Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din care a 8-a de pe piata poloneza si cea mai mare din istoria acestuia.

Preluarea acestor active are ca efect crearea celui mai mare grup din domeniul FMGC, detinator de branduri puternice si cunoscute, lider al multor segmente pe piata produselor alimentare, cu un rulaj de aproximativ  1 miliard de euro. Aceasta strategie de dezvoltare a afacerii asigura o pozitie si mai buna pe piata de profil precum si posibilitatea atingerii unei sinergii pe partea de costuri si pe cea operationala, aspect benefic pentru ambele societati. Atat oferta ampla cat si pozitia de lider al multor categorii valoroase reprezinta alte atuuri ale tranzactiei planificate, potrivitwww.revista-piata.ro


Grupul Maspex Wadowice este detinatorul, printre altele, al brandurilor Tymbark, Kubu¶ (in Romania acest brand este cunoscut sub denumirea de Tedi), Lubella si una din cele mai mari companii din domeniul produselor alimentare din Europa Centrala si de Est. 

Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie  al companiei Tymbark Maspex Romania, a facut urmatorul comentariu: "Consideram ca acesta este parcursul firesc al unei companii puternice precum Maspex si de aceea urmam aceeasi strategie si aici, in Romania. In ultimii 5 ani, Tymbark Maspex Romania a facut pasi importanti in dezvoltare prin preluarea a 100% parti sociale ale firmei Arnos – unul dintre producatorii de pe piata romaneasca de paste fainoase precum si prin achizitionarea unor branduri de top ale pietei romanesti de biscuiti si crackers – precum marcile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro.”

Grupul de capital Agros Nova este producator de top in domeniul FMGC, acoperind peste 10 segmente de piata din categoria gemuri, sosuri, supe si concentrate de supe, ketchup. Pe majoritatea acestora este lider sau ocupa pozitiile de top. Motorul de dezvoltare al Grupului Maspex Wadowice sunt sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare, care reprezinta 70% din rulajul firmei, precum si pastele fainoase, cerealele pentru mic dejun si produsele instant care ocupa 30% din veniturile din vanzari, care, in anul 2014, au atins nivelul de 3,3 miliarde de zloti. Preluarea noilor active permite dezvoltarea ofertei Grupului Maspex Wadowice si prezenta pe alte categorii de produse.

Grupul Maspex Wadowice este une din cele mai mari companii poloneze din Europa Centrala si de Est – in segmentul produselor alimentare. Societatea este lider pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia, producator principal in Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania. Este, de asemenea, un producator important al produselor instant (cappuccino, cacao, frisca instant pentru cafea, ceaiuri instant) din Europa Centrala si de Est. Maspex este, totodata, lider pe piata de paste fainoase din Polonia.


 

Alte articole recomandate:

URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
INS a anunțat ieri o creștere-surpriză în decembrie a comerțului cu amănuntul, de 6,7%, indicator care ilustrează cel mai bine evoluția consumului din economie. Românii au cheltuit anul trecut aproape 120 de miliarde de lei (27 mld. euro) pe mâncare, haine, electrocasnice, mobilă și carburanți, cu 0,5% mai mult decât în anul anterior, în condițiile în care luna decembrie a transformat stagnarea din primele 11 luni într-o ușoară creștere. Circa [...]
Compania Biotrend Plus va invita la Indagra Food 2014, in pavilionul A, la parter, stand 04, sector C pentru a va prezenta cel mai bun produs al anului 2014 pentru fabricile de lapte – filtrul care curata laptele de celulele somatice. Reprezentantii companiei va asteapta  cu teste de ultima generatie pentru depistarea antibioticelor si aflatoxinelor din lapte, precum si teste de sanitatie. Compania Biotrend Plus SRL, este subsidiara companiei Biokom Trend din Bulg [...]
(Agerpres) Comisia Europeană a demarat analiza impactului embargoului asupra importurilor de alimente decis de Rusia ca represalii la sancțiunile blocului comunitar. Comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloș, a fost nevoit să-și întrerupă vacanța și a revenit la Bruxelles. La CE s-a constituit un grup de lucru pentru analizarea implicațiilor embargoului rus și a măsurilor de sprijin pentru producătorii europeni afectați. Responsabili comunitari au spus că este prea devrem [...]
Printre cauzele evaziunii fiscale se numără povara taxelor, în special cele pe muncă, birocrația și calitatea slabă a serviciilor publice. Așa a ajuns România, spun producătorii, piață de desfacere pentru alcool obținut în fabrici ilegale, pentru țigări neverificate aduse din Cipru sau pentru haine sau încălțăminte pline de coloranți și care provoacă boli de piele.   Reprezentanții Consiliului Fiscal spun că datele statistice sunt influențate d [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani. Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale. Dar totul [...]
Fermierii care produc țuică în gorspodăriile proprii vor trebui să înregistreze producția de alcool realizată și să solicite autorităților statului calcularea accizei pentru producția obținută, arată un proiect de lege aflat în lucru. Legislația actuală prevede că toate gospodăriile individuale care au instalații de producție de țuică și rachiuri trebuie să fie înregistrate la autoritatea vamală teritorială și au obligatoriu un sigiliu aplicat pe instalații pe toată [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi