Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In 2014, consumatorii vor lua decizii din ce in ce mai contradictorii. Arata dorinta de a trai luxos si a se gratifica imediat, exprimand aceste lucruri prin telefoane mai performante, pasiune pentru aplicatii, o ruta mai rapida pentru achizitii si dorinte vizuale. De cealalta parte, insa, se lupta pentru un balans munca/viata personala cat mai bun, doresc autenticul si o viata placuta acasa si in comunitate, rezulta dintr-un studiu amanuntit al Euromonitor.


In 2014, consumatorii cumpara din ce in ce mai repede, pe masura ce timpul dintre interesul aratat fata de un produs sau serviciu si achizitie se contracta. Brandurile, evident, abia asteapta sa profite de aceasta “graba” a consumatorilor, prezentand produsele din ce in ce mai apetisant prin intermediul retelelor precum Pinterest, punand accent pe vizual si servicii de plata comode si rapide.


Brandurile incearca sa incurajeze impulsivitatea cumparatorilor, permitand acestora sa cumpere pe loc, imediat, chiar de pe telefoanele mobile. In octombrie 2013, de exemplu, Mastercard a anuntat un parteneriat cu publisherul Conde Nast printr-o aplicatie numita ShopThis, permitand consumatorilor sa cumpere instantaneu obiecte pe care le vad intr-o revista/pliant.


Curand, aplicatia va putea fi folosita si pentru a cumpara haine purtate de actori in filme – pui pe pauza filmul, “scanezi” haina si o poti cumpara de pe telefonul mobil.


Dezvoltarea aceasta pare fireasca, intr-o societate care are acces imediat la informatie. Mai mult, razboiul companiilor de curierat se va intensifica, fiecare incercand sa ajunga la client mai repede.


Brand-urile incearca sa conecteze potentialii clienti pe retele sociale, in incercarea de a-i transforma in consumatori. Cercetarile arata ca interactiunea clientilor cu brandurile pe retele sociale influenteaza pozitiv atitudinea primilor in ceea ce priveste intentia de achizitie. Brandurile abia asteapta sa “atinga” consumatorii intr-un spatiu care imbina senzatia de prietenie cu eCommerce-ul.


Mai mult, companii deja considerate batrane, incearca sa isi schimbe identitatea pentru a se apropia de social media, Internet, mobilitate, viteza. Un exemplu este gigantul producator de cereala Kellogg’s care isi schimba brandul. Aceste modificari implica investitii in campanii social media, aplicatii mobile si parteneriate cu bloggeri. Kellogg’s incearca astfel sa rezoneze la nivel emotional. (Mai multe, pewww.wall-street.ro)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) In cateva saptamani, PROFI inaugureaza al 600-lea magazin, si pentru ca o aniversare atat de importanta merita marcata intr-un mod surprinzator, toti cei care vor trece pragul oricarui magazin, in perioada 17 iulie - 20 august 2017, vor putea lua parte la tombola verii, o activare cu totul altfel. Nu degeaba se intituleaza “Promotia cu de toate”, pentru ca PROFI pune la bataie 600 de premii, care mai de care mai traznite: incepand de la un purcelus de lapte sau u [...]
Dan și Cătălin Alexandrescu, doi frați de 42 de ani, respectiv 45 de ani din județul Galați, au pus în 1994 bazele societății Alex & Comp cu activitate în producția și comercializarea condimentelor și au dus-o pe primul loc în topul celor mai mari angajatori din această industrie, conform celor mai recente date de la Registrul Comerțului. „Am pornit de la zero, doi oameni care în egală mă­sură erau procesatori, ambalatori, agenți de vânzări, șoferi și [...]
Controalele inspectorilor DSVSA Vaslui desfãsurate în perioada premergãtoare sãrbãtorilor de iarnã, inclusiv în timpul acestora au dus la verificarea unui numãr de 242 de unitãti. Ca urmare a neregulilor descoperite în timpul controalelor, desfãsurate în acest interval, au fost aplicate 8 sanctiuni contraventionale, în valoare de 6.200 de lei, au fost acordate 9 avertismente si emise sapte ordonante pentru [...]
Walmart, cel mai mare retailer la nivel mondial, a lansat în mare secret, pe 19 martie, după mai mult de un an de planificări, primul magazin de proximitate Walmart to Go in Bentonville, scrie The City Wire. Magazinul are o suprafață de aproximativ 800 de metri pătrați și este un format hibrid cu peste 3000 de articole care îmbină produsele tradiționale, produsele alimentare, dar și un restaurant cu servire rapidă. În plus, în fața magazinului se află șase dozatoare [...]
(Agerpres) Începând de azi, la Indagra, de la ora 12.15, se va organiza Forumul 16+1, care va avea ca temă cooperarea în domeniul investițiilor și exporturilor de produse agroalimentare între țările central și est-europene și China. România are onoarea de a găzdui cea de a IX – a ediție a Forumul 16+1, China și statele din Europa Centrală și de Est, în anul 2014, ca urmare a acceptului exprimat de majoritatea țărilor [...]
La întâlnirea de marți, 14 ianuarie a.c., desfășurată la Ministerul Agriculturii între reprezentanții agricultorilor și ministrul Daniel Constantin, s-au făcut propuneri din partea industriei alimentare pentru 2014 care vizează reducerea TVA la produsele alimentare și relaxarea fiscalității. „La nivelul industriei alimentare, nu ar fi mari probleme, fapt care rezultă inclusiv din legislație. Măsurile majore trebuie luate pe parte de agricultură, zootehnie și celelalte [...]
(Comunicat) Când vine vorba de activitățile pe care oamenii le fac în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică, nu este deloc de mirare faptul că aproape două treimi din populația online din 17 țări include somnul suficient, consumul de alimente sănătoase și exercițiile fizice. Ceea ce este mai surprinzător este că aproape un număr egal de persoane (62%) includ acum “petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele d [...]
Sectorul Bere a generat in luna august a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 40% fata de luna iulie, si un viewership de peste 12,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 40% in presa online, cu 38% pe retelele sociale si cu 21% pe bloguri si forumuri, informeaza Iqads.  Cele mai de succes postari vin din partea Ursus. Topul vizibilitatii brandurilor de Bere in online, in functie de expresiile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN