Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 



Datele de la un sondaj exclusiv realizat de GlobalMeatNews a sugerat că opinia consumatorilor este foarte mult împărțită atunci când vine vorba de perspectiva de a manca carne imprimată 3D.


Parte a unui articol special publicat pe acest subiect la începutul acestei luni, a fost realizat acest sondaj pentru a vedea dacă consumatorii ar fi dispuși să consume această carne sau nu.


Dintr-un eșantion de 338 de persoane care au votat până acum, 39% au declarat că ar mânca carne 3D, tot 39% declarând că nu ar fi dispuși să consume, în timp ce 22% au răspuns "poate".


Cu toate că este nevoie de mai multă cercetare și dezvoltare, într-o zi vom fi capabili de a ne imprima propria noastră carne, acest lucru fiind viabil din punct de vedere tehnic, susțin reprezentanții Academiei Americane de Alimente.


Cei care sunt susținători ai acestei idei cred că ar fi de un beneficiu semnificativ pentru mediu, precum și reducerea numărului de animale sacrificate pentru consum, și furnizarea de hrană ieftină pentru cei care au nevoie, au sugerat cititori.


Cu toate acestea, există îndoieli că acest produs carnea tipărită 3D este într-adevăr carne, cu respondenții care afirmă că testele de siguranță ar trebui să fie efectuate înainte de a fi lansat ca o alternativă.


Alte preocupări includ dacă "va fi la fel de biologic nutritiv ca proteinele provenind de la ​​animale reale, și la fel de gustoase".


În ultimul timp observăm o tendință de modificare a comportamentului consumatorilor, în special consumatorii informați care sunt în căutare de alternative pentru unele alimente. Unii doresc să consume alimente mai nutritive, cu un aport mai mic de calorii, alții doresc să consume alimente mai prietenoase cu mediul în sensul că aceștia sunt susținători ai protejării mediului înconjurător. La toate aceste cereri, cei din industria de procesare împreună cu departamentele de cercetare vor să vină în întâmpinarea acestor cerințe.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Impozitul pe construcții speciale va avea un impact negativ de 1,2 miliarde de lei, a declarat, marți, președintele Asociației Oamenilor de Afacerii din România, (AOAR), Florin Pogonaru, în cadrul unei conferințe de presă. Florin Pogonaru a arătat că, potrivit unui studiu realizat de Coaliția pentru Dezvoltarea României, impactul impozitului pe construcții speciale va fi negativ, de 1,2 miliarde lei, fața de impactul pozitiv la buget estimat de 480 milioan [...]
Piața neagră reprezintă 75% din volumele anuale de băuturi spirtoase și poate ajunge chiar și la 90%, dacă nu vor fi luate măsuri de reducere a fenomenului evaziunii fiscale în acest sector de activitate, a declarat pentru Capital Florin Rădulescu, președintele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase 'Spirits Romania'. 'Conform Studiului Internațional pe Piața de Vinuri și Spirtoase (IWSR, 2012), piața totală de băuturi spirtoase în România a ajuns la [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]
 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS.  In [...]
În funcție de piața de unde vă aprovizionați pentru sărbătorile de iarnă, puteți plăti până la 20% mai mult pentru același coș de cumpărături.Economica Net a realizat un clasament al celor mai ieftine piețe din București, în funcție de prețul mediu la mai multe legume. Prețurile medii la principalele legume pot diferi mult de la o piață agroalimentară la alta, astfel că, pentru același coș de produse, puteți plăti cu până la 20% mai mult dacă mergeți în una din [...]
Grapple sau mărul-strugure este un nou fruct care face furori în SUA. Dacă vă place textura de merelor, dar vă dați în vânt după gustul strugurilor, veți iubi noul experiment alimentar. Noile fructe arată ca merele, sunt frumoase, proaspete, doar că ele au un gust cu totul diferit. Merele-struguri au fost create de compania „Todd Snyder de C & O Nursery ” din Washington și potrivit site-ului acestora, ”baza pentru aceste fructe cu gust [...]
          Din punctul de vedere al inovației din domeniul ingredientelor, în prezent, industria alimentară stă sub semnul a trei trend-uri de bază : beneficiile pentru sănătate, ușurința în utilizare și avantajele economice. Dintre acestea trei, îndulcitorii prezintă o importanță deosebită pentru consumatori, în special din punctul de vedere al sănătății, în contextul în care sunt foarte multe produse alimentare pe [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN