Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Produse


Directiva 2004/18/CE
Secțiunea I: Autoritatea contractantă


I.1)
Denumire, adrese și punct(e) de contact
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu”
Str. Iosif Nemoianu nr. 2
Punct(e) de contact: Achizitii Publice
În atenția: Toth Maria
300011 Timisoara
ROMÂNIA
Telefon: +40 256203303
E-mail: achizitiiturcanu@yahoo.com
Fax: +40 256201976
Adresă (adrese) Internet:
Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autorității contractante
Altele: spital de copii
I.3)
Activitate principală
Sănătate
I.4)
Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu
Secțiunea II: Obiectul contractului


II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuită contractului
Achizitie cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja, branza telemea de capra.
II.1.2)
Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Cumpărare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu” Timisoara.
Cod NUTS RO424
II.1.3)
Informații privind acordul-cadru sau sistemul de achiziție dinamic (SAD)
Anunțul implică încheierea unui acord-cadru
II.1.4)
Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Achizitie cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja, branza telemea de capra, conform cerintelor din caietul de sarcini si cantitatilor din Informatii privind loturile.
II.1.5)
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)
03200000, 15541000
II.1.6)
Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)
Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.2)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
II.2.1)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
Secțiunea IV: Procedură


IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Deschisă
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Cel mai mic preț
IV.2.2)
Informații despre licitația electronică
S-a organizat o licitație electronică: nu
IV.3)
Informații administrative
IV.3.1)
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
IV.3.2)
Publicare anterioară privind același contract
Anunț de participare
Numărul anunțului în JOUE: 2014/S 245-431401 din 19.12.2014
Secțiunea V: Atribuirea contractului


Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 5, 10-11, 13-14, 18
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Sigismund Com SRL
Str. Principala, bl.1, parter
02717 Soimus
ROMÂNIA
E-mail: sigismund_com@yahoo.com
Telefon: +40 254733416 / 740064636
Fax: +40 254733416
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 24
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Romics SRL
Str. Polona nr. 2, OB 3
300523 Timisoara
ROMÂNIA
E-mail: romicssrl@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 1-4, 6-9, 12, 15-17, 19-23
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Romics SRL
Str. Polona nr. 2, OB 3
300523 Timisoara
ROMÂNIA
E-mail: romicssrl@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Secțiunea VI: Informații complementare


VI.1)
Informații despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.2)
Informații suplimentare:
Acordul cadru se încheie cu maxim 3 operatori economici, criteriul de atribuire fiind „pretul cel mai scazut”.
In cazul in care ofertele clasate pe acelasi loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi; noile preturi ofertate nu trebuie sa afecteze pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti, acestea putand fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
Ofertantii vor completa Formularul 12 din sectiunea Formulare (Declaratie art. 69^2, alin. (2) din OUG 34/2006).
Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.
Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se încadreze în categoria IMM-urilor.
Prevederile OUG 51/2014 privind garantia de buna conduita se vor aplica in mod corespunzator.
VI.3)
Căi de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.3.2)
Utilizarea căilor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Birou Juridic – Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Str. Iosif Nemoianu nr. 2
300011 Timisoara
ROMÂNIA
Telefon: +40 256203303
Fax: +40 256201976
VI.4)
Data expedierii prezentului anunț:
6.3.2015

Alte articole recomandate:

DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA    Adresa postala:    B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18  ,  Localitatea:    Deva  ,  Cod postal:    330180  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    TUDOR RAMONA  ,  Tel.    +40 254233341  ,  In atentia:    SERVICIU ACHIZITII  ,  Email:    [...]
AUTORITATEA CONTRACTANTA   DESCRIERE   Sediul social  Directia Crese Iasi   Cod fiscal   15426609  ,    Adresa   Aleea Decebal nr. 10 Iasi, Iasi  ,   Telefon   +40 0232/210052  ,   Fax   +40 0232/210052   Adresa la care se transmit ofertele  : Aleea Decebal nr. 10 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700231, telefon:+40 0232/210052, fax:+40 0232/210052, [...]
Lot 1: Plante perene(Lavanda):Ac cadru+ct sbsecv.val min. estim. 1680 lei-val.max. estim. 1680000 lei; Lot 2;Rasad plante bienale(Pansele+banutei),val.min.estim 52,5 lei-val.max estim.52500 lei;Lot3-Plante bienale(petunia)val.min.estim.86,4lei-val.max.estim.86400 lei,Lot4-Gazon,val.min estim.700 lei-val.max estim.168000 lei, Lot5-Arbori(Platan+Magnolia) val.min.est.1050lei-val.max.estim.71000lei Detalii proceduraTip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCondorilor nr. 2În atenția: Lili Huian600302 BacauROMÂNIATelefon: +40 723425572E-mail: huianlili@yahoo.comFax: +40 234519042Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: lhuianAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean PrahovaB-dul Republicii nr. 2-4, et. 4, camera 116În atenția: Bratosin Gheorghe100066 PloiestiROMÂNIATelefon: +40 244514797E-mail: achizitii2@cjph.roFax: +40 244511611Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.cjph.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: [...]
An Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta MargineniNumar invitatie : 370801 / 09.03.2015Denumire contract : acord cadru furnizare carne porc semicarcasa degresata refrigerataStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Margineni Cod fiscal 4280248 , Adresa Str. Moreni, Nr. 1, I. L. [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor DoljStr. Fintina Popova nr. 30În atenția: Costica Tanasie200319 CraiovaROMÂNIATelefon: +40 351806743E-mail: office-dolj@ansvsa.roFax: +40 351806743Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.ansv.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi [...]
Detalii proceduraTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiNumar anunt : 157239 / 18.02.2015Denumire contract : FURNIZARE SI LIVRARE PRODUSE LACTATEStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Anunt de intentieNumar anunt : 27294Denumire contract : FURNIZARE SI LIVRARE PRODUSE ALIMENTAREData publicare : 23.01.2015 Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumir [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN