Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Raportul de activitate al Ursus Breweries  a fost validat de GRI, se arata intr-un comunicat emis de companie, fiind vizat gradul de dezvoltare durabila. In acest fel, cel mai mare producator de bere din România este primul berar de pe piata autohtona care obține nivelul B+, conform standardului Global Reporting Initative (GRI) pentru cel de-al doilea Raport de Dezvoltare Durabilă, se arată într-un comunicat al companiei producătoare de bere.


”Respectarea normelor de raportare GRI este o dovadă a atitudinii sustenabile, recunoscute deja la nivel global. Ursus Breweries devine astfel prima companie din industria berii din România care elaborează un raport validat de GRI și primește o notare valoroasă”, se arată în comunicat.


Transparența este o prioritate de bază pentru Ursus Breweries, care publică și anul acesta un Raport de Dezvoltare Durabilă, pentru a oferi tuturor grupurilor interesate informații despre impactul economic, social și de mediu al companiei.


Creând o tradiție din elaborarea raportului de dezvoltare durabilă, Ursus Breweries utilizează, din acest an, standarde internaționale recunoscute precum Pactul Global al Națiunilor Unite (UN Global Compact) și Inițiativa Globală de Raportare (GRI). Acestea reflectă modul în care eforturile depuse de companie generează performanțe pe patru paliere esențiale: responsabilitate, business, angajați și mediu, în raport cu interesele tuturor partenerilor.


Validarea raportului de către Global Reporting Initiative atestă faptul că Ursus Breweries se numără printre companiile sustenabile recunoscute la nivel global și ne motivează să continuăm misiunea noastră de a face o diferență prin bere. Toate acțiunile noastre, de la dezvoltarea afacerii către un impact economic și social pozitiv, implementarea de programe de responsabilitate pentru tineri până la cele de scădere a amprentei lasate asupra mediului, susțin o atitudine responsabilă față de generațiile viitoare, în contextul dezvoltării comunităților din care facem parte”,  declară Diana Klusch, Corporate Affairs Director la Ursus Breweries.


Conform unui studiu Ernst&Young, făcut în 2013, pe baza datelor de business, impactul economic și social al Ursus Breweries în România poate fi rezumat astfel:


Peste 1.400 de oameni sunt angajați direct de către Ursus Breweries.


Prin achiziționarea de materii prime, bunuri și servicii din România, Ursus Breweries generează în mod indirect un număr de aproximativ 13.300 de locuri de muncă. În sectorul HORECA, un număr de aproximativ 10.200 de locuri de muncă pot fi legate de vânzarea berii Ursus Breweries, la care se adaugă un număr de 3.100 de locuri de muncă din sectorul comerț.


Impactul total al Ursus Breweries în România în ceea ce privește crearea de locuri de muncă este estimat la 28.000 de joburi, o creștere de 18% față de studiul realizat pentru anul 2010.


Guvernul român beneficiază de activitatea Ursus Breweries, din 2010 veniturile încasate ca urmare a producției și vânzării de bere de către companie au crescut cu 20%, la aproximativ 259 milioane euro. Această sumă include: 44 milioane euro plata accizei, 121 milioane euro încasări TVA, 85 milioane euro în contribuții sociale și 9 milioane euro în taxe de companie, mediu și altele.

Alte articole recomandate:

 Tchibo Brands, filiala locală a grupului german cu același nume, vrea să își dezvolte divizia de retail de pe piața locală, unde deține deocamdată doar un magazin în cadrul mallului Promenada din București.   „Avem planuri, vrem să deschidem noi magazine, însă decizia nu este luată local, ci la sediul central din Germania. Și așteptăm deciziile. Însă cu siguranță în România există potențial și sperăm să ne dezvoltăm în această [...]
Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
Industria berii din Romania a cunoscut anul trecut un declin abrupt de 10%, in conditiile in care in 2012 piata a avansat cu 7,5%. Nici 2014 nu pare a se desfasura dupa un scenariu cu final fericit in conditiile in care autoritatile nu vor oferi un cadru fiscal predictibil si acciza la bere nu va reveni la un nivel acceptabil, a spus Onno Rombouts, presedintele Asociatiei Berarii Romaniei. Consumul de bere a inregistrat anul trecut o contractie de 10,3%, atingand un volum de 16,3 milioane d [...]
Alimentele pe care îl consumăm, aromele pe care apreciem și chiar modul în care gândim despre mâncare evoluează constant și influențează toate aspectele vieții noastre. Dezvoltarea unor noi tehnologii, creșterea populației și popularitatea tot mai mare a mâncării pe rețelele sociale sunt factori care au avut un impact indisputabil asupra tendințelor alimentare din 2016. De la greieri, la  fulgi de drojdie și la străvechile cereale, iată 10 di [...]
Românii ocupă locul șase în Europa în funcție de consumul de bere. Fiecare român bea, în medie, 90 de litri de bere pe an Românii ocupă locul șase în Europa la consumul de bere, cu 90 de litri pe an pe locuitor, însă piața este în scădere, după ce în primele opt luni ale anului trecut vânzările s-au redus cu 8%, potrivit asociației Berarii României. Consumul de bere în România a fost în 2013, potrivit unui [...]
Unitatea de procesare a cărnii, Edeka din Rheinstetten este considerată a fi una dintre cele mai moderne din Germania. În jur de 900 de angajați contribuie la procesarea și ambalarea proces a peste 600 de tone de carne proaspătă și prelucrată în fiecare zi, informează Global meat news. Cel mai bine vandut și, în același timp, produsul cel mai sensibil de pe segmentul cărnii gata preparată este carnea tocată. Livrată sub diferite tipuri (carne de porc, [...]
(Comunicat) Popasul Trebeș desfășoară activități de comercializare a îngrășămintelor chimice, a cerealelor și a altor produse agricole, precum grâu, porumb, orz etc. Compania mai este activă pe piața închirierii de bunuri proprii și pe piața serviciilor de transport rutier. Popasul Trebeș deține compania Cerealcom SA, care este prezentă pe piața comerțului cu îngrășăminte chimice, piața [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN