Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Levent Yuksel, executivul turc care conduce de trei ani afacerile de circa 220 mil. euro și 1.800 de angajați ale PepsiCo în România, dar și în alte zece state, spune că anul 2013 „a fost un an de creștere ca venituri, modestă însă“, în condițiile în care vara ploioasă și veniturile mici ale populației au afectat întreaga piață de băuturi răcoritoare, scrie Ziarul Financiar.


Yuksel nu precizează însă rate de creștere pe portofoliul de produse din care fac parte branduri precum Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton, Lay’s sau Star.


 „Am avut ceva probleme pe segmentul băuturilor, însă a fost din cauza declinului la nivelul întregii piețe, declin cauzat de venitul disponibil mai mic, dar și de vara ploioasă. (...). Anul trecut, dacă ne uităm la întregul portofoliu de produse, ne-am descurcat bine“, a declarat Levent Yuksel, business unit general manager PepsiCo Balkans, regiune formată din 11 țări din Balcani în care gigantul are cinci fabrici de băuturi și snacksuri și un total de 3.000 de angajați.


Principalul competitor al PepsiCo pe piața locală a băuturilor răcoritoare care se ridică la 2,8 miliarde de litri anual, este Coca-Cola HBC, companie care a raportat trei trimestre la rând scăderi ale volumelor cu până la 15%. (mai multe pe www.zf.ro).

Alte articole recomandate:

Producătorul de băuturi spir­toa­se Prodvinalco din Cluj (VAC), con­trolat de mai mulți investitori pri­vați, a raportat pentru primul se­mestru un profit net de 5,9 mil. lei, față de un re­zultat pozitiv de 1,8 mil. lei în anul pre­cedent. Cifra de afaceri a com­paniei a crescut cu 62%, la 22 mil. lei. Prod­vi­n­alco Cluj are 38 mil. lei capi­ta­lizare și este lis­tată pe sistemul alter­nativ de [...]
„Starea de sanatate a tarii este una buna, insa exista o discrepanta intre indicatorii macroeconomici si puterea de cumparare, care a continuat sa scada. Aceasta a fost principala noastra provocare in 2013”, a declarat Stephane Batoux, Director General Coca-Cola HBC Romania si Moldova, intr-un interviu acordat publicatiei Magazin Progresiv. Cu toate acestea, seful celui mai mare producator de bauturi racoritoare din tara crede ca Romania ramane cea mai atractiva piata din regiune. O [...]
Compania Galli Gallo, cel mai mare crescător și procesator de carne de curcan din România, aflat în insolvență, așteaptă decizia instanței pentru a-și putea reorganiza business-ul. Între timp, afacerile cresc, iar compania este pe cale să intre pe noi piețe de export, noteaza Wall-Street. Compania SC Galli Gallo, cel mai mare producător și procesator de carne de curcan din România și posesoara brandului Peneș Curcanul, așteaptă decizia Instanței pentru [...]
În ziua de 07 mai 2015, la hotel Pullman din București, intre orele 14.00 si 19.00, va avea loc ediția din acest an a evenimentului B2B Austria Show Case, în cursul căruia, 12 producători, distribuitori și ofertanți de produse alimentare, băuturi și soluții în domeniul alimentar din Austria sunt interesați de a cunoaște producători, importatori și distribuitori din România cu care doresc să stabilească parteneriate de lungă durată. Evenimentul este organizat d [...]
Prigat anunta introducerea pe piata a unor noi sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti, prin intermediul unei campanii semnate Graffiti BBDO:Mea Pulpa, informeaza site-ul www.iqads.ro. Campania, care include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR, promoveaza trei variante de Prigat – cu portocale, grapefruit si mandarine - disponibile in sticle de 1.5 l, care acum au si o noua forma. Perioada de desfasurare a campaniei [...]
(Comunicat) În apropierea sărbătorilor de iarnă când, în mod tradițional, crește consumul de produse alimentare, A.N.S.V.S.A. recomandă cetățenilor să cumpere produse alimentare numai din unități sau spații autorizate sanitar veterinar. Aceasta înseamnă că, atât carnea cât și alte produse de origine animală sau non-animală au fost supuse controlului sanitar veterinar și pentru siguranța alimentelor și nu constituie un pericol pentru sănătatea [...]
Danone Baby Nutrition România, divizia de produse destinate bebelușilor a Danone, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 67,4 milioane de lei ( 15 mil. euro), în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe. Danone Baby Nutrition are în portofoliu brandul Aptamil, care cuprinde atât lapte pentru bebeluși, cât și suplimente sau alimente speciale, dar și Milupa, care cuprinde lapte și cereal [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN