Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat Ilias Pliatsikas, pentru Recolta.


Acesta a mai afirmat că nu contează câte capete de bovină de lapte crește un fermier partener al companiei, atâta vreme cât furnizează firmei un produs bio conform. Odată ce parteneriatul a fost stabilit și toate acreditările sunt obținute, grecii de la Olympus susțin costurile enorme de producție de lapte din perioada de conversie.


„Depinde de fermier câte capete crește în regim bio. Pot fi trei capete, pot fi însă și sute. (…) Cert este că, până acum, (…) i-am ajutat pe colaboratorii noștri din punct de vedere financiar (producătorii de lapte bio din Covasna, Harghita, Brașov și Mureș – n.r.). (…) Cea mai mare problemă cu toată procedura este însă că timp de șase luni sau de doi ani, producătorii de lapte bio au niște costuri enorme de producție. Din acest motiv, acolo venim noi și am sprijinit financiar fermele cu cât a trebuit.


Timp de 14 ani am derulat diverse programe menite să sprijinire agricultura locală, fie că, până acum, a fost vorba de agricultura tradițională, convențională, fie că, mai nou, intrarea și pe zona de agricultură bio”, a mai declarat directorul general al companiei cu acționariat grecesc. (Mai multe, pe www.recolta.eu)

Alte articole recomandate:

Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
Comisia Europeană a aprobat programul de promovare pentru produsele agricole în care a fost inclus si magiunul din prune Topoloveni.La sfârsitul săptămânii trecute a avut loc si licitatia pentru stabilirea organismului de implementare a acestui program. Astfel, magiunul de prune Topoloveni va fi promovat în Dubai si America de Nord în parteneriat cu Asociatia Krokos Kozanis (producătorii de sofran) si Kourellas (producătorii de brânză traditională grecească), [...]
Omul de afaceri Ion Lazăr, care controlează cel mai mare transportator de pe piața locală, vrea să investească în culturi de fructe ecologice, planurile incluzând și o fabrică de prelucrare a acestora, informeaza Ziarul Financiar. „Vrem fructe ecologice, de la prune, cireșe, vișine, dar și ciuperci de pădure. Momentan am construit platforma în care am investit aproximativ 1 milion de euro, iar în viitor încercăm să atragem fonduri europene și să facem o [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate, informează Evenimentul Zilei.   România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va [...]
  (Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale d [...]
Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an.  Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de [...]
Interesul pentru produsele agricole românești bio este reflectat și de participarea la Expoziția internațională INDAGRA 2014 a unor firme străine interesate de dezvoltarea unor relații pe termen lung cu fermierii români. Astfel, prin prezența la INDAGRA 2014, Bioland Markt GmbH & Co, cea mai mare firmă germană de gen, care achiziționează pentru piața din Germania materii prime din țări europene direct de la producătorii din [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN