Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 



Datele de la un sondaj exclusiv realizat de GlobalMeatNews a sugerat că opinia consumatorilor este foarte mult împărțită atunci când vine vorba de perspectiva de a manca carne imprimată 3D.


Parte a unui articol special publicat pe acest subiect la începutul acestei luni, a fost realizat acest sondaj pentru a vedea dacă consumatorii ar fi dispuși să consume această carne sau nu.


Dintr-un eșantion de 338 de persoane care au votat până acum, 39% au declarat că ar mânca carne 3D, tot 39% declarând că nu ar fi dispuși să consume, în timp ce 22% au răspuns "poate".


Cu toate că este nevoie de mai multă cercetare și dezvoltare, într-o zi vom fi capabili de a ne imprima propria noastră carne, acest lucru fiind viabil din punct de vedere tehnic, susțin reprezentanții Academiei Americane de Alimente.


Cei care sunt susținători ai acestei idei cred că ar fi de un beneficiu semnificativ pentru mediu, precum și reducerea numărului de animale sacrificate pentru consum, și furnizarea de hrană ieftină pentru cei care au nevoie, au sugerat cititori.


Cu toate acestea, există îndoieli că acest produs carnea tipărită 3D este într-adevăr carne, cu respondenții care afirmă că testele de siguranță ar trebui să fie efectuate înainte de a fi lansat ca o alternativă.


Alte preocupări includ dacă "va fi la fel de biologic nutritiv ca proteinele provenind de la ​​animale reale, și la fel de gustoase".


În ultimul timp observăm o tendință de modificare a comportamentului consumatorilor, în special consumatorii informați care sunt în căutare de alternative pentru unele alimente. Unii doresc să consume alimente mai nutritive, cu un aport mai mic de calorii, alții doresc să consume alimente mai prietenoase cu mediul în sensul că aceștia sunt susținători ai protejării mediului înconjurător. La toate aceste cereri, cei din industria de procesare împreună cu departamentele de cercetare vor să vină în întâmpinarea acestor cerințe.

Alte articole recomandate:

Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Vânzările brute de alimente, băuturi și tutun, din luna aprilie, au crescut cu 10,6%, iar cele în funție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate s-au majorat cu 9,3% față de aceeași lună a anului trecut, potrivit datelor Institutului Național de Statistică (INS). Comparativ cu luna martie a acestui an, vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun din luna aprilie au avut o majorare de 0,9% în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. [...]
Selgros a fost primul mare retailist care a reacționat, după ce, ieri, a fost anunțată că a fost amendată de Consilul Concurenței cu peste 11 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale.   După cum se afirmă în revista Fabrica de Carne, care a preluat un comunicat oficial, Consiliul Concurenței a amendat patru dintre cei mai importanți jucători din comerțul local – Metro Cash&Carry, Selgros, Mega Image și Real – cu 29 de milioane de euro [...]
Puțini români își pot imagina masa de Crăciun fără preparate din carne de porc, dar medicii atrag atenția cu privire la cantitatea consumată. Totuși, specialiștii îi avertizează pe români cu privire la felul în care trebuie să arate carnea prospătă atunci când este cumpărată. adevarul.ro vă propune o plimbare prin goana după carnea de porc, oraș cu oraș. BACĂU: În ceea ce privește, modalitatea prin care carnea de porc ajunge pe masa de Crăciun, [...]
Campofrio Food Group a semnat împreună cu producătorul de tehnologii de procesare a cărnii EnWave un protocol de colaborare, prin care procesatorul european va achiziționa ultima tehnologie de uscare a produselor din carne. Sistemul, denumit REV, presupune utilizarea energiei radiante, în combinație cu vacuumarea, pentru deshidratarea și uscarea produselor. Karl-Hinz Kiesel, Senior Vice-President al Diviziei de Operațiuni și Strategii al Campofrio, [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN