Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Conform INSSE, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul de alimente, băuturi și tutun a crescut cu 10,3% ca serie brută și cu 7,6,% în funcție de sezonalitate și numărul de zile lucrătoare în luna ianuarie a lui 2015 comparativ cu luna ianuarie a anului 2014, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS). Vânzările brute au scăzut cu  24,8%, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 3,2%.


 


Per ansamblu, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a înregistrat, în luna ianuarie a anului 2015, o creștere de 6,3% ca serie brută comparativ cu aceeași lună a anului trecut, și un avans de 6,8% în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, potrivit INS.


 


Ianuarie 2015 comparativ cu decembrie 2014


 


Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2015, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 24,4%, ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-26,1%), vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (-24,8%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-20,2%).


Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2015, comparativ cu luna precedentă a crescut cu 1,6%, ca urmare a creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+3,2%) și la comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+0,2%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,3%.


 


Ianuarie 2015 comparativ cu ianuarie 2014


 


Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2015, comparativ cu luna ianuarie 2014 a înregistrat o creștere cu 6,3% datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun (+10,3%), comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+8,0%) și la vânzările de produse nealimentare (+2,3%).


Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2015, comparativ cu luna ianuarie 2014 a înregistrat o creștere cu 6,8% datorită creșterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+7,6%), comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+5,2%) și vânzărilor de produse nealimentare (+4,0%).

Alte articole recomandate:

"Comerțul alimentar online este abia vizibil în România și această situație nu este de așteptat să se schimbe în mod semnificativ în timpul perioadei de prognoză (2013-2017). Vânzările online de alimente ale retailerilor se vor dezvolta lent în perioada analizată, având în vedere că majoritatea consumatorilor români preferă în general să-și cumpere alimentele din magazinele tradiționale", estimează Euromonitor. Cu toate acestea, [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Afacerile cu spații destinate organizărilor de evenimente pentru companii reprezintă o piață încă mică, însă cu potențial important de dezvoltare, în condițiile în care anual în România apar noi astfel de locații, iar cererea din partea firmelor este din ce în ce mai mare.   150 de evenimente într-un an!   Spre exemplu, la începutul anului, Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău S.A. [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
1% dintre români încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei. Informațiile au fost obținute în urma unui sondaj pe tema conservelor pregătite toamna în România, realizat de Unisol pe platforma online Ivox, în perioada 29 august – 14 septembrie 2014, pe un eșantion de 5.596 [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald (aprilie – septembrie). Preferatele românilor sunt berea și vinul făcut în casă, a căror importanță în consumul de alcool se schimbă odată cu sezonul: berea este preferata verii, iar vinul se consumă mai ales în anotimpul rece. În perioada octombrie 2015 – martie 2016, cota de consum pentru vinul de casă s [...]
Producătorul de vin Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia Sărbătorilor de iarnă din acest an, aproximativ300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail și în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail și de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum și Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramel [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN