Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la finalul anului 2014. Astfel, toate brandurile deținute de Orkla Foods România și SC Producție Ardealul SRL - Unirea, Linco, Wiesana, Holland, Fruhstuck, Ardealul, Tomi, Bunătăți de la Bunica, LaMinut - reprezintă de acum în mod oficial portofoliul Orkla Foods România.


Odată cu finalizarea fuziunii, fabrica Producție Ardealul din Covasna a fost transferată în patrimoniul Orkla Foods România, această unitate de producție găzduind liniile de fabricație pentru specialitățile de pate și conserve de carne, ketchup, sosuri și mustar, gemuri și umpluturi pentru uz profesional ale Orkla Foods România. Construită în 1994, unitatea de producție a fost achiziționată de Orkla în anul 2005, fiind astăzi cea de a treia unitate de producție deținută de companie, alături de Fabrica de margarină Vitan (București) și Fabrica de aluaturi congelate de la Iași.


De asemenea, acest moment coincide cu trecerea companiei locale la un nou logo, deja adoptat de compania-mamă și care semnifică inovație, leadership și excelență.


“Această fuziune este un pas logic pentru business-ul nostru, de vreme ce mărcile aflate în portofoliul SC Producție Ardealul SRL făceau de mult parte din familia OrklaFoods România, atât ca filosofie de brand, cât și ca standarde de calitate. Încă de la intrarea companiei în România, în anul 2002, Orkla Foods România a urmărit aici dezvoltarea unor puternice branduri locale, adaptate la preferințele consumatorilor români. Așa am ajuns să fim cunoscuți pentru «Fainoșagul» din Pate Ardealul, unul dintre produsele noastre de top”, a declarat Manuela Banu, director general Orkla Foods România, pentru www.magazinulprogresiv.ro


Orkla Foods, parte a grupului norvegian Orkla, este prezentă în România din anul 2002, prin achiziția de-a lungul timpului a mai multor companii locale: Topway, Ardealul, Royal Brinkers, Food Distribution Services.


 

Alte articole recomandate:

Levent Yuksel, directorul general al PepsiCo România, a fost promovat în funcția de vicepreședinte director general Greater Balkans și SEE Franchise. Ahmet Levent Yuksel va fi astfel responsabil de activitatea PepsiCo Greater Balkans și South East Europe Franchise Business Unit, care este integrată într-o singura organizație, ce reunește operațiunile diviziilor de băuturi și snacks-uri PepsiCo Romania cu cele ale diviziilor de snacks-uri din East Balkans (Bulgaria și [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
(Agerpres) România a înregistrat un excedent de 301,1 milioane euro în comerțul cu produse agroalimentare, în primele 11 luni ale anului trecut, față de un deficit de 650 de milioane de euro în aceeași perioadă din 2012, iar anul 2013 se va încheia în mod sigur pe plus în ceea ce privește balanța comercială din sector, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Botănoiu, într-un interviu [...]
Compania Sonimpex care produce și deține brandul Topoloveni nu are decât motive de bucurie zilele acestea, când este la un pas de a-și scoate din joc concurența. Pe site-ul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale a fost postat un ordin de ministru care reglementează ce calități trebuie să aibă produsele de pe piață pentru a primi titlul de ”magiun”. Practic, această delicatesă se poate produce doar din prune proaspete și e [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
Dupa patru ani consecutivi de expansiune, retailerul franco-belgian Cora Romania nu va mai deschide anul acesta cel doua noi hipermarketuri programate si anuntate initial in Brasov si Bucuresti. Planurile de extindere aferente anului in curs, anuntate inca din 2013, vizau inaugurarea proiectelor Victoria City din Bucuresti si a unui centru comercial in Brasov. Motivele amanarii celor doua deschiderii sunt diferite, de la caz la caz, si le vom detalia in cele ce urmeaza.   Cora detine un [...]
(Agerpres) România și Polonia vor avea un punct de vedere comun în cadrul Consiliului de Miniștri pentru susținerea de noi măsuri pentru producătorii agricoli afectați de embargoul impus de Rusia. Declarația lui Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, a venit la finalul primei runde de discuții din cadrul Forumului 16+1 – ”China și statele din Europa Centrală și de Est”. „În cadrul forumului, am avut ocazia [...]
Compania Phoenixy din Băicoi, județul Prahova, pro­du­cătorul brandului de pufuleți Gusto, vrea ca în cinci ani să ajungă pe 40 de piețe din întreaga lume, față de 20 în prezent.   Exporturile au ajuns să reprezinte 40% din business pentru producătorul de pufuleți deținut de antreprenorii români Eliodor Apostolescu, care este și directorul general al companiei, și Cătălin Nour.    Cei doi au pus bazele Phoenixy la începutul anil [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN