Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Industria de ambalaje germană va crește cu o rată anuală de 1,05% (în funcție de volum) până în 2017, iar ambalajele din sticlă fragilă vor cunoașteo scădere de 0,36% pe an. Potrivit unui raport recent, intitulat ”Cele mai recente tendințe ale pieții ambalajelor cu amănuntul” aceste tendințe sunt cauzate de îmbătrânirea populației și de greutatea cu care, de pildă, sunt desfăcute clasicele cutii de conserve metalice.


Dominick Cakebread, director al serviciului de ambalare Canadean, a declarat pentru Food Production Daily, că raportul se concentrează în special pe situația din Germania, unde rata de îmbătrânire a populației de peste 65 de ani și mai mult va crește semnificativ până în 2055, iar acest lucru va determina creearea unor ambalaje mai ușor de manevrat.


”Problema îmbătrânirii populației nu este doar o problemă a Germaniei, ci una care afectează piețele dezvoltate și în curs de dezvoltare, cea mai important fiind China, din cauza politicii demografice care limitează numărul copiilor la unul”, a spus acesta. Alte piețe în curs de dezvoltare din Orientul Mijlociu, Asia și America Latină  au profiluri demografice mult mai tinere, astfel că procesul de îmbătrânire nu este cu adevărat o problemă la nivel național.


Acest raport constată că este necesară o ambalare mai simplă și mai funcțională a produselor, pentru ca acestea să poată fi desfăcute mai ușor, ceea ce va determina creșterea numărului de ambalaje din plastic rigid în următorii 5 ani,cu o rată anuală de 1,88%, în defavoarea cutiilor din metal.


Acest lucru este vizibil déjà la Tenderpac, care folosește un sistem din material plastic flexibil pentru stocarea cărnii roșii. Cu toate acestea, există preocupări cu privire la costurile în creștere ale materiilor prime.


”Piața germană estede obicei foarte conservatoare, așa că să nu vă așteptați la o schimbare rapidă și radicală în acest sens”, a mai spus Dominick Cakebread. Mai mlte, pe www. Food Production Daily

Alte articole recomandate:

Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
Se știe că ambalarea prin vacuumare aduce numeroase beneficii, în special legate de mărirea termenului de garanție a produselor. Nu mai puțin importante sunt beneficiile legate de depozitare și transport dar și cele legate de expunerea produselor în rafturile prevăzute cu frig ale magazinelor. Ultimele soluții propuse de compania UltraSource sunt de referință, la nivel mondial, după cum notează FoodPackaging. Ultravac 225 este un chipament de [...]
Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al companiei Delkor, este conceput special pentru tăierea și formarea cutiilor de carton destinate ambalării produselor lactate dar și a containerelor de culturi. Prevăzut cu sistemul Shelf-ready Display Trays, echipamentul se adresează atât procesatorilor, cât și lanțurilor de magazine care execută operațiunea de ambalare în propriile depozite, informeaz [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN