Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In 2014, consumatorii vor lua decizii din ce in ce mai contradictorii. Arata dorinta de a trai luxos si a se gratifica imediat, exprimand aceste lucruri prin telefoane mai performante, pasiune pentru aplicatii, o ruta mai rapida pentru achizitii si dorinte vizuale. De cealalta parte, insa, se lupta pentru un balans munca/viata personala cat mai bun, doresc autenticul si o viata placuta acasa si in comunitate, rezulta dintr-un studiu amanuntit al Euromonitor.


In 2014, consumatorii cumpara din ce in ce mai repede, pe masura ce timpul dintre interesul aratat fata de un produs sau serviciu si achizitie se contracta. Brandurile, evident, abia asteapta sa profite de aceasta “graba” a consumatorilor, prezentand produsele din ce in ce mai apetisant prin intermediul retelelor precum Pinterest, punand accent pe vizual si servicii de plata comode si rapide.


Brandurile incearca sa incurajeze impulsivitatea cumparatorilor, permitand acestora sa cumpere pe loc, imediat, chiar de pe telefoanele mobile. In octombrie 2013, de exemplu, Mastercard a anuntat un parteneriat cu publisherul Conde Nast printr-o aplicatie numita ShopThis, permitand consumatorilor sa cumpere instantaneu obiecte pe care le vad intr-o revista/pliant.


Curand, aplicatia va putea fi folosita si pentru a cumpara haine purtate de actori in filme – pui pe pauza filmul, “scanezi” haina si o poti cumpara de pe telefonul mobil.


Dezvoltarea aceasta pare fireasca, intr-o societate care are acces imediat la informatie. Mai mult, razboiul companiilor de curierat se va intensifica, fiecare incercand sa ajunga la client mai repede.


Brand-urile incearca sa conecteze potentialii clienti pe retele sociale, in incercarea de a-i transforma in consumatori. Cercetarile arata ca interactiunea clientilor cu brandurile pe retele sociale influenteaza pozitiv atitudinea primilor in ceea ce priveste intentia de achizitie. Brandurile abia asteapta sa “atinga” consumatorii intr-un spatiu care imbina senzatia de prietenie cu eCommerce-ul.


Mai mult, companii deja considerate batrane, incearca sa isi schimbe identitatea pentru a se apropia de social media, Internet, mobilitate, viteza. Un exemplu este gigantul producator de cereala Kellogg’s care isi schimba brandul. Aceste modificari implica investitii in campanii social media, aplicatii mobile si parteneriate cu bloggeri. Kellogg’s incearca astfel sa rezoneze la nivel emotional. (Mai multe, pewww.wall-street.ro)

Alte articole recomandate:

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
    Regulament 1169, numele tau e Dezastru si, da, recunoastem, titlul a fost sugerat de cuvintele lui Shackespeare: ”Femeie, numele tau e fatarnicie”. Dar, fatarnicia invocata in Hamplet de geniul dramaturgiei mondiale nu e departe de adevarul situatiei de acum a companiilor din Industria alimentara din Romania, care, de la data de 13 decembrie, trebuie sa treaca la o noua forma de etichetare. Lucrul acesata a iesit in evidenta ieri, la Seminarul organizat de Federatia [...]
Boromir Prod Buzău (SPCU) a raportat pentru prima jumătate a anului afaceri de 39,9 milioane lei (8,9 milioane euro), în scădere cu 15,7%, iar profitul s-a dublat față de primul trimestru, la circa 870.000 lei, comparativ cu o pierdere înregistrată la 6 luni anul trecut de 3 milioane lei. După primul trimestru, producătorul de pâine și produse de patiserie avea un câștig net de 428.000 lei. Veniturile companiei au scăzut cu 13,9%, la 47,55 milioane lei, în timp ce [...]
Producția de semințe oleginoase a României ar putea ajunge în acest an la 3,18 milioane de tone, în creștere cu 5,58% față de anul trecut, se arată într-un raport al Agenției pentru Agricultură a SUA (USDA) ce se bazează pe estimări aferente lunii octombrie.  Producția ne asigură astfel locul trei în clasamentul UE, după Franța (7,24 milioane de tone) și Germania (6,15 milioane). Anul trecut, România a fost al patrulea producător de semințe din UE, cu o [...]
O conferință dedicată exclusiv laptelui ca un vector de dezvoltare va avea loc în Rennes , Franța, în perioada 21-23 mai. În țările industrializate, ca și în țările în curs de dezvoltare , lapte și produse lactate reprezintă un vector de netăgăduit de dezvoltare locală și siguranța alimentară, informează Dairy Industries. În afara rolului de necontestat in nutritie, aceste produse de multe ori joacă un ro [...]
Unul dintre principalii furnizori de articole de hârtie pentru HoReCa, dar și pentru consumul casnic, , poate anunta inca de pe acum rezultate favorabile pentru anul 2014.   Conform unui comunicat, producătorul de articole din hârtie Pehart Tec din Pe­trești, județul Alba, controlat de omul de afaceri Ioan Tecar, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 255,7 mil. lei (57,5 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul anterior. Pehart Tec face parte din [...]
Linde Gas România, parte a Lide Group, va fi Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014. Participarea acestei prestigioase companii la evenimanetul care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, se va concretiza prin comunicarea cu titlul ”Exchipamente pentru congelare și răcire criogenică”, temă care va fi susținută în Workshop-ul din ziua de 11 iunie destinat sectorului d [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN