Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat Ilias Pliatsikas, pentru Recolta.


Acesta a mai afirmat că nu contează câte capete de bovină de lapte crește un fermier partener al companiei, atâta vreme cât furnizează firmei un produs bio conform. Odată ce parteneriatul a fost stabilit și toate acreditările sunt obținute, grecii de la Olympus susțin costurile enorme de producție de lapte din perioada de conversie.


„Depinde de fermier câte capete crește în regim bio. Pot fi trei capete, pot fi însă și sute. (…) Cert este că, până acum, (…) i-am ajutat pe colaboratorii noștri din punct de vedere financiar (producătorii de lapte bio din Covasna, Harghita, Brașov și Mureș – n.r.). (…) Cea mai mare problemă cu toată procedura este însă că timp de șase luni sau de doi ani, producătorii de lapte bio au niște costuri enorme de producție. Din acest motiv, acolo venim noi și am sprijinit financiar fermele cu cât a trebuit.


Timp de 14 ani am derulat diverse programe menite să sprijinire agricultura locală, fie că, până acum, a fost vorba de agricultura tradițională, convențională, fie că, mai nou, intrarea și pe zona de agricultură bio”, a mai declarat directorul general al companiei cu acționariat grecesc. (Mai multe, pe www.recolta.eu)

Alte articole recomandate:

(Autor: Maria Demetriad)  Pe plan mondial, dezvoltarea producției de alimente din categoria ”Nutria” a luat o amploare extraordinară. România, însă, este total repetentă la această ”materie”, din două mari cauze: Pe de o parte, este mult mai comod să fii importator și distribuitor; pe de altă parte, controversele legate de această categorie de produse alimentare, dar și investițiile și responsabilitatea deosebită pe care le [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]
Familia Oprea a investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor, informeaza Revista Piata. “La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]
România poate deveni furnizorul de produse ecologice al Europei pentru că are cantitatea cea mai mică de azot utilizată la hectar, aceasta fiind de peste 20 de ori mai mică decât în Olanda, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), Daniel Botănoiu, la Festivalul ECO organizat la Muzeul Satului din Capitală. “Investițiile foarte bine dirijate în sector, cu urmărirea efectelor și cu corectarea lor în timp, ne [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN