Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour România completează portofoliul produselor marcă proprie cu o nouă gamă de iaurt, disponibilă consumatorilor într-o selecție de cinci produse românești simple și sănătoase. Design-ul ambalajului, creat special pentru Carrefour de către un artist român, surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar și echilibrul dintre gustul acrișor și textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeași notă, fiecare dintre iaurturile nou lansate poartă denumiri care evocă elemente autohtone, precum roșu de bujor sau verde de pomișor.


'Începând cu această lună, clienții noștri își vor putea completa coșul de cumpărături cu noi produse românești marcă proprie Carrefour. Prețul propus pentru noua gamă de iaurturi este unul excelent, iar calitatea acesteia poartă garanția Carrefour, iaurturile fiind testate și aprobate chiar de către clienții noștri!' a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.


Noua gamă de iaurturi este disponibilă consumatorilor la prețuri accesibile, într-o varietate de gramaje:


iaurt degresat 0,1% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă — 'albastru de norișor' — 140g și 375g 
iaurt de băut 2% grăsime, acrișor cu o consistență lichidă — 'prospețimea zorilor' — 375g 
iaurt 2% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă — 'prospețimea zorilor' — 375g 
iaurt 2,8% grăsime, acrișor cu o consistență cremoasă — 'verde de pomișor' — 140g, 375g și 900g 
iaurt 3,5% grăsime, ușor acrișor cu o consistență fină, cremoasă și mătăsoasă — 'roșu de bujor' — 900g


 

Alte articole recomandate:

Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
Incepand de astazi, 3 septembrie 2014, Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 milioane euro a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a cărnii și-au expus produsele: Angst, Agricola Internațional Bacău, Cris-Tim, Scandia, Carniprod șiSiciliana, cele mai noi propuneri de gamă [...]
Compania produce anual, in fabrica din Ploiesti, aproape 6.000 de tone de Delikat. O parte din productie ajunge in Ungaria si Republica Moldova. In fabrica din judetul Prahova mai sunt realizate produsele Dero, Rama, Delma si Knorr. Unilever detine in portofoliu brandul de condimente Delikat, preluat odata cu achizitia BestFood in 2002. Conform ultimelor date Nielsen, marca de condimente are o cota de piata de peste 43%. “Delikat este un brand important pentru compania noastra, si de [...]
Președintele Klaus Iohannis a promulgat, marți, legea care prevede interzicerea desfășurării de activități în spațiile comerciale precum magazine, săli de spectacole și structuri turistice, în clădirile cu risc seismic ridicat, până la consolidarea clădirilor.   Legea modifică Ordonanța Guvernului 20/1994, privind măsurile pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente și a fost inițiată de senatorii PSD Darius Vâlcov și Mihai Fifor în anul [...]
Sweetie sau oroblanco (”aurul alb”) este un fruct obținut din încrucișarea a două citrice: pomelo și grepfrut. Recent, sweetie a intrat masiv și pe piața românească, cu un preț similar cu cel al altor citrice de sezon, informeaza Agrointel. La noi, noul fruct este importat din Israel, însă oroblanco a fost brevetat de Universitatea din California în 1981, în urma unui experiment cu citrice în Riverside. Cercetările, [...]
Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna iulie a acestui an 1.600 de aparitii in online, cu 26% mai putin decat in luna iunie, si un viewership de peste 18 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut in presa online cu 9%, pe bloguri & forumuri cu 6%, dar a scazut cu 35% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Olympus Romania, cu 911 like-uri, 391 share-uri si 1.082 comentarii, după cum informeaza Iqads. Topul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi