Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, va investi în acest an peste 5 milioane de euro într-o cramă și într-o fabrică de mâncare gata preparată (ready meal), segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat agenției Mediafax, Radu Timiș, președintele grupului.


 


"În acest an investim aproximativ 3 milioane de euro într-o fabrică nouă de ready-meal (n. r. - mâncare gata preparată, vândută în principal la caserolă) la Filipeștii de Pădure. Vom începe în acest an și anul viitor va intra în funcțiune. Plecăm de la o capacitate de 10 tone pe zi, iar în doi ani vom ajunge la 15-20 de tone pe zi. Vom produce salate, grill-uri gata preparate și vom trece la supe. E o zonă pe care am identificat-o ca fiind de viitor", a spus Timiș.


Cris Tim produce deja mâncare la caserolă și a avut anul trecut vânzări pe acest segment de peste 5 milioane de euro pe an, în creștere cu 30%. În paralel, Timiș vrea să mai investească 2,5 milioane de euro într-o "cramă butic".


"Va fi o adaptare pentru cele 33 de hectare de viță-de-vie pe care le avem la Ceptura (Prahova), și unde vom mai planta 6 hectare. Vom produce vinuri în zona super premium. Noi am început de anul trecut să producem vinuri, dar nu la noi, ci la o cramă vecină. Vom începe construcția din acest an și probabil vom procesa de anul viitor", a mai spus el. Tot în acest an, grupul și-a propus să extindă centrul de logistică de la Filipeștii de Pădure și să înceapă să producă iaurturi pentru copii, țintind gama super premium, dar și o înghețată cu care se va adresa zonei de Horeca.


"A fost un an bun 2014. Am avut o creștere de 20% în zona mezelurilor și pe total grup am crescut cu 15%. Asta înseamnă că am închis anul trecut cu afaceri la nivelul întregului grup de aproximativ 90 de milioane de euro și cu o EBITDA în creștere de la 8% la 10%", a afirmat Timiș.


Din grupul Cris Tim fac parte mai multe firme, printre care una de procesare de mezeluri, o firmă de logistică și vânzare, o fermă cerealieră și de vaci cu lapte, o fermă viticolă, una de catering și magazine și o societate de construcții."Toate liniile de business au crescut, dar cel mai tare a crescut zona de mezeluri. Piața mezelurilor este stabilă, la un miliard de euro pe an. Cu tot cu evaziunea fiscală, însă, ajunge la 1,5 miliarde de euro. În România, consumul de carne și mezeluri este 55 kg pe cap de locuitor, iar în Comunitatea Europeană este undeva la 85%. Românii consumă în jur de 30 de kilograme de mezeluri pe an", a mai spus președintele grupului.


 


 

Alte articole recomandate:

Mixtopia.ro in colaborare cu Coca-Cola, lanseaza proiectul “Gatim din Suflet”, o invitatie de a face bine alaturi de prieteni si de familie, noteaza Iqads. ”Totul a pornit de la o idee foarte simpla: mesele pe care le mancam impreuna cu cei dragi au o putere aproape magica. Si pentru ca ne bucuram de magia meselor savurate impreuna cu cei dragi, de ce sa nu ducem putin din aceasta vraja si catre altii care au nevoie de ea?Astfel, invitam toti amatorii de preparate gustoase si [...]
(Mediafax) Vânzările de lactate produse în România au scăzut în septembrie și octombrie cu 25% față de perioada similară din 2013, pe piață intrând, după embargoul impus de Rusia, cantități mari de lactate produse în UE, a declarat Dorin Cojocaru, președintele patronatului APRIL. “Vânzările de lapte produs în România merg foarte prost în ultimele două luni și au scăzut cu 25% față de intervalul septembrie-octombrie 2013. De vină [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]
Pentru a-și satisface dorințele, conducătorul nord-coreean Kim Jong-un este pregătit să plătească orice preț. Așa încât liderul suprem a decis să trimită în Franța, la un centru de instruire în industria lactatelor, o echipă de nord-coreeni pentru a învăța să producă felul lui preferat, brânza Emmental, al cărei gust l-a deprins în timpul studenției sale în Elveția. Pasiunea lui Kim Jong-un pentru brânza Emmental, de origine elvețiană, este [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]
Cel mai mare târg de agricultură și de produse organice din lume, BioFach Nurnberg 2014, și-a deschis azi porțile pentru patru zile. România este reprezentată, în acest an, de 40 de producători din domeniu care vor expune pe o suprafață de 400 de metri pătrați. În data de 13 februarie, Asociația Bio România în parteneriat cu MADR organizează, la Nurnberg, conferința 'Strategia Dunării - oportunitate majoră pentru dezvoltarea agricultura ecologică [...]
Cei mai mari 15 producători de băuturi răcoritoare și ape îmbuteliate din România au înregistrat anul trecut un profit net total de circa 25 mil. euro, aproape la jumătate comparativ cu nivelul înregistrat în anul precedent, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe și Registrul Comerțului. Rulajele celor mai mari 15 jucători din această industrie se apropie de un miliard de euro, anul trecut cifra de afaceri totală a acestor producători de [...]
Producătorul elen de lactate Olympus, care operează din 2011Fabrica de Lapte din Hălchiu (Brașov), susține că nu este afectat de condițiile actuale din piață –  caracterizată printr-o reducere a consumului, dar și de o creștere a importurilor de produse ieftine din celelate state europene. Compania are în plan pentru 2015 investiții de 5 până la 8 milioane de euro în utilajele din fabrică, scrie bizbrasov.ro. Anul trecut a înregistrat o creștere a cifrei [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN