Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Corona Extra, celebra bere mexicană, prima oară produsă în 1925 în Mexico City, va fi distribuită în exclusivitate de Bergenbier S.A. Corona Extra se adaugă astfel portofoliului internațional de branduri premium ale companiei: Staropramen, Becks, Stella Artois, Hoegaarden și Leffe.


O sticla iconică, o bere extrem de răcoritoare și un ritual rafinat de servire. Aceasta este berea mexicană Corona Extra, deținută de Grupo Mondelo Mexico, parte din compania Anheuser-Busch InBev, companie cu care Bergenbier S.A. are o colaborare de lungă durată. Este distribuita in 186 de țări, pe tot mapamondul și este lider în segmentul berilor de import în peste 40 de țări.


 „Sunt extrem de încântat că vom adăuga un alt brand recunoscut la nivel mondial, în portofoliul nostru. Sunt încrezător că berea Corona Extra va aduce un pic din acel “soare mexican” și cred că va fi foarte bine primită de consumatorii noștri” , spune Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier S.A.


Bergenbier S.A. va distribui berea Corona Extra atât în comerțul tradițional cât și în cel modern, în locații atent selectate: “Obiectivul nostru este de a crește progresiv notorietatea mărcii și distribuția în piață“, a adăugat Mihai Bonca. 


Corona Extra este o bere blondă de tip pale lager, cu 4,5 % alcool, produsă exclusiv în Mexic. În lume, inclusiv în România, s-a poziționat ca băutură perfectă pentru petreceri. Ritualul de servire este unul special, în care berea se consumă direct din sticla transparentă împreună cu o felie de lime. 


 

Alte articole recomandate:

Conglomeratul indian Bharti Group poartă discuții cu grupurile de distribuție Carrefour (Franța) și Aeon (Japonia) cu intenția de a înființa un joint venture cu unul dintre ele, după ce discuțiile cu grupul american Walmart au eșuat anul trecut, informează Financial Times citând două surse din apropierea discuțiilor. Marile companii străine de distribuție, Carrefour, Walmart și Tesco, au salutat decizia din 2012 a Guvernului indian de a liberaliza legislația privind investițiile [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
Raportorul ONU pentru dreptul la alimentație, Olivier De Schutter, și-a exprimat ieri, temerea că urmează o perioadă a 'prețurilor alimentare ridicate și volatile' care impun răspunsuri 'mai energice' din partea statelor, informează AFP. Pentru De Schutter, intervievat de cotidianul Le Monde, crizele precum cea din 2008, declanșată de o explozie a prețurilor cerealelor, riscă să se repete cu atât mai mult cu cât 'factorii structurali ai dezechilibrului persistă', printre ca [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
Undeva pe la mijlocul anilor '90, cureaua a inceput sa-si piarda semnificativ din popularitate, boxerii au inceput sa vada lumea din alta perspectiva, iar oamenii au uitat ca lenjeria intima vine pe sub pantaloni. Si cu cat turul pantalonilor se apropie mai mult de pamant, cu atat si economia se prabuseste mai repede, sustine brandul cehesc de bere Two Tales in cea mai recenta campanie a sa, care poarta numele: ""Bea bere, trage-ti pantalonii si salveaza economica", scrie Iqads. Semnata [...]
In perioada 15 mai – 22 august 2014, Napoca, brandul romanesc de inghetata al companiei Unilever, invita consumatorii sa reasculte unele dintre cele mai indragite povesti ale copilariei: Alba ca Zapada, Cenusereasa, Scufita Rosie, Degetica, Frumoasa din Padurea Adormita si altele, inregistrate de Claudiu Istodor, actor la Teatrul Mic, cunoscut si ca vocea Povestilor Nemuritoare, si Razvan Simion, coprezentatorul emisiunii „Neata cu Razvan si Dani”. Pentru a descarca gratuit [...]
România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
(Agerpres) Comisia Europeană va autoriza joi, 20 februarie, în Comitetul pentru lanțul alimentar, prepararea mititeilor după rețeta tradiționala românească, în condițiile în care, conform noii liste a aditivilor alimentari intrată în vigoare de la 1 iunie 2013, era interzisă folosirea bicarbonatului de sodiu în rețeta de preparare a micilor. Regulamentul UE nr. 1129/2011, intrat în vigoare la 1 iunie 2013, stabilește, în cadrul Anexei II, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi