Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Costin Gheorghiu (34 de ani) este, începând din această lună, directorul de operațiuni al lanțului de cafenele Brioche Dorée, brand adus pe piața locală în sistem de franciză de acționarii grupului de modă Kenvelo, de direc­torul general al grupului Philippe Besadoux și de încă un executiv francez.


 


Anterior, timp de cinci ani și jumătate, executivul român a fost district manager în cadrul Starbucks România, unul dintre cele mai pu­ternice branduri de cafenele de pe piața locală și unul dintre concurenții Brioche Dorée.


 


„Războiul“ dintre cele două branduri a apărut în prim-plan anul trecut când brandul francez a luat locul Starbucks în AFI Palace Co­troceni, unul dintre cele mai puternice malluri din România. Starbucks a anunțat inițial că iese din acest centru comercial pentru ca apoi să anunțe semnarea unui nou contract pentru un spațiu mai mare.


 


În altă ordine de idei, datele Euromonitor arată că piața cafelei a scăzut în ultimii patru ani, însă pentru anul acesta jucătorii estimau o revenire a consumului. Cu un consum de cafea de circa două kilograme per capita, România se află pe ultimele locuri în Uniunea Europeană la acest capitol.  Primul loc în UE este ocupat de Luxemburg, cu un consum de 24 kg per capita, conform datelor Organizației Internaționale a Cafelei.


 


Jacobs, Doncafé și Nescafé au fost anul trecut cele mai vândute branduri de cafea din România, pe o piață care ajunge anual la circa 40 de milioane de kilograme, arată datele companiei de cercetare de piață Euromonitor.


Astfel, cafeaua importată Jacobs din portofoliul companiei Mondelez România, ocupă prima poziție în topul celor mai vândute branduri de cafea, într-o piață dominată de mărci produse în străinătate.


Strauss România, care are în portofoliu brandul Doncafé, și Cafea Fortuna sunt singurele două companii care dețin fabrici mari de cafea în România. Mondelez (cu mărcile Jacobs și Nova Brasilia ) sau Tchibo cu brandul cu același nume, nu produc cafeaua local, notează Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

Europa se confruntă în prezent cu probleme uriașe: coeziunea Uniunii Europene este pusă sun semnul întrebării; cresc problemele generate de refugiații și terorism; cresc tendințele naționaliste în aproape toate statele membre; cresc teniunile dintre Uniunea Europeană și Turcia. Însă, în ciuda acestor dificultăți, specialiștii de la GfK apreciază că economia Europei a avut până acum o evoluție decentă. Retailul a [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
Sectorul producției de carne este primul care trebuie ajutat în cazul în care vorbim despre reducerea Taxei pe Valoare Adăugată /TVA/ și la alte categorii de produse, a declarat, vineri, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, într-o conferință de specialitate."Primul ministru a dispus să facem o analiză la Ministerul Agriculturii, dar mai ales la Ministerul de Finanțe, vizavi de sectorul de carn [...]
"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator. DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania. DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi [...]
Adrian Nicolaescu, fostul director de marketing al producatorului de mezeluri Caroli Foods, s-a alaturat echipei Mega Image la inceputul lunii februarie, preluand conducerea departamentului de marketing – functie din board-ul companiei. Potrivit revistei Magazin Progresiv, Nicolaescu a activat in cadrul Caroli Foods timp de aproape 5 ani si are o experienta de aproximativ 15 ani in marketing in piata FMCG. Inainte de a se alatura echipei Caroli, el a ocupat pozitia de Marketing Manager [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.  În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide miercuri două noi magazine de proximitate Shop&Go în București, și ajunge la o rețea națională de 330 de unități, a anunțat retailerul. Shop&Go Calea Rahovei 297 are o suprafață de vânzare de aproximativ 85 metri pătrați, iar Shop&Go Aerogării 2-8 se întinde pe aproximativ 83 metri pătrați. La începutul acestei luni Mega Image a anunțat că a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine [...]
”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat: ”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN