Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Datele preliminare arată că vânzările de Pepsi nu au fost prea consistente în anul 2014, fiind semnale negative care indică o scădere accentuată. Potrivit Ziarului financiar, Quadrant - Amroq Beverages (QAB), îmbuteliatorul local al gigantului din in­dus­tria băuturilor răcoritoare PepsiCo, a în­cheiat primul semestru al anului trecut cu o cifră de afaceri de 262 mil. lei (circa 60 mil. euro), în scădere cu 11% față de perioada si­mi­lară a anului 2013, potrivit datelor pu­blice.


 


Datele pentru tot anul 2014 nu sunt disponibile în prezent, însă dacă declinul s-a menținut și în a doua parte a anului, îmbuteliatorul PepsiCo ar putea raporta în 2014 afaceri între 520 și 540 mil. lei, potrivit esti­mărilor ZF. Compania nu a furnizat nicio informație legată de bilanțul pe anul trecut.


 


Nici Coca Cola România nu se simte prea bine, rivalul istoric al celor de la Pepsi având totuși o situație mai bună, datorită investițiilor efectuate în liniile de producție a sucurilor cu pulpă, fapt care a condus la creșterea volumului general de afaceri. Nu mai puțin adevărat, pe acest segment, compania a susținut o intensă campanie de publicitate, spre deosebire de cei de la Pepsi, care și-au diminuat investițiile în publicitate.


Subliniem că, ultimele analize indică o scădere a consumului de băuturi răcoritoare în România, de la 150 litri per capita, în 2008, la 135 litri per capita în 2013.

Alte articole recomandate:

Deși peste 1,5 milioane de români suferă de diabet, iar numărul acestora este în creștere, piața alimentelor pentru bolnavii de diabet este încă o nișă foarte puțin exploatată în România. Principalele produse sunt din import, iar prețurile, destul de piperate. În schimb, articolele românești destinate acestei nișe au prețuri modice, în comparație cu cele din import, dar oferta nu este foart [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
Agrokor, cea mai mare companie privată din Croatia, a ajuns la un acord privind achiziționarea Mercator, cel mai mare retailer din Slovenia, scrie Bloomberg. Valoarea tranzacției este de 1,3 miliarde de euro (1,8 miliarde de dolari), fiind considerată cea mai mare preluare din Balcani.   Dintre cei 12 creditori care vând participația de 53% în tranzacția care se va încheia vineri, 27 iunie, se numără și creditorii sloveni Nova Ljubljanska Banka și Nova Kreditna Bank [...]
Cetățenii care vin din Ucraina și Republica Moldova nu mai au voie să aducă lapte sau carne proaspata în România. Măsura a fost luată pentru a preveni apariția virusului gripei porcine africane și pe teritoriul țării noastre. Focare există în Lituania, Polonia și Rusia, dar există un risc crescut și în Ucraina. Carnea și laptele descoperite în bagaje vor fi confiscate. În plus, vor fi dezinfectate camioanele care transportă animale sau produse d [...]
(Comunicat) O delegație din partea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au participat la Conferința privind Fraudele Alimentare, organizată de Comisia Europeană în colaborare cu Ministerul Sănătății din Italia, la Roma. La această reuniune au participat specialiști ai autorităților responsabile de siguranța alimentelor din statele membre, ai poliției, vămilor, cercetători, dar și reprezentanți ai operatorilor din domeniul indus [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
Prețul la lapte în Uniunea Europeană nu va scădea semnificativ până la sfârșitul acestui an, urmând să atingă ulterior un minim în primul trimestru din 2015, prognozează un raport al Directoratului General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală al Comisiei Europene. Este de așteptat însă că prețul laptelui în țările mebre UE va crește din nou în cea de-a doua parte a anului 2015. Ultimele date disponibile la [...]
Recesiunea îndelungată își spune cuvântul. Românii nu își permit să cheltuiască mai mult de 110 euro pentru cadourile de Crăciun, în acest an.  Potrivit unui studiu întocmit de firma de cercetare Ipsos pentru ING Bank, această sumă ne situează sub bulgari și cehi, dar peste polonezi și olandezi. Studiul analizează răspunsurile a peste 12.000 de consumatori din 13 țări, și anume România, Cehia, Austria, Luxemburg, Italia, Spania, Franța, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN