Director general adjunct ing. Radu SorinÎn atenția: ec. Aurora Violeta Amuzescu130060 TargovisteROMÂNIATelefon: +40 245207612E-mail: achizitii@cjd.roFax: +40 245207668Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.cjd.roAdresa profilului cumpărătorului: [...]
INVITATIE DE PARTICIPARE  Prin prezenta, vă invităm să participați la procedura organizată pentru atribuirea prin achiziție directă a contractului de achiziție publică privind "Furnizare apa potabila imbuteliata (sistem water cooler) " la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea - conform caietului de sarcini  Valoarea estimata a achizitiei: 5.400 lei fara tva , pentru o perioada de 12 luni; Valoarea estimata a achizitiei pana la 31.12.2014 este de 3.150 lei  Codul CPV: [...]
05Informatii anunt de participare asociat   Numar anunt:   152384 / 23.07.2014   Denumire contract:   Furnizarea produselor lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Salaj, în anul scolar 2014-2015, zilnic la fiecare unitate scolara .   Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul BihorStr. Parcul Traian nr. 5În atenția: Joca Maria Cristina410033 OradeaROMÂNIATelefon: +40 259441317E-mail: achizitii@cjbihor.roFax: +40 259441317Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.cjbihor.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN