Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din care a 8-a de pe piata poloneza si cea mai mare din istoria acestuia.

Preluarea acestor active are ca efect crearea celui mai mare grup din domeniul FMGC, detinator de branduri puternice si cunoscute, lider al multor segmente pe piata produselor alimentare, cu un rulaj de aproximativ  1 miliard de euro. Aceasta strategie de dezvoltare a afacerii asigura o pozitie si mai buna pe piata de profil precum si posibilitatea atingerii unei sinergii pe partea de costuri si pe cea operationala, aspect benefic pentru ambele societati. Atat oferta ampla cat si pozitia de lider al multor categorii valoroase reprezinta alte atuuri ale tranzactiei planificate, potrivitwww.revista-piata.ro


Grupul Maspex Wadowice este detinatorul, printre altele, al brandurilor Tymbark, Kubu¶ (in Romania acest brand este cunoscut sub denumirea de Tedi), Lubella si una din cele mai mari companii din domeniul produselor alimentare din Europa Centrala si de Est. 

Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie  al companiei Tymbark Maspex Romania, a facut urmatorul comentariu: "Consideram ca acesta este parcursul firesc al unei companii puternice precum Maspex si de aceea urmam aceeasi strategie si aici, in Romania. In ultimii 5 ani, Tymbark Maspex Romania a facut pasi importanti in dezvoltare prin preluarea a 100% parti sociale ale firmei Arnos – unul dintre producatorii de pe piata romaneasca de paste fainoase precum si prin achizitionarea unor branduri de top ale pietei romanesti de biscuiti si crackers – precum marcile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro.”

Grupul de capital Agros Nova este producator de top in domeniul FMGC, acoperind peste 10 segmente de piata din categoria gemuri, sosuri, supe si concentrate de supe, ketchup. Pe majoritatea acestora este lider sau ocupa pozitiile de top. Motorul de dezvoltare al Grupului Maspex Wadowice sunt sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare, care reprezinta 70% din rulajul firmei, precum si pastele fainoase, cerealele pentru mic dejun si produsele instant care ocupa 30% din veniturile din vanzari, care, in anul 2014, au atins nivelul de 3,3 miliarde de zloti. Preluarea noilor active permite dezvoltarea ofertei Grupului Maspex Wadowice si prezenta pe alte categorii de produse.

Grupul Maspex Wadowice este une din cele mai mari companii poloneze din Europa Centrala si de Est – in segmentul produselor alimentare. Societatea este lider pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare in Polonia, Cehia si Slovacia, producator principal in Ungaria, Romania, Bulgaria si Lituania. Este, de asemenea, un producator important al produselor instant (cappuccino, cacao, frisca instant pentru cafea, ceaiuri instant) din Europa Centrala si de Est. Maspex este, totodata, lider pe piata de paste fainoase din Polonia.


 

Alte articole recomandate:

Din cele cinci companii active în industria alimentară, doar producătorul de pâine  Boromir Buzău a raportat o creștere a profitului în trimestrul al treilea față de același interval al anului trecut. De la 1 septembrie 2013, TVA la pâine și produsele de panificație a fost redusă de la 24% la 9%, această măsură având un impact și asupra rezultatelor financiare ale companiilor de profil, informeaza ZF.   Doar doi dintre cei mai mari jucăto [...]
Aflat în plină organizare, cel mai important eveniment de profil al anului, Conferința Internațională Meat, Milk&Bread 2014, a reușit deja să adune pe listă participanți de prestigiu din țară și străinătate. Astfel, pentru evenimentul care se va desfășura sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Perteneriat – Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată” și care va avea loc [...]
(Agerpres) Consumul mondial de pește s-a dublat practic între 1960 și 2012 grație acvaculturii, arată un raport al Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) publicat luni, transmite AFP. Potrivit FAO, consumul mondial de pește  a ajuns în 2012 la 19 kilograme pe cap de locuitor, față de 10 kilograme în 1960, în timp ce producția mondială a ajuns la 158 milioane tone în 2012, cu 10 milioane de tone mai mult decât în [...]
„100 de calorii de fericire” este noua marca de produse dulci lansate de TerraBisco S.A. in segmentul premium. Marca propune consumatorilor 3 variante de biscuiti ovali tip sandvis, cu creme sofisticate, facute cu grasimi nehidrogenate: crema de ciocolata, menta si de capsune. Gama „100 de calorii de fericire” se adreseaza consumatorilor atenti la silueta si la numarul de calorii al produselor pe care le consuma. „Gustare Nevinovata” este o marca premium ce [...]
Prezentă la a 19-a ediție a INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, în cadrul secțiunii produselor bio, Ferma Heroiu, producător de suc natural de mere și-a prezentat noile ambalaje de 0,3l, 1l și 2l.   ”Anul acesta am venit cu sucuri în ambalaje noi cu capacitatea de 0,3l, 1l și 2l. Până acum sucurile noastre erau comercializate doar în ambalaje de 3l și [...]
Obligatoriu pe liniile de transport a cărnii dezosate, ScanTrac X-ray InspX este conceput special pentru detecția resturilor de oase, dar și a altor elemente străine, cum ar fi: părți metalice, pietre, sticlă etc. Cuplat cu un ejector automat, ScanTrac X-ray reprezintă un echipament ideal pentru calitatea cărnii care urmează a intra în fluxul de procesare industrială. Totodată, echipamentul poate fi utilizat și la inspectarea produselor finale. Echipamentul operează [...]
Cris-Tim a anuntat incheierea concursului “Cris-Tim te face superstar” si lansarea unui nou spot pentru Salam Sasesc, care va difuzat la TV in duminica de Pasti. In noul spot vor aparea 8 copii selectati in urma competitiei nationale prin care brandul si-a cautat viitoarele vedete, arata un comunicat emis de Next Advertising. Finalistii au fost selectati dintre 600 de copii inscrisi. Maria–Irina Vizireanu, Sonya Karina Sopcu, Mihai Bane, Cezara Nacu, Rares Gabriel [...]
Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente, produse de îngrijire personală și îngrijire a locuinței din lume, va transforma mâncarea expirată în energie verde. Procesarea se face la fabrica de biogaz din Prahova a grupului Genesis Biopartner. Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente la nivel mondial, va livra deșeurile provenite din alimentele expirate de la depozitul Unilever din Ariceștii Rahtivani [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN