Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Polițiștii fac 16 percheziții în București și trei județe, la persoane și firme suspectate de evaziune de peste 1,3 milioane de euro, fiind vizat un mare distribuitor de legume și fructe care ar fi achiziționat produse prin firme fantomă, iar acestea au fost vândute prin marile lanțuri de magazine.


Bottom of Form


Anchetatorii au descins, joi dimineață, la sediile a nouă societăți comerciale și la locuințele a șapte persoane, din București și județele Constanța, Prahova și Ilfov, într-un dosar înregistrat la Serviciul de Investigare a Criminalității Economice Ilfov, în care procurorii Parchetului Tribunalului Ilfov fac cercetări pentru evaziune fiscală, fiind vizate firme care comercializează legume și fructe, se arată într-un comunicat de presă al Inspectoratului de Poliție al Județului (IPJ) Ilfov.


Potrivit IPJ Ilfov, în perioada ianuarie - septembrie 2014, un mare distribuitor de legume-fructe de pe piața autohtonă a achiziționat legume și fructe din spațiul intracomunitar, prin intermediul unor firme de tip fantomă. Ulterior, produsele au fost valorificate în marile lanțuri de magazine din țară, fără a înregistra și declara organelor fiscale operațiunile reale efectuate, pentru a nu plăti taxele aferente. Prejudiciul produs în acest fel a fost estimat la peste 1,3 milioane de euro.


Surse din Poliție au declarat, pentru MEDIAFAX, că firma Uludag Quality SRL, deținută de un cetățean turc, făcea achizițiile intracomunitare de legume și fructe, apoi le vindea firmei distribuitoare Ager Fruit SRL.

Alte articole recomandate:

Vânzările de lapte, la raft, din țara noastră sunt în scădere de la jumătatea lunii februarie, ne-a declarat Dorin Cojocaru, președintele Asociației Patronale a Laptelui din România (APRIL). Potrivit domniei sale, în luna februarie, vânzările de lapte de la noi au scăzut cu 20%, iar în martie – cu 30%, comparativ cu aceleași perioade ale anului trecut. “Nici pentru aprilie nu vom avea date mai optimiste”, a precizat domnia sa. Î [...]
În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Opt companii din România vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importantă expoziție destinată soluțiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom și Pietta Glass Working, au participat la ediția precedentă a târgului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig și Romvitrine – participă în premieră, la eveniment. La ediția precedentă a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din România. Cu o suprafață netă [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume. La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, ce [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN