Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

P3 Logistic Parks a finalizat achizitia parcului Europolis si l-a denumit P3 Bucharest Park, astfel P3 a dezvoltat cel mai mare parc industrial din Romania. P3 Logistic Parks este investitor specializat, dezvoltator și manager de proprietăți europene de logistică, a finalizat procesul de achiziție a două parcuri logistice în Polonia și unul în România, cu o suprafață totală închiriabilă de 467.000 m2 de la fondul austriac de investiții CA Immobilien AG. Tranzacția, care include aproape 165 de hectare (ha) de terenuri pentru noi dezvoltări, crește portofoliul logistic al P3 la 2.9 milioane de m2 și poziționează compania în topul celor mai mari dezvoltatori de spații logistice din Europa.


 


Ian Worboys, CEO-ul P3, a declarat: “Aceste proprietăți de înaltă calitate sunt situate în locații care promit un grad de ocupare în creștere și o cerere ridicată pentru proiecte de tip Build-To-Suit (BTS). Această tranzacție completează achizițiile recente realizate de compania noastră și consolidează prezența P3 în piețele cu creștere rapidă din Europa Centrală și de Est. Compania a crescut substanțial de când a fost preluată de TPG Real Estate și Ivanhoé Cambridge, în octombrie 2013, oferind o platformă logistică complexă și extinsă din punct de vedere geografic pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi”.


Acesta a mai declarat că intenționează să mai deschidă încă două spații industriale și că se uită și la celelalte orașe mari cum ar fi Cluj și Timișoara, însă deocamdată se bazează doar de conceptul BTS (build-to-suit), adică construiesc spații personalizate dedicate unui client contractat, nu construiesc și speculativ.


 


Proprietățile achiziționate de la CA Immobilien sunt:


 



  • Parcul logistic din Blonie cu o suprafață de 177.000 m2, care se află la 30 de km vest de centrul Varșoviei. Printre chiriași se numără Bayer, IBM, Orange, Triumph și retailerul online Allegro, ceea ce reflectă atractivitatea parcului pentru marii retaileri care caută spații în proximitatea capitalei poloneze. Această proprietate dispune de 17 ha de teren pentru noi dezvoltări.


 



  • Parcul logistic de lângă Piotrkow, în centrul Poloniei, care oferă 75.000 m2 de spații, are legături directe cu Varșovia, Wroclaw și Katowice și este situat pe un teren de 120 ha, cu potențial pentru alte noi dezvoltări. Kühne & Nagel, FM Logistic și InPost sunt cei mai mari chiriași ai parcului.


 



  • Parcul logistic din București, cu o suprafață de 215.000 m2 de spații, închiriate aproape în totalitate, plus 40 ha de teren pentru noi dezvoltări. Acesta este un centru major pentru furnizorii de servicii de logistică (companii 3PL) datorită accesului către autostrada A1 și către șoseaua de centură a orașului, plus terminalul intermodal de cale ferată pentru transport de mărfuri – parte componentă a Coridorului IV Pan European. Accesul facil către centrul Bucureștiului atrage clienți din e-commerce, cum ar fi eMag, unul dintre cei mai mari retaileri online, precum și companii multinaționale cum ar fi Carrefour, Tibbett Logistics, Gebrüder Weiss sau Interbrands.


 


 


Finalizarea acestei achiziții consolidează platforma P3 în "CEE Logistics Triangle", la intersecția conexiunilor de transport dintre estul și vestul Europei cu piața industrială în plină expansiune a Germaniei. Tranzacția dublează numărul parcurilor logistice deținute de P3 în Polonia și îi întărește poziția în Varșovia. P3 este acum unul dintre cei mai mari operatori de parcuri logistice din România, care este o piață emergentă și un important hub logistic pentru piața europeană de producție.


 


P3 deține 141 de depozite în nouă țări, stabilindu-și o platformă pan-europeană care se întinde de la Madrid până la București. P3 deține, de asemenea, unul dintre cele mai mari portofolii de teren din Europa, cu targetul de a dezvolta 1,6 milioane m2 de noi spații de depozitare în Europa.


 


Ian Worboys a concluzionat: " P3 va continua să caute noi oportunități de achiziție, sau să dezvolte depozite în locații stategice din punct de vedere logistic, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de dezvoltare ale clienților săi. Pentru moment, cererea este mai mare decât oferta de spații logistice în multe piețe, ceea ce duce la o perspectivă pozitivă pentru creșterea închirierilor."


 


P3 este un investitor specializat, dezvoltator și manager de proprietăți de logistică în Europa. Având activități în toată Europa, portofoliul P3 cuprinde acum 141 de  depozite, care totalizează 2.9 milioane m2 de spații în nouă țări și un portofoliu de terenuri cu avize de urbanism care permit dezvoltarea a peste 1.6 milioane m2 de noi spații.


 


Misiunea P3 este să ofere chiriașilor o experiență de primă clasă în locații logistice cheie. P3 dezvoltă proiecte durabile și ecologice la cele mai înalte standarde internaționale.


 


PointPark Properties a adoptat noul brand corporate “P3” și va folosi numele comercial P3 Logistic Parks pentru a reflecta mai bine activitatea companiei. Pentru mai multe informații despre P3 puteți accesa noul nostru website www.p3parks.com.


 


P3 este deținută de TPG Real Estate și Ivanhoé Cambridge.

Alte articole recomandate:

Internațional Lazăr Com­pany, ultimul mare transportator rutier din România controlat de un român, a anunțat recent că are în plan crearea a 3.000 de noi locuri de muncă, continuându-și astfel, programul de dezvoltare. Potrivit domnului Ion Lazăr, proprietarul companiei, „Anul trecut a fost încheiat cu un profit de aproximativ 2 milioane de euro, la o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro. Din totalul businessului 60% reprezintă [...]
Producătorul de electrocasnice Arctic din Găești a exportat anul trecut frigidere și congelatoare Beko în valoare de 1,2 mld. lei (270 mil. euro), cu 13,4% mai mult decât în 2014. Produsele made in Romania au ajuns pe circa 60 de piețe din toată lumea, din Franța în Turcia și din Africa de Sud în Germania. Brandul de electrocasnice Beko este unul dintre cele mai cunoscute din lume, însă puțini știu că o parte dintre frigidere sunt realizate în [...]
Linde Gas România, parte a Lide Group, va fi Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014. Participarea acestei prestigioase companii la evenimanetul care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, se va concretiza prin comunicarea cu titlul ”Exchipamente pentru congelare și răcire criogenică”, temă care va fi susținută în Workshop-ul din ziua de 11 iunie destinat sectorului d [...]
  În momentul de față, este absolut de neimaginat ținerea unei evidențe stricte a mărfurilor, precum și mișcarea acestora în și din depozite, fără utilizarea unor programe eficiente și rapide. Gestionarea cât mai corectă a datelor contribuie în bună măsură la eliminarea pierderii și la creșterea eficienței unei companii. De aceea, vă prezentăm o posibilă soluție informatică, mai precis, un soft care poate veni în sprijinul afacerii [...]
Transportatorul orădean de marfă Frigoexpres, care a intrat în insolvență în august anul trecut, a ajuns să își asigure 70% din  business din livrările în străinătate, în țări precum Germania, Franța sau Danemarca, unde a semnat contracte cu producători de legume și lapte după ce înainte de insolvență cea mai mare parte a afacerilor erau generate de transportul pe piața locală. „Am depus planul de reorganizare. Noi suntem optimiști, rămâne [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană: 8,9%. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
(Autor: Ioan Serbanescu) Industria produselor lactate se confruntă, din când în când, cu situații în care produsele deshidratate au o stabilitate mai redusă la depozitare decât cea așteptată, motiv pentru care producătorii prezintă un mare interes pentru îmbunătățirea tehnologiei de obținere sau a modului de ambalare a produselor, cu scopul de a menține valabilitatea acestora cât mai mult timp posibil. Efectul condițiilor de depozitare Ca urmare a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN