Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Timișoreana a fost brandul cu cele mai mari volume de bere vândute pe piața locală în 2014, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean, poziție pe care a ocupat-o atât în 2013, cât și în 2012. Timișoreana, brand din segmentul mediu de preț, aflată în por­tofoliul Ursus Breweries, este secondată de Bucegi (Heineken), iar pe locul trei se află Ciucaș (Ursus).


 


Cumulat, primele 10 branduri de bere de pe piața locală au avut în 2014 o cotă de piață de 76%, arată datele Canadean, care estimează că vânzările de bere au fost de 17 milioane de hectolitri (1.700 milioane de litri sau 3.400 milioane de doze de 0,5 litri), în 2014, în scădere cu 2,56% comparativ cu anul 2013.


Cu o singură excepție (ieșirea Ciuc Premium și intrarea Noroc), topul celor mai vândute 10 beri din România a fost același în ultimii trei ani. O analiză pe segmente de preț arată că patru branduri din top 10 sunt din segmentul economy, cinci sunt mainstream și doar unu este premium.


„În Europa de Est avem putere de cumpărare scăzută și o preferință pentru berea low-cost. Tinerii care consumau premium au mai puțini bani, sunt destul de multe branduri la nivel local - deci implicit un război al prețurilor, ceea ce înseamnă un pericol crescut de randament negativ - pierderi“, a spus Cristian Bișa, administrator al platformei de consultanță manageranticriză.ro, firma care a realizat studiul de piață citat de Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

"Comerțul alimentar online este abia vizibil în România și această situație nu este de așteptat să se schimbe în mod semnificativ în timpul perioadei de prognoză (2013-2017). Vânzările online de alimente ale retailerilor se vor dezvolta lent în perioada analizată, având în vedere că majoritatea consumatorilor români preferă în general să-și cumpere alimentele din magazinele tradiționale", estimează Euromonitor. Cu toate acestea, [...]
1% dintre români încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei. Informațiile au fost obținute în urma unui sondaj pe tema conservelor pregătite toamna în România, realizat de Unisol pe platforma online Ivox, în perioada 29 august – 14 septembrie 2014, pe un eșantion de 5.596 [...]
Sectorul Racoritoare a generat in luna martie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 12% mai putin ca in luna februarie, si un viewership de 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 10% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 1%, respectiv 16%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 [...]
(Autor: Alexandru Peligrad)  Primii 20 de jucători din industria cărnii din România au realizat o cifră de afaceri însumată de peste 1,2 miliarde EUR în 2012 (conform ultimelor date disponibile oferite de Ministerul de Finanțe). Cea mai spectaculoasă evoluție a cifrei de afaceri în perioada 2008-2012 a înregistrat-o Scandia Food, cel mai mare producător român de pate de ficat și conserve de carne din România, creștere de 52 de ori de la 3,8 [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN