Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, va investi în acest an peste 5 milioane de euro într-o cramă și într-o fabrică de mâncare gata preparată (ready meal), segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat agenției Mediafax, Radu Timiș, președintele grupului.


 


"În acest an investim aproximativ 3 milioane de euro într-o fabrică nouă de ready-meal (n. r. - mâncare gata preparată, vândută în principal la caserolă) la Filipeștii de Pădure. Vom începe în acest an și anul viitor va intra în funcțiune. Plecăm de la o capacitate de 10 tone pe zi, iar în doi ani vom ajunge la 15-20 de tone pe zi. Vom produce salate, grill-uri gata preparate și vom trece la supe. E o zonă pe care am identificat-o ca fiind de viitor", a spus Timiș.


Cris Tim produce deja mâncare la caserolă și a avut anul trecut vânzări pe acest segment de peste 5 milioane de euro pe an, în creștere cu 30%. În paralel, Timiș vrea să mai investească 2,5 milioane de euro într-o "cramă butic".


"Va fi o adaptare pentru cele 33 de hectare de viță-de-vie pe care le avem la Ceptura (Prahova), și unde vom mai planta 6 hectare. Vom produce vinuri în zona super premium. Noi am început de anul trecut să producem vinuri, dar nu la noi, ci la o cramă vecină. Vom începe construcția din acest an și probabil vom procesa de anul viitor", a mai spus el. Tot în acest an, grupul și-a propus să extindă centrul de logistică de la Filipeștii de Pădure și să înceapă să producă iaurturi pentru copii, țintind gama super premium, dar și o înghețată cu care se va adresa zonei de Horeca.


"A fost un an bun 2014. Am avut o creștere de 20% în zona mezelurilor și pe total grup am crescut cu 15%. Asta înseamnă că am închis anul trecut cu afaceri la nivelul întregului grup de aproximativ 90 de milioane de euro și cu o EBITDA în creștere de la 8% la 10%", a afirmat Timiș.


Din grupul Cris Tim fac parte mai multe firme, printre care una de procesare de mezeluri, o firmă de logistică și vânzare, o fermă cerealieră și de vaci cu lapte, o fermă viticolă, una de catering și magazine și o societate de construcții."Toate liniile de business au crescut, dar cel mai tare a crescut zona de mezeluri. Piața mezelurilor este stabilă, la un miliard de euro pe an. Cu tot cu evaziunea fiscală, însă, ajunge la 1,5 miliarde de euro. În România, consumul de carne și mezeluri este 55 kg pe cap de locuitor, iar în Comunitatea Europeană este undeva la 85%. Românii consumă în jur de 30 de kilograme de mezeluri pe an", a mai spus președintele grupului.


 


 

Alte articole recomandate:

 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]
Luând cuvântul în cadrul Mesei rotunde cu titlul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label”, din ultima zi a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, domnul Liviu Harbuz, Vicepreședinte al Comisiei pentru Agricultură a Camerei Deputaților, a anunțat în premieră semnarea unei inițiative parlamentare care vizează reducerea TVA de la 24, la 9 %, pentru lapte, dar și pentru legume și fructe. Proiectul a [...]
Brutariile Paul lanseaza o campanie promotionala de vara dedicata tartelor cu fructe, desfasurata in perioada 8 iulie - 17 august, anunta un comunicat emis de Golin. Campania "Festivalul fructelor" are componente in-store, PR, OOH (stickere in metrou) si online pe paginile de Facebook si Instagram ale Paul Romania. Agentiile care s-au ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei sunt McCann si Golin, informeaza Iqads. In perioada promotiei, clientii Paul primesc o tarta gratuit pentru [...]
Supremia Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară din România, a inaugurat vineri, 7 martie, al doilea magazin “Povești cu condimente”.  Magazinul este situat în centrul comercial AFI Palace Cotroceni și găzduiește peste 200 de produse: condimente naturale, atât sub forma de semințe, cât și măcinate, ierburi aromate, fructe confiate, amestecuri de condimente, ingrediente pentru patiserie, precum și produse [...]
Importurile de ciocolată și alte preparate alimentare ce conțin cacao au ajuns anul trecut la 46 de milioane de kilograme (echivalentul a 46 mld. tablete de ciocolată de 100 de grame), în creștere cu 56% față de 2008, ultimul an de boom economic, arată o analiză a ZF pe baza datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS).  Valoarea totală a importurilor de ciocolată s-a cifrat anul trecut la circa 145 de milioane de euro. Pe de altă parte, puținele fabrici de ciocolată [...]
Salariul mediu brut al unui angajat de la Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, s-a situat anul trecut la 5.766 de lei (1.304 euro) lunar, în creștere cu aproape 50% comparativ cu anul 2008, în condițiile în care compania a renunțat la aproape 1.000 de angajați în această perioadă. Compania, care a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 410 mil. euro, a alocat 112 milioane de lei salariilor și indemnizațiilor oferite angajaților, [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platformawww.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN