Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Tymbark Maspex România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața băuturilor răcoritoare, estimează pentru acest an o creștere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri comparativ cu rezultatul din 2014, conform datelor furnizate de companie.


 


În 2013, compania a raportat o cifră de afaceri de 300 de milioane de lei, iar anterior estima un avans de 10% al veniturilor în 2014, adică aproximativ 330 mil. lei. Astfel, calculele ZF arată că în acest an grupul polonez ar putea depăși afaceri de 350 mil. lei (78 mil. euro).


 


În ultimul an, odată cu achiziția brandului Salatini de la producătorul Pag Group din Craiova, investițiile companiei s-au concentrat pe brandul de snackuri, însă Tymbark Maspex nu exclude intrarea și pe alte piețe.


 


„Obiectivul principal al companiei noastre, în România, este acela de consolidare a poziției deținute pe piețele pe care activăm, neexcluzând de principiu dezvoltarea și pe alte piețe de consum“, a declarat Ioana Vișean, PR manager al com­paniei, care precizează că deocam­dată situațiile finan­ciare ale companiei pentru anul trecut nu s-au finalizat încă.

Alte articole recomandate:

Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Participant constant la evenimentele organizate de infoGROUP, compania Biotrend Plus SRL va participa in calitate de Partener, in cadrul sectiunii EXPO a Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, care va avea loc in zilele de 3 si 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brasov sub genericul POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANTA-Prioritati pentru iesirea din impas.   La standul companiei, fermierii si procesatorii de lapte prezenti la eveniment vor putea lua [...]
Lanțul american de fast-food Burger King, care are peste 13.500 de restaurante la nivel mondial și afaceri ce au depășit 1 mld. dolari anul trecut, va trimite în această toamnă o delegație la București pentru a reanaliza piața locală în vederea unei reintrări. Pentru gigantul din industria fast-food care se bate cu McDonald’s, KFC și Subway aceasta ar fi a doua încercare pe piața locală după ce în urmă cu doi ani compania Atlantic Restaurant System, operatorul [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Ingredientul Nutrilac®FastRipe de la Arla Foods Ingredients este o proteină naturală din lapte, care permite producătorilor de brânzeturi să reucă timpul de maturare și să salveze mii de euro în fiecare an, informează Dairy Reporter. Spre deosebire de alți agenți de maturare - cum ar fi culturile și enzime - Nutrilac®FastRipe nu descompune proteinele excesiv, ceea ce înseamnă că termenul de valabilitate la raft nu este scurtat și gustul nu [...]
Producatorul de mezeluri Caroli Foods Group si-a extins portofoliul cu un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela unuia dintre cele mai apreciate branduri de sunca de pe piata, Sissi, noul salam este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Produsul este realizat in fabrica pe care Caroli o detine la Pitesti, in conformitate cu cele m [...]
Dan și Cătălin Alexandrescu, doi frați de 42 de ani, respectiv 45 de ani din județul Galați, au pus în 1994 bazele societății Alex & Comp cu activitate în producția și comercializarea condimentelor și au dus-o pe primul loc în topul celor mai mari angajatori din această industrie, conform celor mai recente date de la Registrul Comerțului. „Am pornit de la zero, doi oameni care în egală mă­sură erau procesatori, ambalatori, agenți de vânzări, șoferi și [...]
Chiar daca datele statistice nu sunt foarte incurajatoare – un roman consuma doar 15-20 de inghetate pe an – sunt antreprenori romani care au pariat pe un produs cu care orice consumator se delecteaza pe timpul verii si nu numai. Cu toate acestea, italienii de la Sammontana au intrat deja în România, deschizând o gelaterie la Constanța și intenționând să dezvolte o rețea națională, informează Wall Street. Gelateria este situata in [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi