Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Divizia de distribuție a producătorului autohton Alka a preluat de la 1 ianuarie 2015 importul și distribuția pe piața românească a acadelelor Chupa Chups și a bomboanelor Mentos. Anterior, acestea erau distribuite în România de către compania Elgeka-Ferfelis.


“Din ianuarie 2015, Alka a devenit importator unic al produselor Chupa Chups și Mentos pentru piața din România", a declarat Ady Hirsch, CEO-ul Alka, pentru www.magazinulprogresiv.ro


 Divizia de distribuție a companiei mai colaborează în prezent și cu producătorul ciocolatei Heidi, produsele acestuia fiind duse în retailul tradițional și în benzinării de către Alka.


Chupa Chups și Mentos sunt branduri deținute de Perfetti Van Melle, o companie care a realizat vânzări anuale de aproape 2,5 miliarde de euro în 2013, pe 150 de piețe la nivel global. Compania deține un total de 31 de fabrici, iar până în 2009 a derulat operațiuni de producție și în România, într-o fabrică din județul Cluj. În 2009, firma raportase o cifră de afaceri de 23 mil. lei, mai puțin de jumătate față de valoarea de 52 mil. lei înregistrată în anul anterior.


 


 

Alte articole recomandate:

În contextul în care în ultimii ani am asistat la mai multe incidente privind proveniența unor produse alimentare, atât la nivel național, cât și european, trasabilitatea reprezintă o soluție care garantează siguranța produselor alimentare, informeaza revista Progresiv. Care sunt cerințele pe care trebuie să le respecte operatorii din sectorul alimentar privind normele de trasabilitate și ce responsabilități au [...]
FrieslandCampina România, producătorul mărcilor Napolact, Oke și Milli, intenționează să își vândă imobilul și terenul deținute în orașul Satu Mare, potrivit unui anunț publicat în Monitorul Oficial, informeaza cotidianul Bursa. Consiliul de Administrație al companiei, condus de Jan Willem-Kivits, a convocat Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor pe data de 15 iulie 2014, în vederea aprobării operațiunii de vânzare în condițiile stipulate [...]
Capaceala este capacul de la fagure, cu care albinele "sigileaza" mierea depusa in fiecare celula a stupului pentru a-i conserva calitatile terapeutice. La inceput, mierea are un continut de apa destul de ridicat; de aceea, albinele sunt preocupate sa elimine excesul de apa si muta mierea din celula in celula, pana cand cantitatea de apa se reduce in proportie de 18% . In acest moment, pentru a pastra mierea in stup si calitatile ei curative, albinele sigileaza fiecare fagure cu capacele facute [...]
Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Constantin, consideră că deblocarea pieței chineze pentru exporturile de bovine și carne de porc se va materializa în zilele următoare, după vizita omologului său chinez 'pe teren', la ferme și unități de procesare, însă, în egală măsură, alături de exporturi, rămân importante investițiile în zona de producție. 'După această vizită, în care domnul ministru (ministrul chinez al Agriculturii - n.r.) va avea [...]
În perioada ianuarie-aprilie, comparativ cu același interval din 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de unitățile procesatoare a crescut cu 37.607 tone (+14,2%), în vreme ce cantitatea de lapte brut importat a scăzut cu 11%, de la 38.009 tone la 33.811 tone, potrivit datelor publicate de Institutul Național de Statistică. În primele patru luni ale anului, față de intervalul similar din 2013, s-au înregistrat creșteri ale producției la: lapte de [...]
Crescătorii români de porci au foarte mult de suferit, din cauza prețului foarte mic al prețului cărnii, a declarat Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Potrivit acestuia, tendința este cauzată de mai mulți factori, printre care și contextul economic regional. În România,  kilogramul de porc în viu se vinde cu 4,5-4,6 lei pe kilogram, iar cel în carcasă cu 1,39 euro pe kilogram, în timp ce [...]
Brandurile consacrate pierd teren, iar avansul mărcilor private și al produselor ieftine conduce deja la deflație în marile magazine. Prețul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piață de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, o perioadă în care inflația a crescut cu 40%, iar salariile cu 30%, conform unei analize realizate de zf.ro. Într-o economie sugrumată, în care 700.000 de angajați și-au pierdut locul [...]
România a absorbit, până în prezent, 154 de milioane de euro din fondurile europene alocate prin Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - 2013 și a ajuns la un grad de absorbție de 41%, însă, în continuare există un risc de dezangajare de fonduri pe acest program, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), George Turtoi. 'Am ajuns la un grad de absorbție de 41% la Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN