Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Industria de ambalaje germană va crește cu o rată anuală de 1,05% (în funcție de volum) până în 2017, iar ambalajele din sticlă fragilă vor cunoașteo scădere de 0,36% pe an. Potrivit unui raport recent, intitulat ”Cele mai recente tendințe ale pieții ambalajelor cu amănuntul” aceste tendințe sunt cauzate de îmbătrânirea populației și de greutatea cu care, de pildă, sunt desfăcute clasicele cutii de conserve metalice.


Dominick Cakebread, director al serviciului de ambalare Canadean, a declarat pentru Food Production Daily, că raportul se concentrează în special pe situația din Germania, unde rata de îmbătrânire a populației de peste 65 de ani și mai mult va crește semnificativ până în 2055, iar acest lucru va determina creearea unor ambalaje mai ușor de manevrat.


”Problema îmbătrânirii populației nu este doar o problemă a Germaniei, ci una care afectează piețele dezvoltate și în curs de dezvoltare, cea mai important fiind China, din cauza politicii demografice care limitează numărul copiilor la unul”, a spus acesta. Alte piețe în curs de dezvoltare din Orientul Mijlociu, Asia și America Latină  au profiluri demografice mult mai tinere, astfel că procesul de îmbătrânire nu este cu adevărat o problemă la nivel național.


Acest raport constată că este necesară o ambalare mai simplă și mai funcțională a produselor, pentru ca acestea să poată fi desfăcute mai ușor, ceea ce va determina creșterea numărului de ambalaje din plastic rigid în următorii 5 ani,cu o rată anuală de 1,88%, în defavoarea cutiilor din metal.


Acest lucru este vizibil déjà la Tenderpac, care folosește un sistem din material plastic flexibil pentru stocarea cărnii roșii. Cu toate acestea, există preocupări cu privire la costurile în creștere ale materiilor prime.


”Piața germană estede obicei foarte conservatoare, așa că să nu vă așteptați la o schimbare rapidă și radicală în acest sens”, a mai spus Dominick Cakebread. Mai mlte, pe www. Food Production Daily

Alte articole recomandate:

La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Cu mai mult de 26 de ani de experiență, Dosimaq SL este o afacere concentrată pe fabricarea de utilaje de umplere și ambalare pentru sectorul alimentar, dar și farmaceutic și chimic. Firma oferă o gamă largă de utilaje, de la mașini semi-automate până la procese complet atomizate care acoperă o gamă de producție, de la 600 de unități/oră până la 15.000 unități/oră. Mașină automată de umplere RF-25 8/4 RF-25 8/4 este o mașină [...]
Producătorul de hârtie și carton Vrancart Adjud (VNC), controlat de SIF Banat-Crișana (75%), și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de circa 10 mil. euro, pentru eficien­tizarea și creșterea capacităților de producție.   În prezent compania are în derulare un nou proiect finanțat din fonduri norvegiene în valoare de 3 mil. euro, din care asistența financiară nerambursabilă este de circa 1 mil. euro, proiectul urmând să fie implementat [...]
  Cateringul presupune, în primul rând, rapiditate în vânzare, mobilitate, dar și siguranța transportului alimentelor. De aceea, ambalajele destinate acestei zone de comerț alimentar trebuie să îndeplinească unele cerințe specifice.   Caracteristici generale   Ambalajul pentru zona de catering trebuie să fie ușor, rezistent, sigur. Acestea sunt primele caracteristici specifice care trebuie îndeplinite. În [...]
Packaging Proff anunță lansarea pe piață a unui nou echipament destinat ambalării în saci a laptelui praf, echipament care beneficiază de mai multe inovații. În fapt, un sistem complex, echipamentul OML BF reușește să elimine pulberea ridicată de pe fundul sacilor la umlerea acestora, fapt care permite, atât o operațiune care elimină pierderile, cât și un mediu de lucru mult mai sigur pentru operator. Specialiștii firmei au [...]
Schimbarea sistemului de etichetare în UE va afecta toate companiile de produse alimentare. Noul regulament de etichetare la produsele alimentare va intra în vigoare la sfârșitul anului viitor. O modificare importantă este reînnoirea etichetării nutriționale, care va deveni obligatorie, prin înlocuirea CZE (Cantitatea Zilnică Estimată) cu RIS (aportul de referință). David Praz, principalul consilier pe probleme de legislație alimentară de l [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN