Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In 2014, consumatorii vor lua decizii din ce in ce mai contradictorii. Arata dorinta de a trai luxos si a se gratifica imediat, exprimand aceste lucruri prin telefoane mai performante, pasiune pentru aplicatii, o ruta mai rapida pentru achizitii si dorinte vizuale. De cealalta parte, insa, se lupta pentru un balans munca/viata personala cat mai bun, doresc autenticul si o viata placuta acasa si in comunitate, rezulta dintr-un studiu amanuntit al Euromonitor.


In 2014, consumatorii cumpara din ce in ce mai repede, pe masura ce timpul dintre interesul aratat fata de un produs sau serviciu si achizitie se contracta. Brandurile, evident, abia asteapta sa profite de aceasta “graba” a consumatorilor, prezentand produsele din ce in ce mai apetisant prin intermediul retelelor precum Pinterest, punand accent pe vizual si servicii de plata comode si rapide.


Brandurile incearca sa incurajeze impulsivitatea cumparatorilor, permitand acestora sa cumpere pe loc, imediat, chiar de pe telefoanele mobile. In octombrie 2013, de exemplu, Mastercard a anuntat un parteneriat cu publisherul Conde Nast printr-o aplicatie numita ShopThis, permitand consumatorilor sa cumpere instantaneu obiecte pe care le vad intr-o revista/pliant.


Curand, aplicatia va putea fi folosita si pentru a cumpara haine purtate de actori in filme – pui pe pauza filmul, “scanezi” haina si o poti cumpara de pe telefonul mobil.


Dezvoltarea aceasta pare fireasca, intr-o societate care are acces imediat la informatie. Mai mult, razboiul companiilor de curierat se va intensifica, fiecare incercand sa ajunga la client mai repede.


Brand-urile incearca sa conecteze potentialii clienti pe retele sociale, in incercarea de a-i transforma in consumatori. Cercetarile arata ca interactiunea clientilor cu brandurile pe retele sociale influenteaza pozitiv atitudinea primilor in ceea ce priveste intentia de achizitie. Brandurile abia asteapta sa “atinga” consumatorii intr-un spatiu care imbina senzatia de prietenie cu eCommerce-ul.


Mai mult, companii deja considerate batrane, incearca sa isi schimbe identitatea pentru a se apropia de social media, Internet, mobilitate, viteza. Un exemplu este gigantul producator de cereala Kellogg’s care isi schimba brandul. Aceste modificari implica investitii in campanii social media, aplicatii mobile si parteneriate cu bloggeri. Kellogg’s incearca astfel sa rezoneze la nivel emotional. (Mai multe, pewww.wall-street.ro)

Alte articole recomandate:

  Firmă franceză care produce arome alimentare, Nactis Flavours a semnat un acord pentru achiziționarea companiei belgiene producătoare de arome, Robertet Savoury, informează Food Navigator. Robertet Savoury este divizia de arome alimentare a companiei Groupe Robertet care produce arome și parfumuri și este specializată în procesarea aromelor (arome Maillard), si proteine vegetale hidrolizate pentru supe, sosuri, carne, condimente și mâncăruri [...]
Cea mai mare capacitate instalată pentru producția de salam de Sibiu aparține fabricii de mezeluri Salbac din Bacău, deținută de grupul Agricola și care controlează aproape jumătate din cota de piață a acestui produs, informează Ziarul financiar. În total, procesatorii de mezeluri Salbac (Bacău), Salsi (Sinaia), Aldis (Călărași), Reinert (Brașov) și Scandia (Sibiu), cu afaceri cumulate de 100 milioane de euro/an, acoperă 98% din vânzările de Salam de Sibiu din România, o [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
ETI European Food Industries, filiala locală a producătorului turc de dulciuri cu același nume, a pri­mit o infuzie de capital de 2 mi­lioane de euro, conform datelor din Monitorul Oficial.   Grupul din Turcia are în derulare o investiție de circa 40 de milioane de euro într-o fabrică în Craiova, în care va angaja peste 300 de oameni. Până la finalul anului trecut compania realizase deja 57% din proiect și investise 22 de milioane de euro. D [...]
Supermarketurile din Marea Britanie vând alcoolul la prețuri foarte mici, astfel încât dozele de bere sau de cidru au ajuns să fie mai ieftine decât apa minerală, scrie Daily Mail. Studiile arată că ieftenirile le permit consumatorilor să bea o cantitate mai mare de alcool decât doza recomandată zilnic, pentru mai puțin de un dolar, motiv pentru care experții au solicitat interzicerea comercializării alcoolului la “prețuri extrem de scăzute”, pentru că [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.   Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN