Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Detaliu invitatie
Tip legislatie : OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie : 370130 / 16.02.2015
Denumire contract : furnizare paine alba tip franzela 400 g
Stare procedura : In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod fiscal 17104359 , Adresa Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova , Telefon 0251416365 , Fax 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele :
Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon:+40 251416365, fax:+40 251417838, persoana de contact:Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor :
Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial : Nu
I.2.2) Tip Activitate : Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract :
furnizare paine alba tip franzela 400 g
II.1.2) Tip contract : Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului :
furnizare paine alba tip franzela 400 g Optiuni: cf art. 6, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006
II.1.6) CPV : 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi : Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata : 135,711 - 188,931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este prezentat in anexa B la fisa de date si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie; - virament bancar; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413 Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in per de valab a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valab a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens Conversia leu/valuta aferenta valorii garantiei de participare se va face la cursul de schimb al BNR cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare : Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica : Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire :
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei : Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret : -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor : 02.03.2015 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor : 02.03.2015 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei : 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
VI.1.2) Tip de finantare : Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii : 13.02.2015 14:36

Alte articole recomandate:

Informatii anunt de participare asociat   Numar anunt:   152718 / 30.07.2014   Denumire contract:   Furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, în judetul Botosani pentru anul scolar 2014 – 2015, zonele I, II, III,   Planuri anuale de achizitii publice [...]
Achizitionarea de "biscuiti simpli" conform caietului de sarcini, necesare pana la 31.12.2014, cu posibilitate de prelungire a contarctului pana la 30.04.2015 in functie de bugetul alocat institutiei. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEAAdresa postala:  Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240168, Romania, Punct(e) de contact:  Amalia Mitulescu, Tel.  +40 0250734270, Email:  [...]
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti    Numar anunt  :  150970  /  21.05.2014    Denumire contract  :  Acord cadru de furnizare pulpa porc dezosata refrigerata, pulpa porc dezosata congelata, pulpe inferioare de pu [...]
Anunț de atribuire a contractului Produse Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantă I.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MaramuresStr. Banatului nr. 1În atenția: Marius Dan Valean430353 Baia MareROMÂNIATelefon: +40 262228999E-mail: dgaspcmm@baiamare.rdsnet.roFax: +40 262228322Adresă (adrese) Internet:Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul autorității [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactRegia Nationala a Padurilor – Romsilva RAStr. Petricani nr. 9A, sector 2În atenția: Adam Craciunescu70164 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 213171005E-mail: daniel.robu@rnp.rosilva.roFax: +40 213169745Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.rosilva.roI.2)Tipul autorității contractanteAltele: Regie autonomaI.3)Activitate [...]
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central Dr. Carol Davila    Adresa postala:    Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti  ,  Localitatea:    Bucuresti  ,  Cod postal:    010825  ,  Romania  ,  Punct(e) de contact:    Georgeta Nica  ,  Tel.    +4 0213193072  ,  In atentia:    Vasile Oprea  , [...]
Planuri anuale de achizitii publice  An  Denumire plan  Denumire detaliu plan    Detaliu invitatie    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  PENITENCIARUL BAIA MARE    Numar invitatie  :  360207  /  12.05.2014    Denumire contract  :  Furnizare carcasa de porc fara cotlet, cap si picioare    Stare procedura  [...]
Detalii procedura    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  JUDETUL HARGHITA    Numar anunt  :  151994  /  08.07.2014    Denumire contract  :  Produse de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din învatamântul de stat si privat din judetul Harghita pentru anul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN