Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Detaliu invitatie
Tip legislatie : OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI
Numar invitatie : 370365 / 24.02.2015
Denumire contract : Achizitie Carne de pasare
Stare procedura : In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI
Cod fiscal 17095927 , Adresa SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui , Telefon 0235/31538 , Fax 0235/315346
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele :
SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon:+40 0235315138, fax:+40 0235315346, persoana de contact:Ginga Fanel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor :
Sediul, DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI, SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial : Nu
I.2.2) Tip Activitate : Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract :
Achizitie Carne de pasare
II.1.2) Tip contract : Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului :
Carne de Pasare- Aripi de pui;- Pui intregi;- Ficatei de pui refigerati;- Piept de pui cu os;- Pipote de pui refigerate;- Pulpe de pui intregi; Piept de curcan dezosat,congelat- CONFORM CAIET DE SARCINI. - 7 produse, cantitati pentru 8 luni 2015, la o valoare minima estimata de A. C. de : 179880 lei, fara TVA, pentru care se vor elabora si evalua ofertele; - 7 produse cant. pt. 4 luni 2016 si eventualele suplimentari , la o valoare maxima de 268500 lei , fara TVA, conform obligatiei prevazuta la Art. 6 alin.(3)lit.b) din HGnr.925/2006 actualizat), suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Optiuni: Furniz. prod. se poate prelungi cu max. 4 luni in 2016, conf. Art. 6 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV : 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi : Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata : 179,880 - 268,500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare : 3400 lei - Modalitatea de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la caserie( modalitati prevazute in art.86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. - Contul in care se va efectua viramentul garantiei de participare este urmatorul : RO 25 TREZ 6565006 XXX 001810 ,Trezoreria Vaslui. - Dovada platii garantiei de participare, , trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.( conform art. 86, alin.(6), din HG 925/2006, actualizata. - In conformitate cu art.43^1 alin. (2), lit.b , din OUG 34/2006 , actualizata , perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile, de la data limita de primire a ofertelor. - Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative, respectiv art. 87, alin. 1 din HG 925/2006 actualizata si modificata; si OUG 34/2006, actualizata si modificata. - IMM –urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Legea 346/2004. - Echivalarea leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, in curs afisat de BNR.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare : Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica : Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire :
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei : Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret : RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor : 16.03.2015 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor : 16.03.2015 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
VI.1.2) Tip de finantare : Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii : 23.02.2015 08:00

Alte articole recomandate:

Achizitionarea de zaharconform caietului de sarcini, necesare pana la 31.12.2014, cu posibilitate de prelungire a contarctului pana la 30.04.2015 in functie de bugetul alocat institutiei. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEAAdresa postala:  Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240168, Romania, Punct(e) de contact:  Amalia Mitulescu, Tel.  +40 0250734270, Email:  achizitiiaspcvl@gmail.com, [...]
Produse Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantă I.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean MaramuresStr. Gheorghe Sincai nr. 46Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii PubliceÎn atenția: Dna Ana Zaharia, dna Liliana Horotan430311 Baia MareROMÂNIATelefon: +40 262214659E-mail: office@maramures.ro, achizitii@maramures.roFax: +40 262215597Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul TeleormanStr. Dunarii, nr. 178Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare Locala, cam. 77În atenția: Victorita Pascutu140047 AlexandriaROMÂNIATelefon: +40 247421132E-mail: pascutu@cjteleorman.roFax: +40 247421132Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.cjteleorman.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul [...]
Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati    Numar invitatie  :  366791  /  03.11.2014    Denumire contract  :  Acord cadru - Furnizare paine    Stare [...]
    Obiectul procedurii il constituie achizitia de: LOT 1:conserve carne de porc, conserve carne de vita, pateu ficat de pasare, pateu ficat de porc; LOT 2: cabanos, carnati de porc, carne de porc tocata preambalata, carne de vita tocata preambalata, costita afumata, cremwursti de porc, parizer traditional, pastrama de porc, pastrama pipt de pui, salam de porc, salam cu sunca, toba; LOT 3: ficat de pasare, piept de pui cu os, pipote cu inimi de pui, pui fara cap si gheare (grill) [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean DâmbovitaPiata Tricolorului nr. 1În atenția: Director general adjunct ing. Radu Sorin, ec. Aurora Violeta Amuzescu130060 TargovisteROMÂNIATelefon: +40 245207612E-mail: achizitii@cjd.roFax: +40 245616827Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.cjd.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte [...]
PENITENCIARUL SLOBOZIAAdresa postala:  Str. Garii nr.54, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920041, Romania, Punct(e) de contact:  Arsenie Dorel, Tel.  +40 243232606, Email:  achizitii.pslobozia@anp.gov.ro, Fax:  +40 243232635, Adresa internet (URL):  http:\\www.anp-just.roDetalii anuntTip anunt: Cumparari directeTip contract: FurnizareDenumirea achizitie: GRIS valabilitate 90 zile = 50 kgCPV: 15625000-5-Gris (Rev.2)Descrierea contractului: GRIS [...]
Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta    Numar invitatie  :  360563  /  20.05.2014    Denumire contract  :  PESTE (macrou afumat; merluciu congelat, cod congelat, macrou [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN