Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Costin Gheorghiu (34 de ani) este, începând din această lună, directorul de operațiuni al lanțului de cafenele Brioche Dorée, brand adus pe piața locală în sistem de franciză de acționarii grupului de modă Kenvelo, de direc­torul general al grupului Philippe Besadoux și de încă un executiv francez.


 


Anterior, timp de cinci ani și jumătate, executivul român a fost district manager în cadrul Starbucks România, unul dintre cele mai pu­ternice branduri de cafenele de pe piața locală și unul dintre concurenții Brioche Dorée.


 


„Războiul“ dintre cele două branduri a apărut în prim-plan anul trecut când brandul francez a luat locul Starbucks în AFI Palace Co­troceni, unul dintre cele mai puternice malluri din România. Starbucks a anunțat inițial că iese din acest centru comercial pentru ca apoi să anunțe semnarea unui nou contract pentru un spațiu mai mare.


 


În altă ordine de idei, datele Euromonitor arată că piața cafelei a scăzut în ultimii patru ani, însă pentru anul acesta jucătorii estimau o revenire a consumului. Cu un consum de cafea de circa două kilograme per capita, România se află pe ultimele locuri în Uniunea Europeană la acest capitol.  Primul loc în UE este ocupat de Luxemburg, cu un consum de 24 kg per capita, conform datelor Organizației Internaționale a Cafelei.


 


Jacobs, Doncafé și Nescafé au fost anul trecut cele mai vândute branduri de cafea din România, pe o piață care ajunge anual la circa 40 de milioane de kilograme, arată datele companiei de cercetare de piață Euromonitor.


Astfel, cafeaua importată Jacobs din portofoliul companiei Mondelez România, ocupă prima poziție în topul celor mai vândute branduri de cafea, într-o piață dominată de mărci produse în străinătate.


Strauss România, care are în portofoliu brandul Doncafé, și Cafea Fortuna sunt singurele două companii care dețin fabrici mari de cafea în România. Mondelez (cu mărcile Jacobs și Nova Brasilia ) sau Tchibo cu brandul cu același nume, nu produc cafeaua local, notează Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
Alexandrion se retrage din Asociatia Spirits Romania, iar acest fapt este inca o dovada ca sintuatia de pe piata spirtoaselor pare a deveni din ce in ce mai grava. Dupa cum infoALIMENT Magazin informa intr-o editie anterioara a fluxului de stiri, piata spirtoaselor este grav afectata de un nivel al evaziunii de 90 %. Acum, iata, iesirea unuia dintre cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice, probeaza nu doar starea pietei specifice, dar si disensiunile dintre jucatori, la nivel de [...]
Aparatele inteligente puse la dispozitia magazinelor cora din toata tara de catre Green Group au reciclat in primul an de la instalare 7,5 milioane recipienti PET si 750 de tone de deseuri eletronice si electrocasnice (DEEE), in valoare de peste 30.000 de euro. Aparatele ofera in medie 1,17 lei/kilogram pentru un echipament electronic vechi si 0,05 lei pentru fiecare PET colectat, prin tichete de cumparaturi la cora. Pentru a sustine reciclarea si protejarea mediului, magazinele cora din toata [...]
  Un nou software care analizează molecule alimentare va permite modalități rentabile pentru asigurarea calității produselor alimentare și pentru a preveni frauda alimentară, spun cercetatorii, informează Food Navigator. Utilizări potențiale includ determinarea maturării brânzei, dacă gelatina conține carne de porc sau dacă ouăle provin de la găini în aer liber sau au fost crescute în cuști. Membrul fondator al IPOS, Dr. Powles a declarat [...]
Distileriile Bran, aflate la a 12-a participare la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie a venit cu noi produse tradiționale. Astfel, alături de vechile produse constând în pălinca, rachiul și țuica din prune și din caise, Distileriile Bran au expus în standul propriu noile sale realizări reprezentate de ”tăriile” fabricate din mere, din [...]
Guvernul are în vedere, după reducerea TVA la grâu, pâine și produse de panificație, scăderea TVA la legume-fructe și produsele bio, iar la carne și la produsele din carne o astfel de măsură ar putea fi luată în calcul în 2015, a declarat premierul, la TVR, în cadrul emisiunii "Viața satului". "Am dat o mare bătălie anul trecut să reușim să reducem (TVA - n.r.) la grâu și la pâine, la panificație. Și, din punctul meu de vedere, s-a dovedit un [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a lactatelor si proprietarul brandului Napolact, estimeaza ca afacerile vor reintra pe profit in “urmatorii 2-3 ani”, dupa ce din 2011 compania inregistreaza pierderi in Romania. “2014 pare sa fie mai bine decat in 2012-2013 cand a fost o situatie dificila. Avem sperante mari ca 2015 va fi un an foarte bun, cu o crestere de 2-3% la nivel economic, daca TVA va scadea va fi un bonus, insa ne uitam la [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi