Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la finalul anului 2014. Astfel, toate brandurile deținute de Orkla Foods România și SC Producție Ardealul SRL - Unirea, Linco, Wiesana, Holland, Fruhstuck, Ardealul, Tomi, Bunătăți de la Bunica, LaMinut - reprezintă de acum în mod oficial portofoliul Orkla Foods România.


Odată cu finalizarea fuziunii, fabrica Producție Ardealul din Covasna a fost transferată în patrimoniul Orkla Foods România, această unitate de producție găzduind liniile de fabricație pentru specialitățile de pate și conserve de carne, ketchup, sosuri și mustar, gemuri și umpluturi pentru uz profesional ale Orkla Foods România. Construită în 1994, unitatea de producție a fost achiziționată de Orkla în anul 2005, fiind astăzi cea de a treia unitate de producție deținută de companie, alături de Fabrica de margarină Vitan (București) și Fabrica de aluaturi congelate de la Iași.


De asemenea, acest moment coincide cu trecerea companiei locale la un nou logo, deja adoptat de compania-mamă și care semnifică inovație, leadership și excelență.


“Această fuziune este un pas logic pentru business-ul nostru, de vreme ce mărcile aflate în portofoliul SC Producție Ardealul SRL făceau de mult parte din familia OrklaFoods România, atât ca filosofie de brand, cât și ca standarde de calitate. Încă de la intrarea companiei în România, în anul 2002, Orkla Foods România a urmărit aici dezvoltarea unor puternice branduri locale, adaptate la preferințele consumatorilor români. Așa am ajuns să fim cunoscuți pentru «Fainoșagul» din Pate Ardealul, unul dintre produsele noastre de top”, a declarat Manuela Banu, director general Orkla Foods România, pentru www.magazinulprogresiv.ro


Orkla Foods, parte a grupului norvegian Orkla, este prezentă în România din anul 2002, prin achiziția de-a lungul timpului a mai multor companii locale: Topway, Ardealul, Royal Brinkers, Food Distribution Services.


 

Alte articole recomandate:

In perioada 15 mai – 22 august 2014, Napoca, brandul romanesc de inghetata al companiei Unilever, invita consumatorii sa reasculte unele dintre cele mai indragite povesti ale copilariei: Alba ca Zapada, Cenusereasa, Scufita Rosie, Degetica, Frumoasa din Padurea Adormita si altele, inregistrate de Claudiu Istodor, actor la Teatrul Mic, cunoscut si ca vocea Povestilor Nemuritoare, si Razvan Simion, coprezentatorul emisiunii „Neata cu Razvan si Dani”. Pentru a descarca gratuit [...]
Fructele din Ucraina, care reprezentau anul trecut peste 25% din importurile Rusiei, au fost inlocuite de produse din Turcia, Romania si Georgia, astfel incat in 2014 livrarile din aceste tari se vor dubla, arata raportul “Berry Business of Ukraine-2014: Fresh and Frozen Market”. In acest context, cei mai multi dintre producatorii ucrainieni de fructe se vor reorienta in acest an spre tari din zona Europei Centrale si de Est. Piata ruseasca ramane una dintre cele mai mari [...]
Bleaster și Clamshell Sealer sunt echipamente de ambalare de mari dimensiuni, recomandate companiilor care furnizează mari cantități de produse pentru marele retail, realizându-se o perfectă etanșeizare prin sistemele sigure de sigilare și greifer. Echipamentele sunt copercializate de Packing Equipment Sales, informeaza Meat Process. Temperatura de sigilare este reglabilă, operațiunile fiind controlate cu ajutorul a patru sisteme de post-ambalare prevăzute cu [...]
Târgul Internațional de Vinuri Goodwine este cel mai important eveniment din București dedicat vinului premium. Evenimentul reunește producători, importatori și distribuitori de vin, dar și companii din domenii conexe. De ce să vizitați GOODWINE BUCURESTI 2014? Pentru că aveți avantajul de a găsi într-un singur loc o ofertă variată și complexă de vinuri premium autohtone și internaționale. Pentru că veți primi informații și recomandări direct de la producători și importatori legate [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
Heineken Romania l-a numit pe Narcis Horhoianu in functia de Director de Marketing, incepand din 1 februarie 2014. Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a Heineken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din aceasta functie va continua sa dezvolte portofoliul de marci al companiei prin inovatii si noi experiente de brand pentru clienti si consumatori, informeaza Revista Piata. “Sunt foarte mandru sa fiu numit in functia de Director d [...]
Sistemul de certficare ce îți oferă garanția că produsele alimentare de pe raft nu conțin aditivi  cu potențial periculos sau controversați, vine în România. Conform unui studiu realizat la începutul anului, aproximativ 80% dintre români citesc cu atenție eticheta produselor alimentare și conținutul de E-uri, dar pentru 9 din 10 acestea sunt greu de înțeles.  Numai 14% dintre respondenți [...]
Românii cheltuie anual în piețele volante și agroalimentare circa 1 mld. euro, respectiv 7% din banii pe care îi dau în comerțul cu dominantă alimentară, potrivit calculelor Ziarului financiar, pe baza datelor companiei de cercetare de piață GfK. ZF a calculat vânzările în piețele volante pornind de la o estimare de 14 mld. euro a comerțului cu dominantă alimentară unde cea mai mare pondere o au hipermarketurile și supermarketurile, cu o cotă de piață [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi