Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În 2014, Parmalat România si-a crescut profitabilitatea, se arata intr-un comunicat emis de companie. Potrivit acestuia, subsidiara locală a grupului itialian cu același nume, a înregistrat în primele nouă luni ale anului trecut o îmbunătățire a profitabilității comparativ cu rezultatul din perioada similară a anului precedent pe fondul ajustării prețurilor de listare și eficientizării producției, se arată în ultimul raport al companiei-mamă, fiind vizate aici bauturile racoritoare. 


Parmalat, producătorul sucurilor din fructe Santal, deține o unitate de producție în localitatea Tunari, județul Ilfov. În 2013, compania a raportat o pierdere netă de 220.000 de lei, în scădere comparativ cu anul precedent, în timp ce cifra de afaceri s-a situat la 41,6 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanțe. 


„Primele nouă luni ale anului 2013 au arătat o continuare a contracției consumului în toate segmentele din piața băuturilor din fructe, unde Parmalat activează. Pe această piață plină de provocări, Parmalat și-a păstrat poziția ”, se arată în raport. Principalii competitori ai brandului Santal sunt Tymbark, Cappy- brand al Coca-Cola HBC, și Prigat, produs de PepsiCo.


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, Coca-Cola HBC a înregistrat vânzări deosebite cu sucul neacidulat Cappy, în urma investiției în noua capacitate de producție inaugurată în cursul anului 2013, și în urma unei campanii de publicitate deosebit de activă în cursul anului trecut.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Patronatul din Industria de Conserve din Legume și Fructe și Conserve Mixte ,,Romconserv' este beneficiarul unui proiect de aproape 4,3 milioane de lei, finanțat în proporție de 90% din fonduri europene, prin care 950 de angajați vor avea acces la cursuri de calificare și recalificare timp de 18 luni. Potrivit unui comunicat al Federației Naționale Pro Agro, obiectivul principal al proiectului vizează creșterea nivelului de calificare a persoanelor angajate pe piața [...]
Afacerea familiei Popa a demarat la sfârșitul anului 2009, printr-un proiect pe fonduri europene. Valoarea eligibilă a proiectului de dezvoltare a fermei s-a ridicat la 427.000 de euro – jumătate din sumă a reprezentat finanțare europeană, iar cealaltă jumătate – cofinanțare asigurată de cei doi antreprenori.  Livada, pe care inginerul Constantin Popa a dezvoltat-o în localitatea natală Sultana, se întinde acum pe aproximativ patru hectare și are mii de pomi [...]
Fornetti România, companie care deține cel mai extins lanț de patiserii de pe plan local, reia investițiile în fabrica de la Timișoara, după ce a intrat recent sub umbrela grupului elvețiano-irlandez Aryzta AG.   „Scopul este să ridicăm această poveste de la nivel național la nivel european. Pentru îndeplinirea scopului care are legătură cu brandul Fornetti, lucrăm la un plan de dezvoltare comercială pe termen lung. Pentru susținerea activităților actuale, [...]
Pentru grupul Alka, unul dintre cei mai mari producatori locali de dulciuri si snaks-uri sarate, 2013 a fost anul finalizarii unor proiecte mari, incluzand lansarea Toortitzi – o investitie de peste 5 milioane de euro. Rezultatele nu s-au lasat asteptate: crestere de peste 20% a cifrei de afaceri anul trecut fata de 2012. Aflati de la Ady Hirsch, CEO Alka, pe ce se bazeaza compania pentru a genera o crestere la fel de substantiala si in 2014. “Pentru noi, 2013 a fost un an cu o [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
În ultimii ani, termenul de „probiotice”  e din ce în ce mai folosit, atît în mass-media, cît și pe internet, în publicațiile de specialitate sau pe forumurile despre un lifestyle sănătos. Însă în ciuda intensei mediatizări de care aceste produse s-au bucurat în ultima perioadă, puțini dintre consumatori cunosc, de fapt, la ce se referă termenul și ce rol au aceste produse lactate în organismul nostru. Astfel, [...]
Undeva pe la mijlocul anilor '90, cureaua a inceput sa-si piarda semnificativ din popularitate, boxerii au inceput sa vada lumea din alta perspectiva, iar oamenii au uitat ca lenjeria intima vine pe sub pantaloni. Si cu cat turul pantalonilor se apropie mai mult de pamant, cu atat si economia se prabuseste mai repede, sustine brandul cehesc de bere Two Tales in cea mai recenta campanie a sa, care poarta numele: ""Bea bere, trage-ti pantalonii si salveaza economica", scrie Iqads. Semnata [...]
În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP vă oferă oportunitatea utilizării unui nou instrument de promovare, prin contactarea de spațiu publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016 care va fi editat în cursul lunii decembrie a.c.   Prin inserarea unui modul publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016, produsele [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi