Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Detaliu invitatie
Tip legislatie : OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie : 370130 / 16.02.2015
Denumire contract : furnizare paine alba tip franzela 400 g
Stare procedura : In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod fiscal 17104359 , Adresa Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova , Telefon 0251416365 , Fax 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele :
Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon:+40 251416365, fax:+40 251417838, persoana de contact:Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor :
Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial : Nu
I.2.2) Tip Activitate : Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract :
furnizare paine alba tip franzela 400 g
II.1.2) Tip contract : Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului :
furnizare paine alba tip franzela 400 g Optiuni: cf art. 6, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006
II.1.6) CPV : 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi : Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata : 135,711 - 188,931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este prezentat in anexa B la fisa de date si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie; - virament bancar; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413 Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in per de valab a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valab a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens Conversia leu/valuta aferenta valorii garantiei de participare se va face la cursul de schimb al BNR cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare : Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica : Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire :
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei : Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret : -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor : 02.03.2015 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor : 02.03.2015 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei : 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
VI.1.2) Tip de finantare : Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii : 13.02.2015 14:36

Alte articole recomandate:

Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi    Numar invitatie  :  365432  /  03.10.2014    Denumire contract  :  Diverse produse lactate    Stare procedura  :  In [...]
Anunt de atribuire numarul 178382/14.05.2014  Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA    Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)    Adresa  :   Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava  ,  Localitatea  :   Gura Humorului  ,  Cod postal  :   725300  ,  Suceava  ,  Romania  ,  Email  :   achizitiigh@gmail.com  ,  Tel.  [...]
BUNURI-UTILAJE AGRICOLE: 1. Combina putere 250-300 CP-1 buc;2 Header pentru recoltat Paioase-1 buc, 3.Header pentru recoltat plante Prasitoare -1 buc, 4. Incarcator frontal telescopic autopurtat-1 buc Măsura: 121  Codul Proiect APDRP: C411121V011270183212  Termenul Limita de Depunere: 20 mai 2014 ora 10:00  Data Deschiderii Ofertelor: 21 mai 2014 ora 12:00  Adresa transmiterii Ofertelor: COM. VINTU DE JOS, SAT VINTU DE JOS, NR. 63, JUD.ALBA  Valoarea Eligibilă Totală: [...]
Detaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Spitalul Municipal DejNumar invitatie : 357441 / 11.02.2014Denumire contract : Achizitionarea de produse lactate si pateuStare procedura : In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1)     DESCRIEREI.1.1)     Sediul socialSpitalul Municipal Dej Cod fiscal 4305997 ,   Adresa Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej ,  Telefon +40 0264212640 ,  Fax + [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactStatiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Pomicultura IasiSos. Voinesti nr. 175În atenția: Matievschi Alexandru700620 IasiROMÂNIATelefon: +40 232214810E-mail: achizitii@pomicolaiasi.roFax: +40 232214798Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.pomicolaiasi.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot [...]
1. TRACTOR - 1 buc; 2. PLUG REVERSIBIL - 1 buc; 3. COMBINATOR - 1 buc TOMA V.L. VASILE INTREPRINDERE INDIVIDUALA  Telefon: 0746412623  Fax: N/A  E-mail: tomavasile6@yahoo.com  Cod Unic Identificare: 32585736  Numar Inmatriculare ONRC: F4/1607/2013  Măsura: 121  Codul Proiect APDRP: C 121v011310400001  Termenul Limita de Depunere: 16 mai 2014 ora 10:00  Data Deschiderii Ofertelor: 16 mai 2014 ora 12:00  Adresa transmiterii Ofertelor: S [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactPenitenciarul Bucuresti RahovaSoseaua Alexandria nr. 154, sector 5În atenția: Paul Danciu051527 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 214200810E-mail: paul.danciu@anp.gov.roFax: +40 214203173Adresă (adrese) Internet: Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul autorității contractanteMinister sau orice altă autoritate națională sau federală, inclusiv [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor GalatiStrada cezar nr. 8 bisÎn atenția: Alexandru Dima3600 GalatiROMÂNIATelefon: +40 236412123E-mail: dsvgalati@yahoo.comFax: +40 236412123Adresă (adrese) Internet:Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contac [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN