Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din care a 8-a de pe piata poloneza si cea mai mare din istoria acestuia.

Preluarea acestor active are ca efect crearea celui mai mare grup din domeniul FMGC, detinator de branduri puternice si cunoscute, lider al multor segmente pe piata produselor alimentare, cu un rulaj de aproximativ  1 miliard de euro. Aceasta strategie de dezvoltare a afacerii asigura o pozitie si mai buna pe piata de profil precum si posibilitatea atingerii unei sinergii pe partea de costuri si pe cea operationala, aspect benefic pentru ambele societati. Atat oferta ampla cat si pozitia de lider al multor categorii valoroase reprezinta alte atuuri ale tranzactiei planificate, potrivitwww.revista-piata.ro


Grupul Maspex Wadowice este detinatorul, printre altele, al brandurilor Tymbark, Kubu¶ (in Romania acest brand este cunoscut sub denumirea de Tedi), Lubella si una din cele mai mari companii din domeniul produselor alimentare din Europa Centrala si de Est. 

Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie  al companiei Tymbark Maspex Romania, a facut urmatorul comentariu: "Consideram ca acesta este parcursul firesc al unei companii puternice precum Maspex si de aceea urmam aceeasi strategie si aici, in Romania. In ultimii 5 ani, Tymbark Maspex Romania a facut pasi importanti in dezvoltare prin preluarea a 100% parti sociale ale firmei Arnos – unul dintre producatorii de pe piata romaneasca de paste fainoase precum si prin achizitionarea unor branduri de top ale pietei romanesti de biscuiti si crackers – precum marcile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro.”

Grupul de capital Agros Nova este producator de top in domeniul FMGC, acoperind peste 10 segmente de piata din categoria gemuri, sosuri, supe si concentrate de supe, ketchup. Pe majoritatea acestora este lider sau ocupa pozitiile de top. Motorul de dezvoltare al Grupului Maspex Wadowice sunt sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare, care reprezinta 70% din rulajul firmei, precum si pastele fainoase, cerealele pentru mic dejun si produsele instant care ocupa 30% din veniturile din vanzari, care, in anul 2014, au atins nivelul de 3,3 miliarde de zloti. Preluarea noilor active permite dezvoltarea ofertei Grupului Maspex Wadowice si prezenta pe alte categorii de produse.

Grupul Maspex Wadowice este une din cele mai mari companii poloneze din Europa Centrala si de Est – in segmentul produselor alimentare. Societatea este lider pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia, producator principal in Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania. Este, de asemenea, un producator important al produselor instant (cappuccino, cacao, frisca instant pentru cafea, ceaiuri instant) din Europa Centrala si de Est. Maspex este, totodata, lider pe piata de paste fainoase din Polonia.


 

Alte articole recomandate:

Potrivit datelor Euromonitor, Romania detine cea mai mica concentratie de vaci pentru lapte per exploatatie agricola din Uniunea Europeana (trei vaci de lapte per exploatatie), in timp ce in Bulgaria media este de 5 capete pentru o ferma, informează Wall Street. Cele mai mari concentrarii se gasesc in Danemarca (141 de vaci de lapte per ferma), Marea Britanie (122) si Cipru (111). Pe plan local exista circa 780.000 de ferme de lapte, dintre care 85% sunt mici afaceri de familie care [...]
Potrivit concluziilor studiului GfK „Climatul de consum Europa pentru al doilea trimestru al lui 2014” dat publicității joi, 28 august 2014, la Nuremberg, în România creșterea economică nu se simte. Și asta chiar dacă economia autohtonă înregistrează de circa 18 luni o majorare semnificativă. În ciuda situației date, saltul economic nu a avut deocamdată impact asupra consumatorilor. Conform datelor din studiul întreprins de cei de la [...]
Reprezentanții US Food Network, societatea care operează franciza KFC în România, cu 51 de restaurante pe piața locală, precizează că două treimi din carnea de pui comercializată provine de la furnizori locali. Printre cei mai importanți furnizorii locali se regăsesc companiile Transavia și Avicola Buzău. Anul 2013 a fost cel mai profitabil an pentru Transavia, cu cea mai mare cifră de afaceri, 135 de milioane de euro, și un profit brut de 12,5 milioane d [...]
La inceputul acestei luni, specialisti romani, dar si din Grecia, Italia, Polonia, Rusia, Austria, Germania, Anglia, Franta, Suedia si Elvetia., au efectuat o vizita de lucru la BFR Groupe, care este formata la ora actuala din mai multe divizii:Ermatec, Euro.Cri, Latinpack, Lassoudry. In cadrul acestui proiect care a vizat familiarizarea cu toate utilajele/echipamentele/masinile grupului BFR, vizitatorii au facut cunostinta cu presedintele grupului Eric Brule si directorii generali ai celor 4 [...]
Potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României, 80% din bărbații români care obișnuiesc să consume bere sărbătoresc în compania ei și victoria echipei favorite, la finalul unei competiții sportive. Aproape 55% din bărbații români au afirmat că obișnuiesc să consume bere și după ce au petrecut o seară făcând sport cu prietenii, berea ocupând și în acest caz primul loc în [...]
Grupul american Kellogg's a decis să mute aproximativ 80 de locuri de muncă de la sediul său din Manchester (Marea Britanie) la un nou birou din București (România), informează publicația Manchester Evening News. Publicația menționată susține că directorul executiv de la Kellogg's, John Bryant, i-a informat pe angajați de decizia companiei de a-și eficientiza operațiunile. În consecință, grupul american a ales Bucureștiul pentru un centru european de servicii globale (GBS) care se [...]
14 august - inconjurati data asta in calendar, cu rosu daca aveti, e ultima zi de inscriere la Grand Spoof 2014, singura competitie de parodiat reclame din Romania. Mult a fost, putin a ramas, dar din putinul asta puteti sa faceti cele mai tari spoof-uri (parodii!), ale reclamelor care va enerveaza sau va plac. Nu le faceti degeaba, premiile competitiei insumeaza 7.000 de lei:premiul oferit de juriul profesionistilor – 5.000 lei si premiul rezultat in urma voturilor online [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN