Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din care a 8-a de pe piata poloneza si cea mai mare din istoria acestuia.

Preluarea acestor active are ca efect crearea celui mai mare grup din domeniul FMGC, detinator de branduri puternice si cunoscute, lider al multor segmente pe piata produselor alimentare, cu un rulaj de aproximativ  1 miliard de euro. Aceasta strategie de dezvoltare a afacerii asigura o pozitie si mai buna pe piata de profil precum si posibilitatea atingerii unei sinergii pe partea de costuri si pe cea operationala, aspect benefic pentru ambele societati. Atat oferta ampla cat si pozitia de lider al multor categorii valoroase reprezinta alte atuuri ale tranzactiei planificate, potrivitwww.revista-piata.ro


Grupul Maspex Wadowice este detinatorul, printre altele, al brandurilor Tymbark, Kubu¶ (in Romania acest brand este cunoscut sub denumirea de Tedi), Lubella si una din cele mai mari companii din domeniul produselor alimentare din Europa Centrala si de Est. 

Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie  al companiei Tymbark Maspex Romania, a facut urmatorul comentariu: "Consideram ca acesta este parcursul firesc al unei companii puternice precum Maspex si de aceea urmam aceeasi strategie si aici, in Romania. In ultimii 5 ani, Tymbark Maspex Romania a facut pasi importanti in dezvoltare prin preluarea a 100% parti sociale ale firmei Arnos – unul dintre producatorii de pe piata romaneasca de paste fainoase precum si prin achizitionarea unor branduri de top ale pietei romanesti de biscuiti si crackers – precum marcile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro.”

Grupul de capital Agros Nova este producator de top in domeniul FMGC, acoperind peste 10 segmente de piata din categoria gemuri, sosuri, supe si concentrate de supe, ketchup. Pe majoritatea acestora este lider sau ocupa pozitiile de top. Motorul de dezvoltare al Grupului Maspex Wadowice sunt sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare, care reprezinta 70% din rulajul firmei, precum si pastele fainoase, cerealele pentru mic dejun si produsele instant care ocupa 30% din veniturile din vanzari, care, in anul 2014, au atins nivelul de 3,3 miliarde de zloti. Preluarea noilor active permite dezvoltarea ofertei Grupului Maspex Wadowice si prezenta pe alte categorii de produse.

Grupul Maspex Wadowice este une din cele mai mari companii poloneze din Europa Centrala si de Est – in segmentul produselor alimentare. Societatea este lider pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia, producator principal in Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania. Este, de asemenea, un producator important al produselor instant (cappuccino, cacao, frisca instant pentru cafea, ceaiuri instant) din Europa Centrala si de Est. Maspex este, totodata, lider pe piata de paste fainoase din Polonia.


 

Alte articole recomandate:

Utilajul de porționat cu cap dublu LPG 208, este noua propunere a companiei Vemag, după cum notează GlobalMeat. Echipamentul este proiectat pentru a răspunde necesităților tehnologice pentru o foarte corectă porționare, legare/agățare sau tăiere a cârnaților, putând fi utilizat indiferent de tipul de membrane (naturale, colagen, celuloză).   Gama de calibrare este largă, acoperind intervalul de 13-40 mm, rata de completare fiind de până la 4.400 kg/oră (pentru [...]
(Agerpres) Asociația Operatorilor din Agricultura Ecologică – Bio-România propune autorităților implementarea Taxei pe Valoare Adăugată (TVA) denumită sugestiv “verde” pentru produsele agroalimentare românești, prin care se dorește ca nivelul cotei să fie direct proporțional cu gradul de poluare asupra mediului. “Dorim ca România să preia inițiativa implementării proiectului ‘TVA Verde’ în domen [...]
Un nou studiu apărut în Public Library of Science (PLOS) relevă un fapt îngrijorător. Potrivit cercetătorilor care au realizat lucrarea, există dovezi clare conform cărora fragmente de ADN provenit de la anumite alimente care conțin transgene, au capacitatea de a penetra sistemul circulator sangvin uman, printr-un mecanism încă necunoscut.  Conform spuselor lui Steven Peters, publicist al portalului Natural Revolution, este interesant de reliefat dacă oamenii de [...]
Heineken Romania l-a numit pe Narcis Horhoianu in functia de Director de Marketing, incepand din 1 februarie 2014. Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a Heineken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din aceasta functie va continua sa dezvolte portofoliul de marci al companiei prin inovatii si noi experiente de brand pentru clienti si consumatori, informeaza Revista Piata. “Sunt foarte mandru sa fiu numit in functia de Director d [...]
amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
La inceputul lunii octombrie s-a lansat oficial in piata brandul de ciocolata "Atentie! - Colectia ta de zambete". Ciocolata Atentie! este disponibila sub forma de tableta cu lapte de 80g. Gama cuprinde 21 de variante de ambalaj cu mesaje diverse: de dragoste pentru cei dragi, amuzante sau tematice pentru diverse ocazii (sarbatori, zile de nastere, zile onomastice). "Atentie! este solutie pentru cei care vor sa ofere persoanelor dragi un cadou original. Produsul nostru se diferentiaza de toate [...]
Președintele Traian Băsescu a afirmat luni că SRI a fost implicat în scandalul privind evaziunea la carne deoarece OPC, ANAF, și ANSVSA sunt instituții suprapolitizate. “Vedeți ce s-a întâmplat cu marele scandal cu evaziunea fiscală la carne de porc, mai anul trecut a fost cu carnea de pui. Eu vă pot spune că în 2011 am sesizat faptul că trebuie să încadrăm evaziunea fiscală la riscuri la siguranța națională. Nu numai că nu se [...]
De la intrarea pe piață, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual. Ilias Pliatsikas, directorul general al Fa­bricii de Lapte Brașov, producătorul lacta­te­lor Olympus și Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul și așteptările“, iar pentru anul aces­ta estimează un rulaj de 70 milioane de euro. Cu acest rezultat, Olympus se menține pe lo­cul patru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN