Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Raportul de activitate al Ursus Breweries  a fost validat de GRI, se arata intr-un comunicat emis de companie, fiind vizat gradul de dezvoltare durabila. In acest fel, cel mai mare producator de bere din România este primul berar de pe piata autohtona care obține nivelul B+, conform standardului Global Reporting Initative (GRI) pentru cel de-al doilea Raport de Dezvoltare Durabilă, se arată într-un comunicat al companiei producătoare de bere.


”Respectarea normelor de raportare GRI este o dovadă a atitudinii sustenabile, recunoscute deja la nivel global. Ursus Breweries devine astfel prima companie din industria berii din România care elaborează un raport validat de GRI și primește o notare valoroasă”, se arată în comunicat.


Transparența este o prioritate de bază pentru Ursus Breweries, care publică și anul acesta un Raport de Dezvoltare Durabilă, pentru a oferi tuturor grupurilor interesate informații despre impactul economic, social și de mediu al companiei.


Creând o tradiție din elaborarea raportului de dezvoltare durabilă, Ursus Breweries utilizează, din acest an, standarde internaționale recunoscute precum Pactul Global al Națiunilor Unite (UN Global Compact) și Inițiativa Globală de Raportare (GRI). Acestea reflectă modul în care eforturile depuse de companie generează performanțe pe patru paliere esențiale: responsabilitate, business, angajați și mediu, în raport cu interesele tuturor partenerilor.


Validarea raportului de către Global Reporting Initiative atestă faptul că Ursus Breweries se numără printre companiile sustenabile recunoscute la nivel global și ne motivează să continuăm misiunea noastră de a face o diferență prin bere. Toate acțiunile noastre, de la dezvoltarea afacerii către un impact economic și social pozitiv, implementarea de programe de responsabilitate pentru tineri până la cele de scădere a amprentei lasate asupra mediului, susțin o atitudine responsabilă față de generațiile viitoare, în contextul dezvoltării comunităților din care facem parte”,  declară Diana Klusch, Corporate Affairs Director la Ursus Breweries.


Conform unui studiu Ernst&Young, făcut în 2013, pe baza datelor de business, impactul economic și social al Ursus Breweries în România poate fi rezumat astfel:


Peste 1.400 de oameni sunt angajați direct de către Ursus Breweries.


Prin achiziționarea de materii prime, bunuri și servicii din România, Ursus Breweries generează în mod indirect un număr de aproximativ 13.300 de locuri de muncă. În sectorul HORECA, un număr de aproximativ 10.200 de locuri de muncă pot fi legate de vânzarea berii Ursus Breweries, la care se adaugă un număr de 3.100 de locuri de muncă din sectorul comerț.


Impactul total al Ursus Breweries în România în ceea ce privește crearea de locuri de muncă este estimat la 28.000 de joburi, o creștere de 18% față de studiul realizat pentru anul 2010.


Guvernul român beneficiază de activitatea Ursus Breweries, din 2010 veniturile încasate ca urmare a producției și vânzării de bere de către companie au crescut cu 20%, la aproximativ 259 milioane euro. Această sumă include: 44 milioane euro plata accizei, 121 milioane euro încasări TVA, 85 milioane euro în contribuții sociale și 9 milioane euro în taxe de companie, mediu și altele.

Alte articole recomandate:

Localul bucureștean înființat în 1879 atrage 2.500 de clienți zilnic, din care 1.000 sunt străini. La fiecare consumație, ei achită o notă de plată medie de 35 de euro. După o istorie la fel de zbuciumată ca a întregii țări, Caru’ cu Bere se prezintă astăzi cu statistici impresionante. Spre exemplu, potrivit conducerii de acum a localului, aici vin zilnic 2.500 de clienți, din care aproximativ 40% sunt străini, iar vânzările lunare sunt de 3.000 de ciolane afumate [...]
Prețurile porcilor din Germania și Olanda sunt în scădere severă din cauza embargoului impus de Rusia cărnii de porc europene. Rusia a decis să blocheze importurile UE după ce pesta porcină africană (ASF) a fost detectată în Lituania. Până la sfârșitul săptămânii trecute, abatoarele germane Tönnies și Vion Nord au scăzut prețurile de la porc cu 0.05 € până la 1.54€ pe kg. Se așteptă ca  furnizorul olandez Vion să ureze în aceast [...]
  Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de peste 2 mil. euro în extinderea spațiului de producție cu 4.600 de metri pătrați și pentru creșterea capacității în segmentul cutiilor de carton, informează ZF.   Fabrica VPK Packaging din Salonta produce în principal cutii de carton, însă livrează și plăci de carton, c [...]
(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței d [...]
Heineken și Carlsberg au urmat exemplul MolsonCoors, producătorul celei mai populare beri din Marea Britanie, Carling, și ABInBev, producătorul Budweiser, în a majora prețurile berilor lor în fața lirei sterline slăbite, scrie The Guardian. Producătorii au avertizat că noi majorări și mai semnificative ar putea urma. Semnele că berea se scumpește vin după ce producătorii de jucării din Marea Britanie au avertizat că prețurile ar putea crește cu 15% în urma d [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
Totul a început in urma cu un an, când s-a născut ideea proiectului nostru, la început  mai confuză, apoi din ce în ce mai clară și mai îndrăzneața. De mare ajutor ne-a fost partenerul nostru de la IFI Spania (Instituto de Formacion Integral S.L.U. –  www.ifionline.com/ro ) care a pus imediat la bătaie experiența lui în concepere, accesare și implementare proiecte cofinanțate din fonduri europene, destinate [...]
(Comunicat) Proiectul Vinum & Carmina 2018 continuă în luna iulie cu o nouă degustare de vin și cultura. Al doilea eveniment din cadrul proiectului are loc pe 26 iulie 2018, de la ora 19,  la The President Pool & Lounge,B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti (in Parcul Tei – pe malul lacului). În cadrul celui de-al doilea eveniment Vinum & Carmina, vinurile degustate vor fi prezentate și oferite de Chateau Purcari, fiind urmate de o [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi