Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Alexandrion se retrage din Asociatia Spirits Romania, iar acest fapt este inca o dovada ca sintuatia de pe piata spirtoaselor pare a deveni din ce in ce mai grava. Dupa cum infoALIMENT Magazin informa intr-o editie anterioara a fluxului de stiri, piata spirtoaselor este grav afectata de un nivel al evaziunii de 90 %. Acum, iata, iesirea unuia dintre cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice, probeaza nu doar starea pietei specifice, dar si disensiunile dintre jucatori, la nivel de platforma comuna de actiune.


Dar, pentru a fi mai precisi, sa spunem ca Alexandrion Grup România (Distileriile Alexandrion) a luat decizia de a se retrage din cadrul Asociației Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase, Spirits România, informează un comunicat. Potrivit documentului, decizia a fost comunicată Consiliului Director al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase Spirits România, iar renunțarea la calitatea de membru al asociației urmează să devina efectivă în termen de 90 (nouăzeci) de zile, potrivit statutului asociației. 


În toată această perioadă, Alexandrion Grup Romania nu va participa la sedințele asociatiei, retrăgandu-se cu efecte imediate din poziția de Vicepreședinte al asociației, transmite companiei. Odată cu adoptarea acestei decizii, Alexandrion Grup România informează că va analiza perspectivele unei eventuale angrenări, de viitor, a societății în cadrul organizațiilor patronale din România.


Distileriile Alexandrion au încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri netă de 101.453.326 lei și au în România un număr de aproximativ 200 de angajați. 

Alte articole recomandate:

Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]
Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Potrivit ultimului raport al Asociației europene pentru produsele proaspete Freshfel, consumul de legume și fructe proaspete în Uniunea Europeană (UE) a scăzut cu 8,2% în 2012, față de anul precedent. Europenii au consumat în medie pe zi numai 386,96 grame de produse proaspete, sub pragul de 400 grame stabilit de organizația Mondială a Sănătății (OMS), relatează AFP. Față de anul 2011, consumul de fructe a scăzut cu 11,8%, în timp ce cel de legume, cu 5,3%. Potrivit [...]
Dupa cum se cunoaste, Guvernul a decis reducerea TVA doar la pachetele turistice all-inclusive, in conditiile in care toata lumea astepta diminuarea acestei cote la carne si produse din carne sau, macar la produsele alimentare bio. Decizia guvernului, anuntata acum doua zile, nu a ramas fara ecou in industria hoteliera.   Astfel, oficialii din turism considera ca reducerea TVA pentru pachete turistice cu ca­zare și demipensiune sau all-inclusive va avea ca prim efect diminuar [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna aprilie a acestui an 723 de aparitii in online, in scadere cu 36% fata de luna martie, si un viewership de peste 600 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 7% in presa online, cu 40% pe bloguri & forumuri si cu 45% pe retelele sociale, notează Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu și Ana si Cornel: 1.098 like-uri, 1.095 share-uri, [...]
Industria berii din Romania a fost analizata ieri de managerii companiilor producatoare intr-o reuninune la care a participat si ministrul Agriculturii, Daniel Constantin. In crusul intalnirii, au fost puse pe tapet toate argumentele, pentru a determina autoritatile sa creeze un mediu ceva mai favorabil acestui sector care are o pondere importanta in ansamblul industriei alimentare romanesti. Raspuzand unor intrebari venite din sala, Daniel Constantin a declarat: "Industria berii din [...]
Creșterea prețurilor la alunele importate din Turcia, scumpire cauzată de recolta slabă de anul acesta, ar putea afecta industria ciocolatei din Europa, dat fiind că Turcia asigură necesarul de alune pentru marile fabrici de ciocolată. În martie, vremea a fost nefavorabilă în cele patru provincii de pe suprafața cărora se recoltează cea mai mare parte a producției de alune din Turcia: Giresun, Trabzon, Rize și Ordu. Astfel, grindina și înghețul au dus la distrugerea unei părți [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi