Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cris Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, va investi în acest an peste 5 milioane de euro într-o cramă și într-o fabrică de mâncare gata preparată (ready meal), segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat agenției Mediafax, Radu Timiș, președintele grupului.


 


"În acest an investim aproximativ 3 milioane de euro într-o fabrică nouă de ready-meal (n. r. - mâncare gata preparată, vândută în principal la caserolă) la Filipeștii de Pădure. Vom începe în acest an și anul viitor va intra în funcțiune. Plecăm de la o capacitate de 10 tone pe zi, iar în doi ani vom ajunge la 15-20 de tone pe zi. Vom produce salate, grill-uri gata preparate și vom trece la supe. E o zonă pe care am identificat-o ca fiind de viitor", a spus Timiș.


Cris Tim produce deja mâncare la caserolă și a avut anul trecut vânzări pe acest segment de peste 5 milioane de euro pe an, în creștere cu 30%. În paralel, Timiș vrea să mai investească 2,5 milioane de euro într-o "cramă butic".


"Va fi o adaptare pentru cele 33 de hectare de viță-de-vie pe care le avem la Ceptura (Prahova), și unde vom mai planta 6 hectare. Vom produce vinuri în zona super premium. Noi am început de anul trecut să producem vinuri, dar nu la noi, ci la o cramă vecină. Vom începe construcția din acest an și probabil vom procesa de anul viitor", a mai spus el. Tot în acest an, grupul și-a propus să extindă centrul de logistică de la Filipeștii de Pădure și să înceapă să producă iaurturi pentru copii, țintind gama super premium, dar și o înghețată cu care se va adresa zonei de Horeca.


"A fost un an bun 2014. Am avut o creștere de 20% în zona mezelurilor și pe total grup am crescut cu 15%. Asta înseamnă că am închis anul trecut cu afaceri la nivelul întregului grup de aproximativ 90 de milioane de euro și cu o EBITDA în creștere de la 8% la 10%", a afirmat Timiș.


Din grupul Cris Tim fac parte mai multe firme, printre care una de procesare de mezeluri, o firmă de logistică și vânzare, o fermă cerealieră și de vaci cu lapte, o fermă viticolă, una de catering și magazine și o societate de construcții."Toate liniile de business au crescut, dar cel mai tare a crescut zona de mezeluri. Piața mezelurilor este stabilă, la un miliard de euro pe an. Cu tot cu evaziunea fiscală, însă, ajunge la 1,5 miliarde de euro. În România, consumul de carne și mezeluri este 55 kg pe cap de locuitor, iar în Comunitatea Europeană este undeva la 85%. Românii consumă în jur de 30 de kilograme de mezeluri pe an", a mai spus președintele grupului.


 


 

Alte articole recomandate:

Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează [...]
Vânzările Metro Cash & Carry în Europa de Est au coborât cu 4,3% în perioada octombrie-martie, primul semestru al anului fiscal 2013-2014, la 5,83 miliarde euro, în principal din cauza variațiilor nefavorabile de pe piețele valutare, cu scădere și în România, potrivit Mediafax.În monede locale, vânzările Metro Cash&Carry în Europa de Est au crescut cu 4,6% în perioada analizată. "Piața din Rusia s-a menținut. Turcia și [...]
Comcereal Tulcea (simbol bursier CTUL) și Comcereal Botoșani (CBOT), printre cele mai mari tran­zac­țio­nare pe secțiunea RASDAQ a bursei de la București, au încheiat primul semestru cu ru­laje în creștere, în valoare cumulată de 27 milioane de lei (6,1 mil. euro), grație valorificării stocurilor de cereale de anul trecut la prețuri com­petitive. Cele două societăți dispun de spații de depozitare cu o capacitate cumulată de 350.200 de tone.  Sezonul [...]
(Agerpres) Produsele ecologice și trediționale românești pot concura cu ușurință pe piețele internaționale. fiind o mândrie a țării noastre, consideră vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Europei. “Produsele ecologice și cele tradiționale reprezintă cu adevărat România și pot face oricând cinste pe toate piețele, fie pe cea europeană fie în țări terțe. Le mulțumesc [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Crama Liliac, o investiție de 5,5 mil. euro a omului de afaceri austriac Alfred Beck, a intrat în al patrulea an de producție a vinurilor premium, când vânzările sunt estimate la aproximativ 120.000 de sticle, majoritatea realizate prin HoReCa (hoteluri, restaurante). „Am ajuns în 2010 întâmplător. In­tenționam să investim în păduri. Am venit aici (la Batoș, în județul Mureș - n.red.) cu dl. Beck, care s-a atașat de locuri și a avut [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
Amatorii de delicatese din Olanda, Belgia si Italia au prins gustul branzei cu mucegai nobil, produse in Romania. Iar americanii, nemtii si sirienii sunt innebuniti dupa telemeaua veche, de oaie, adusa din tara noastra, notează Wall Street. Vorbim despre o nisa, in plin avant: exportul de sortimente fine de brinza, in ceea ce am putea numi “sistem lohn”. Cu alte cuvinte, contractele impun romanilor sa produca si sub alte branduri. De cateva luni, intr-o fabrica din apropierea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN