Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Concursurile GastroPan se vor desfășura în cadrul celei mai mari expoziții dedicate sectorului de panificație, cofetărie și HoReCa, ce se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș. Dintre cele 8 categorii competiționale, concursurile care desemnează Tortul și Pâinea Anului 2015 sunt cele mai importante, atât pentru concurenți cât și pentru publicul larg. 


Cel mai gustos tort obținut din ingrediente indigene va fi Tortul Anului 2015 
Competiția pentru desemnarea celui mai bun tort din 2015 îi provoacă pe concurenți să dezvolte un tort gustos și inovator folosind ingrediente disponibile pe plan autohton, reinventând rețete consacrate și adaptându-le la noile tendințe alimentare. Trofeul Tortul Anului 2015 va fi atribuit concurentului care prezintă cel mai gustos tort obținut pe baza unei rețete originale, din ingrediente preponderent indigene. Juriul va analiza calitatea blaturilor, gradul de însiropare, compoziția cremelor, ingredientele folosite, caracterul sănătos al acestora dar și armonia dintre conținutul și decorul tortului.


Cofetăria care își va adjudeca trofeul Tortul Anului 2015 se va bucura de o campanie de promovare în mass media, iar tortul va putea fi produs de orice alt laborator de cofetărie interesat, cu condiția de a respecta rețeta originală și de a promova produsul sub denumirea de 'Tortul Anului 2015 — GastroPan'.


O pâine ce respectă tradiția și adoptă inovația va fi Pâinea Anului 2015 
Brutarii din toate colțurile țării sunt provocați să producă cea mai inovatoare pâine, un sortiment nou, necomercializat încă, dar care să respecte tendințele actuale din alimentația consumatorilor și totodată să se adapteze specificului local și gusturilor autohtone. Juriul va decide cărui sortiment i se va cuveni titlul 'Pâinea Anului 2015' după analiza mai multor factori precum proprietățile organoleptice (formă aspect, structura miezului și a cojii, aromă) sau caracterul inovator.


Rețeta câștigătoare va beneficia de promovare mediatică în toată țara, astfel brutăria deținătoare a trofeului câștigând notorietate, iar consumatorii dobândind acces la un nou sortiment de pâine.

Alte articole recomandate:

Vineri, 19 septembrie 2014, Cris-Tim, în parteneriat cu Institutul KAIZEN® Romania, a sustinut  la Hotel Marriot, conferinta de presa ”Management de succes pentru business-ul românesc, în perioada de criză”. Sistemul KAIZEN® a fost introdus de către Cris-Tim în august 2013, cu focus pe unitatea de producție de la Filipeștii de Pădure. În prezent, întreaga activitate a producătorului de mezeluri se bazează pe reducerea continuă a [...]
Cel mai mare producător de coniacuri din Republica Moldova, Călărași Divin, ce deține 60% din vânzările de coniacuri din Republica Moldova a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie. Acesta și-a prezentat o mare parte din gamele de coniacuri (divinuri) cu vechime de 3-6 ani (Legenda,  Orfeu și Decorative), 6-12 ani (gama Status Regal), 7-30 ani [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Expo-Conferința Internațională infoPACK 2016 se va bucura de susținerea domnului Bogdan Tache, președinte al Asociației Producătorilor de Ambalaje din România-APRA, care a confirmat participarea. Evenimentul organizat de Agenția infoPROUP și revista infoPACK va avea loc la Hotel Phoenicia din București, în ziua de 17 noiembrie 2016.  Domnul Bogdan Tache va fi prezent pe toată durata derulării lucrărilor, va avea numeroase [...]
Brutariile Paul lanseaza o campanie promotionala de vara dedicata tartelor cu fructe, desfasurata in perioada 8 iulie - 17 august, anunta un comunicat emis de Golin. Campania "Festivalul fructelor" are componente in-store, PR, OOH (stickere in metrou) si online pe paginile de Facebook si Instagram ale Paul Romania. Agentiile care s-au ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei sunt McCann si Golin, informeaza Iqads. In perioada promotiei, clientii Paul primesc o tarta gratuit pentru [...]
Domnul Mihai Vișan-Vice-Președinte al federației Romalimenta, a afirmat la un eveniment organizat de revista Progresiv că, alături de Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), care a contestat încă de la început proiectul de modificare a Legii 321, consideră că legea este nefuncțională în acest moment. Același mesaj l-a transmis și Romalimenta - asociație care reunește atât producători români, [...]
Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.   Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu [...]
Agricola Internațional Bacău, una dintre companiile de top din industria de procesare a cărnii de pasăre din România, va participa la Meat & Milk 2015 în cadrul secțiunii EXPO. La standul firmei, participanții la eveniment vor putea degusta cele mai noi produse din carne în mai multe sesiuni de sampling.   În cadrul manifestării care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN