Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Tymbark Maspex România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața băuturilor răcoritoare, estimează pentru acest an o creștere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri comparativ cu rezultatul din 2014, conform datelor furnizate de companie.


 


În 2013, compania a raportat o cifră de afaceri de 300 de milioane de lei, iar anterior estima un avans de 10% al veniturilor în 2014, adică aproximativ 330 mil. lei. Astfel, calculele ZF arată că în acest an grupul polonez ar putea depăși afaceri de 350 mil. lei (78 mil. euro).


 


În ultimul an, odată cu achiziția brandului Salatini de la producătorul Pag Group din Craiova, investițiile companiei s-au concentrat pe brandul de snackuri, însă Tymbark Maspex nu exclude intrarea și pe alte piețe.


 


„Obiectivul principal al companiei noastre, în România, este acela de consolidare a poziției deținute pe piețele pe care activăm, neexcluzând de principiu dezvoltarea și pe alte piețe de consum“, a declarat Ioana Vișean, PR manager al com­paniei, care precizează că deocam­dată situațiile finan­ciare ale companiei pentru anul trecut nu s-au finalizat încă.

Alte articole recomandate:

  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
Walmart, cel mai mare retailer la nivel mondial, a lansat în mare secret, pe 19 martie, după mai mult de un an de planificări, primul magazin de proximitate Walmart to Go in Bentonville, scrie The City Wire. Magazinul are o suprafață de aproximativ 800 de metri pătrați și este un format hibrid cu peste 3000 de articole care îmbină produsele tradiționale, produsele alimentare, dar și un restaurant cu servire rapidă. În plus, în fața magazinului se află șase dozatoare [...]
“Miere din Poiană”, afacerea dezvoltată de informaticianul Dan Fenea, a ajuns după o investiție inițială de 100.000 de euro la cinci game de produse, 80 de sortimente și o prezență în 40 de magazine, dar și în mai multe hoteluri și restaurante. Vânzările brandului trec de 50.000 de euro, iar pentru a evita caracterul se­zonier al businessului an­tre­pre­norul a trebuit să iden­tifice noi seg­mente de piață pentru a consolid [...]
Brandul de bere Beck’s, detinut de Bergenbier SA, deruleaza intre 11 august - 30 septembrie 2014 o campanie nationala cu premii constand in patru autoturisme BMW seria 1. Pentru a se inscrie in promotia nationala, consumatorii trebuie sa introduca codul aflat sub capacele sticlelor sau sub cheitele dozelor de Beck’s si Beck’s Green Lemon pe www.becks.ro sau il pot trimite prin SMS la 1750.  „Prin noua promotie nationala Beck’s ne-am dorit sa aducem [...]
Acciza impusa micilor distilerii de alcool etilic, a caror capacitate de productie nu depaseste 10 hectolitri de alcool pur, va fi majorata de la 475 euro/hl la 500 euro/hl, printr-o noua ordonanta de urgenta pentru modificarea Codului Fiscal. In proiectul de ordonanta, obtinut de Mediafax, se arata ca nivelul accizelor pentru alcoolul etilic produs de aceste mici distilerii trebuie corelat, in sensul ca acesta trebuie sa fie minimum 50% din nivelul standard, care in prezent este de 1.000 [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Șase dintre cele mai cunoscute localuri din centrul istoric al Capitalei, printre care restaurantul City Grill de pe Lipscani, barul Biutiful și clubul Fire, cu vânzări estimate la 5-6 mil. euro anual, s-au închis săptămâna trecută după ce președintele Klaus Iohannis a promulgat o lege care interzice funcționarea de baruri, restaurante și cafenele în clădiri cu bulină roșie.   Ce urmează pentru zona considerată „punctul zero“ al distracției din [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN