Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Produse


Directiva 2004/18/CE
Secțiunea I: Autoritatea contractantă


I.1)
Denumire, adrese și punct(e) de contact
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu”
Str. Iosif Nemoianu nr. 2
Punct(e) de contact: Achizitii Publice
În atenția: Toth Maria
300011 Timisoara
ROMÂNIA
Telefon: +40 256203303
E-mail: achizitiiturcanu@yahoo.com
Fax: +40 256201976
Adresă (adrese) Internet:
Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autorității contractante
Altele: spital de copii
I.3)
Activitate principală
Sănătate
I.4)
Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu
Secțiunea II: Obiectul contractului


II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuită contractului
Achizitie cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja, branza telemea de capra.
II.1.2)
Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Cumpărare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu” Timisoara.
Cod NUTS RO424
II.1.3)
Informații privind acordul-cadru sau sistemul de achiziție dinamic (SAD)
Anunțul implică încheierea unui acord-cadru
II.1.4)
Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Achizitie cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja, branza telemea de capra, conform cerintelor din caietul de sarcini si cantitatilor din Informatii privind loturile.
II.1.5)
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)
03200000, 15541000
II.1.6)
Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)
Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.2)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
II.2.1)
Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
Secțiunea IV: Procedură


IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Deschisă
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Cel mai mic preț
IV.2.2)
Informații despre licitația electronică
S-a organizat o licitație electronică: nu
IV.3)
Informații administrative
IV.3.1)
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
IV.3.2)
Publicare anterioară privind același contract
Anunț de participare
Numărul anunțului în JOUE: 2014/S 245-431401 din 19.12.2014
Secțiunea V: Atribuirea contractului


Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 5, 10-11, 13-14, 18
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Sigismund Com SRL
Str. Principala, bl.1, parter
02717 Soimus
ROMÂNIA
E-mail: sigismund_com@yahoo.com
Telefon: +40 254733416 / 740064636
Fax: +40 254733416
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 24
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Romics SRL
Str. Polona nr. 2, OB 3
300523 Timisoara
ROMÂNIA
E-mail: romicssrl@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Contract nr: 147 Denumire: Cereale, legume, fructe branza telemea de capra, lot 1-4, 6-9, 12, 15-17, 19-23
V.1)
Data deciziei de atribuire a contractului:
4.3.2015
V.2)
Informații privind ofertele
Numărul de oferte primite: 6
V.3)
Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului
Romics SRL
Str. Polona nr. 2, OB 3
300523 Timisoara
ROMÂNIA
E-mail: romicssrl@yahoo.com
V.4)
Informații privind valoarea contractului
Estimarea inițială a valorii totale a contractului:
Valoare: 857 700 RON
Fără TVA
Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 612 770 RON
Fără TVA
V.5)
Informații privind subcontractarea
Este posibilă subcontractarea: nu
Secțiunea VI: Informații complementare


VI.1)
Informații despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.2)
Informații suplimentare:
Acordul cadru se încheie cu maxim 3 operatori economici, criteriul de atribuire fiind „pretul cel mai scazut”.
In cazul in care ofertele clasate pe acelasi loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi; noile preturi ofertate nu trebuie sa afecteze pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti, acestea putand fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
Ofertantii vor completa Formularul 12 din sectiunea Formulare (Declaratie art. 69^2, alin. (2) din OUG 34/2006).
Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.
Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se încadreze în categoria IMM-urilor.
Prevederile OUG 51/2014 privind garantia de buna conduita se vor aplica in mod corespunzator.
VI.3)
Căi de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.3.2)
Utilizarea căilor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Birou Juridic – Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Str. Iosif Nemoianu nr. 2
300011 Timisoara
ROMÂNIA
Telefon: +40 256203303
Fax: +40 256201976
VI.4)
Data expedierii prezentului anunț:
6.3.2015

Alte articole recomandate:

    Achizitie carne : LOT 1 - carne de porc; LOT 2 - carne de vita; LOT3 - organe comestibile Planuri anuale de achizitii publiceAn     Denumire plan     Denumire detaliu plan    Tip legislatie: OUG nr.34/2006Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1)     Denumirea, adresa si punct(e) de contact:    Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiAdresa postala:  str. Vasile Lupu nr. [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactSpitalul Clinic Judetean de Urgenta ClujStr. Clinicilor nr. 3-5În atenția: Ioana-Cristina Pojar400006 Cluj-NapocaROMÂNIATelefon: +40 264592771E-mail: aprovizionare@scj-cj.rdscj.roFax: +40 264595271Adresă (adrese) Internet: Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul autorității contractanteMinister sau orice altă autoritate națională sau [...]
Informatii anunt de participare asociat   Numar anunt:   152063 / 10.07.2014   Denumire contract:   Contract de furnizare: Conserve de legume; Conserve de peste; Faina; Malai; Paste fainoase; Orez.   Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu pla [...]
  Anunt de atribuire numarul 178256/08.05.2014  Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA    PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA    Adresa  :   STR.CARACAL KM 8  ,  Localitatea  :   Craiova  ,  Cod postal  :   1100  ,  Dolj  ,  Romania  ,  Email  :   gfintina@dgp.ro  ,  Tel.  :   0251591002  ,  Fax  [...]
AUTORITATEA CONTRACTANTA   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:   JUDETUL GALATI   Adresa postala:  Strada Eroilor 7,  Localitatea:  Galati ,  Cod postal:    800119  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    PAULA ELENA SIMION ,  Tel.  +40 236468060  ,  In atentia:    LUNGU FLORINA  ,  Email:    licitatii@cjgalati.ro  ,  [...]
PENITENCIARUL GALATI    Adresa postala:    Str.Traian nr.252  ,  Localitatea:    Galati  ,  Cod postal:    800186  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    Comp.achizitii  ,  Tel.    +40 0236479407  ,  In atentia:    Tudor C.  ,  Email:    achizitii.pgalati@anp.gov.ro  ,  Fax:    +4 [...]
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: +40 262-278975, Fax: +40 262-228322I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon:+40 262-278975, fax:+40 262-228322, persoana de contact:MARIUS DAN VALEANI.1.3) Adresa (locul) de deschidere a [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1B-dul Maresal Averescu nr. 17, sector 1În atenția: Mihaela Briciu71314 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 212224340E-mail: achizitiipublice@dgaspc-sectorul1.roFax: +40 212224340Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.dgaspc-sectorul1.roAdresa profilului cumpărătorului: [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN