Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu ocazia sarbatorilor, Billa Romania lanseaza un nou concurs ce se va desfasura atat direct pe pagina de Facebook a retailerului, cat si prin intermediul unei aplicatii de Facebook dedicate. Prin like-urile oferite postarilor de campanie de pe pagina, clientii vor avea posibilitatea sa isi stabileasca singuri reducerile la produsele disponibile in cadrul magazinelor Billa.

In perioada 11-18 decembrie, toti fanii paginii de Facebook Billa Romania vor avea posibilitatea de a vota zilnic produsele incluse in Catalogul Reducerilor. Cu fiecare like primit din partea userilor, reducerea produsului zilei creste. Astfel, like-urile acumulate in 24 de ore se transforma in reduceri de pana la 40%, potrivit Revista-piata.

Billa Romania a realizat acest tip de campanie cu ocazia sarbatorilor de Paste si a zilei de 8 Martie, iar rezultatele au depasit asteptarile. Campaniile s-au dovedit un real succes in randul faniilor Billa Romania, dar si in randul specialistilor in domeniu, drept dovada stand cele 6 premii castigate de catre agentia Digital Star in cadrul unor festivaluri precum Internetics, IAB Mixx Awards sau Webstock. Reducerile acordate in cadrul concursul sunt valabile in toate magazinele Billa din Romania, in perioada 19 - 21 decembrie, in limita stocului disponibil.

Alte articole recomandate:

Cea mai mare capacitate instalată pentru producția de salam de Sibiu aparține fabricii de mezeluri Salbac din Bacău, deținută de grupul Agricola și care controlează aproape jumătate din cota de piață a acestui produs, informează Ziarul financiar. În total, procesatorii de mezeluri Salbac (Bacău), Salsi (Sinaia), Aldis (Călărași), Reinert (Brașov) și Scandia (Sibiu), cu afaceri cumulate de 100 milioane de euro/an, acoperă 98% din vânzările de Salam de Sibiu din România, o [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 și 2014, cu o creștere de 2% față de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) și Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicității.   Peste trei sferturi dintre respondenții la nivel global (76%) consumă des gustări pentru [...]
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a atestat până în prezent 110 produse tradiționale, dar a respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau condițiile noii legislații din domeniu, a declarat Viorel Morărescu, director general în MADR. “Avem 110 atestate acordate unui număr de 50 de producători tradiționali și încă 21 de dosare care sunt în lucru. Pe de alte parte, am respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau [...]
Oamenii de afaceri Ioan și Viorel Micula, proprietarii European Drinks, susțin că nu au primit de la statul român cei aproximativ 250 de milioane de dolari pe care i-au câștigat în urma unui lung proces finalizat cu decizia Curții de la Washington.   Frații Ioan și Viorel Micula, oamenii de afaceri care, cu a lor European Drinks, reușeau în urmă cu peste 10 ani să vândă mai multe produse răcoritoare în România decât gigantul american [...]
Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR. După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară c [...]
(HotNews) Germania si Marea Britanie par a fi vectorii principali, din UE, de sustiere a negocierilor pentru viitorul Acord transatlantic pentru comert si investitii (TTIP) dintre Uniunea Europeana si Statele Unite, in randul factorilor politici de decizie. Pozitia Marii Britanii in cadrul UE este, insa, din ce in ce mai slaba, pe fondul eurofobiei din regat, in asteptarea unui eventual referendum pentru iesirea din blocul comunitar. De partea cealalta, Franta pare conducatoarea grupulu [...]
Producția de lapte de consum a crescut în 2013 cu 5,48%, la 219.510 comparativ cu 2012, arată analizele Institutului Național de Statistică (INS). Cantitatea de lapte colectată de fabrici s-a majorat în luna decembrie 2013 atât față de luna anterioară cu 3,7%, cât și față de luna decembrie 2012 cu 9,4%. Dintre principalele produse lactate cea mai mare creștere a producției în luna decembrie 2013 comparativ cu luna noiembrie 2013 a avut loc la unt cu 141 tone [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi