Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din care a 8-a de pe piata poloneza si cea mai mare din istoria acestuia.

Preluarea acestor active are ca efect crearea celui mai mare grup din domeniul FMGC, detinator de branduri puternice si cunoscute, lider al multor segmente pe piata produselor alimentare, cu un rulaj de aproximativ  1 miliard de euro. Aceasta strategie de dezvoltare a afacerii asigura o pozitie si mai buna pe piata de profil precum si posibilitatea atingerii unei sinergii pe partea de costuri si pe cea operationala, aspect benefic pentru ambele societati. Atat oferta ampla cat si pozitia de lider al multor categorii valoroase reprezinta alte atuuri ale tranzactiei planificate, potrivitwww.revista-piata.ro


Grupul Maspex Wadowice este detinatorul, printre altele, al brandurilor Tymbark, Kubu¶ (in Romania acest brand este cunoscut sub denumirea de Tedi), Lubella si una din cele mai mari companii din domeniul produselor alimentare din Europa Centrala si de Est. 

Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie  al companiei Tymbark Maspex Romania, a facut urmatorul comentariu: "Consideram ca acesta este parcursul firesc al unei companii puternice precum Maspex si de aceea urmam aceeasi strategie si aici, in Romania. In ultimii 5 ani, Tymbark Maspex Romania a facut pasi importanti in dezvoltare prin preluarea a 100% parti sociale ale firmei Arnos – unul dintre producatorii de pe piata romaneasca de paste fainoase precum si prin achizitionarea unor branduri de top ale pietei romanesti de biscuiti si crackers – precum marcile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro.”

Grupul de capital Agros Nova este producator de top in domeniul FMGC, acoperind peste 10 segmente de piata din categoria gemuri, sosuri, supe si concentrate de supe, ketchup. Pe majoritatea acestora este lider sau ocupa pozitiile de top. Motorul de dezvoltare al Grupului Maspex Wadowice sunt sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare, care reprezinta 70% din rulajul firmei, precum si pastele fainoase, cerealele pentru mic dejun si produsele instant care ocupa 30% din veniturile din vanzari, care, in anul 2014, au atins nivelul de 3,3 miliarde de zloti. Preluarea noilor active permite dezvoltarea ofertei Grupului Maspex Wadowice si prezenta pe alte categorii de produse.

Grupul Maspex Wadowice este une din cele mai mari companii poloneze din Europa Centrala si de Est – in segmentul produselor alimentare. Societatea este lider pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia, producator principal in Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania. Este, de asemenea, un producator important al produselor instant (cappuccino, cacao, frisca instant pentru cafea, ceaiuri instant) din Europa Centrala si de Est. Maspex este, totodata, lider pe piata de paste fainoase din Polonia.


 

Alte articole recomandate:

Odata cu intrarea in vigoare a Tratatului de la Lisabona, importanta Parlamentului European a crescut foarte mult in cea ce priveste agricultura europeana, deoarece PE este acum codecident cu Consiliul UE, la toate actele legislative adoptate in cadrul Politicii Agricole Comune (PAC). Astfel, una dintre temele dominante ale dezbaterilor din PE anul trecut a fost agricultura, in principal legat și de adoptarea reformei noii Politici Agricole Comune (PAC). Cu siguranta, in cadrul PAC 2014-2020, [...]
România a exportat pește, crustacee, moluște și alte nevertebrate acvatice în cantitate totală de 2.239 de tone, în 2014, cu 38% mai puțin față de anul precedent. Importurile au fost mai mari de 21 de ori, de 47.081 tone, potrivit Institutului Național de Statistică (INSSE)   În 2014, România a importat cu aproape 23% mai multe produse acvatice decât în 2013, când importurile au fost de 38.285 [...]
Marca CEFF Certified E-Friendly Food, care atesta ca produsele alimentare inscriptionate cu acest logo nu contin conservanti, indulcitori, coloranti artificiali sau glutamati cu potential periculos sau controversati a fost lansata si in Romania, informeaza Magazin Progresiv. Astfel, stampila CEFF de pe ambalajul produselor certifica faptul ca  nu contin niciun aditiv dintr-o lista de 70 de substante  grupate in conservanti, coloranti artificiali, indulcitori si glutamati, care fac [...]
Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV. Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe car [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
Lumea ar putea să nu mai fie capabilă să-și hrănească populația în anul 2050 dacă nu crește productivitatea agricolă, arată un raport publicat miercuri de Global Harvest Initiative, transmite CNBC. Potrivit acestui raport, cu o populație a lumii de cel puțin nouă miliarde de persoane în 2050, cererea pentru alimente va depăși producția dacă ritmul actual de producție rămâne același.'Țările trebuie să dea prioritate agriculturii și creșterii hranei în manieră sustenabilă. [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
Conducerea Companiei viniviticole Cotnari SA, din județul Iași, a lansat duminică 'Primul vin al anului', la o sărbătoare câmpenească organizată sub titlul 'Cotnari, primul vin al anului', eveniment la care au participat peste 5.500 de persoane. 'Primul vin al anului', adus de o caleașcă pe cea mai înaltă culme din Podgoria Cotnari, Dealul Cătălina, locul unde cu peste 2.000 de ani în urmă exista o cetate a lui Burebista, a fost certificat de un reprezentant al Oficiulu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN