Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În 2014, Parmalat România si-a crescut profitabilitatea, se arata intr-un comunicat emis de companie. Potrivit acestuia, subsidiara locală a grupului itialian cu același nume, a înregistrat în primele nouă luni ale anului trecut o îmbunătățire a profitabilității comparativ cu rezultatul din perioada similară a anului precedent pe fondul ajustării prețurilor de listare și eficientizării producției, se arată în ultimul raport al companiei-mamă, fiind vizate aici bauturile racoritoare. 


Parmalat, producătorul sucurilor din fructe Santal, deține o unitate de producție în localitatea Tunari, județul Ilfov. În 2013, compania a raportat o pierdere netă de 220.000 de lei, în scădere comparativ cu anul precedent, în timp ce cifra de afaceri s-a situat la 41,6 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanțe. 


„Primele nouă luni ale anului 2013 au arătat o continuare a contracției consumului în toate segmentele din piața băuturilor din fructe, unde Parmalat activează. Pe această piață plină de provocări, Parmalat și-a păstrat poziția ”, se arată în raport. Principalii competitori ai brandului Santal sunt Tymbark, Cappy- brand al Coca-Cola HBC, și Prigat, produs de PepsiCo.


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, Coca-Cola HBC a înregistrat vânzări deosebite cu sucul neacidulat Cappy, în urma investiției în noua capacitate de producție inaugurată în cursul anului 2013, și în urma unei campanii de publicitate deosebit de activă în cursul anului trecut.

Alte articole recomandate:

(Comunicat( Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat, pe 1 septembrie, o unitate în ParkLake, cel mai nou centru comercial din capitală. Vânzările brute pentru primele patru zile de la deschidere au depășit prognozele inițiale, situându-se la 60.000 de lei (peste 13.000 de euro). “Am fost, de la bun început, extrem de încrezători în succesul restaurantului Spartan din ParkLake, pentru că acest nou centru comercial [...]
Producătorul german de aparatură electrocasnică de lux Miele, care deține pe piața locală atât operațiuni de producție cât și de distribuție și retail, a semnat un parteneriat cu eMag, urmând să își vândă frigiderele și mașinile de spălat pe platforma online a celui mai mare magazin online local. În primul an de parteneriat, respectiv 2015, compania estimează că veniturile din acest parteneriat vor fi de sub 5% din cifra de afacer [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
Prezentă de peste 10 ani pe piața echipamentelor de fabricare a berii, compania PSS din Slovacia propune la această ediție a târgului Indagra Food, o gamă completă de tehnologii, în marea lor majoritate, noutăți în domeniu. Domnul Milan Pindak, consultat al companiei, a declarat pentru infoALIMENT Magazin: ”La această ediție putem oferi potențialilor clienți ai companiei PSS din Slovacia, toată gama de utilaje de fabricare a berii care, [...]
(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Într-un interviu acordat recent Revistei Piața, doamna Tatiana Cimpoieșu, Vicepreședinte a companiei Agricola Internațional Bacău, a declarat că anul 2014 va fi unul al parteneriatelor. Domnia sa a adăugat: ” Apreciez ca fiind foarte stimulative dialogurile permanente pe care le avem cu reprezentantii retailului modern. Din aceste parteneriate rezulta nu numai proiecte comune, dar si idei inovatoare care ne apropie cat mai fidel de asteptarile consumatorilor si [...]
Gigantul american Starbucks a redus in ultima luna cantitatea de boabe de cafea achizitionata pe fondul cresterii preturilor materiei prime chiar si cu 90%, scrie Wall Street Journal. Costul cafelei arabica, folosita in locatiile Starbucks, a urcat anul acesta cu aproape 90% pe fondul secetei din Brazilia, cel mai mare producator la nivel mondial. In aceste conditii compania a stopat achizitia suplimentara de materie prima, limitandu-se la contractele dej [...]
Pe 1 iulie se va împlini un deceniu de la lansarea leului greu, respectiv de la tăierea a patru zerouri din coada monedei naționale, ceea ce a marcat intrarea leului într-o „valoare demnă de statutul de monedă europeană“, după cum a spus atunci guvernatorul BNR Mugur Isărescu. Alături de intrarea în NATO (2004) și în Uniunea Europeană (2007) denominarea monedei naționale re­pre­zintă cel mai important eveniment economic, social și politic care a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN