Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Detaliu invitatie
Tip legislatie : OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie : 370130 / 16.02.2015
Denumire contract : furnizare paine alba tip franzela 400 g
Stare procedura : In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod fiscal 17104359 , Adresa Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova , Telefon 0251416365 , Fax 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele :
Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon:+40 251416365, fax:+40 251417838, persoana de contact:Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor :
Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial : Nu
I.2.2) Tip Activitate : Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract :
furnizare paine alba tip franzela 400 g
II.1.2) Tip contract : Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului :
furnizare paine alba tip franzela 400 g Optiuni: cf art. 6, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006
II.1.6) CPV : 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi : Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata : 135,711 - 188,931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este prezentat in anexa B la fisa de date si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie; - virament bancar; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413 Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in per de valab a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valab a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens Conversia leu/valuta aferenta valorii garantiei de participare se va face la cursul de schimb al BNR cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare : Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica : Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire :
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei : Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret : -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor : 02.03.2015 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor : 02.03.2015 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei : 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
VI.1.2) Tip de finantare : Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii : 13.02.2015 14:36

Alte articole recomandate:

Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE    Numar anunt  :  152063  /  10.07.2014    Denumire contract  :  Contract de furnizare: Conserve de legume; Conserve de peste; Faina; Malai; Paste fainoase; Orez.  [...]
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BRAILACod fiscal: RO24913000, Adresa: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Telefon: 0239/619314, Fax: 0239/625990I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:In SEAPI.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:In SEAPI.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1) Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publicaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1) DESCRIEREII.1.1) [...]
AUTORITATEA CONTRACTANTA   DESCRIERE   Sediul social  PENITENCIARUL TG.JIU   Cod fiscal   4246378  ,    Adresa   Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu  ,   Telefon   +40 0253216290  ,   Fax   +40 0253219438   Adresa la care se transmit ofertele  : Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon:+40 0253216290, fax:+4 [...]
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti    Numar anunt  :  154728  /  16.10.2014    Denumire contract  :  Acord cadru de furnizare gris, masline, zahar la pliculete, amelioratori, orez, malai, ceai la pliculet, gem, miere, [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiStr. Vasile Lupu nr. 57AÎn atenția: Elvira Rotariu700309 IasiROMÂNIATelefon: +40 232272122E-mail: dgaspc.achizitii@yahoo.comFax: +40 232240088Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.dasiasi.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot [...]
ProduseDirectiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean DâmbovitaPiata Tricolorului nr. 1În atenția: Director general adjunct ing. Radu Sorin, ec. Aurora Violeta Amuzescu130060 TargovisteROMÂNIATelefon: +40 245207612E-mail: achizitii@cjd.roFax: +40 245616827Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.cjd.roAdresa profilului cumpărătorului: [...]
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA    Numar anunt  :  154770  /  17.10.2014    Denumire contract  :  achizitie fasole boabe, faina semialbe, biscuiti, paste fainoase    Stare procedura  :  In [...]
PENITENCIARUL GALATI    Adresa postala:    Str.Traian nr.252  ,  Localitatea:    Galati  ,  Cod postal:    800186  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    Comp.achizitii  ,  Tel.    +40 0236479407  ,  In atentia:    Tudor C.  ,  Email:    achizitii.pgalati@anp.gov.ro  ,  Fax:    +4 [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi