Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine.


In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o investitie de 6,1 milioane de euro si a fost inaugurat in octombrie, informează Magazin Progresiv
Pentru 2014, retailerul planuieste un hypermarket in Bucuresti si un alt centru comercial in Brasov, proiect pentru care managementul companiei cauta un de z voltator cu care sa colaboreze.


Rezultatele financiare raportate de retailer in Romania sunt clasificate de analistii Planet Retail drept unele solide, insa acestia se asteapta ca 2014 sa aduca mai multe provocari pentru brandul  de retail  detinut de Louis Delhaize. “Piata de retail alimentar din Romania va deveni mult mai competitiva, cu jucatori  precum  Auchan, Carrefour si Schwarz Group care au propriile planuri de expansiune pentru retelele lor de hypermarketuri”, mai spun analistii Planet Retail. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Cei mai mari zece producători de lactate au terminat anul trecut cu afaceri cumulate de 580 de milioane de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent, însă majoritatea jucătorilor nu au avut marje de profit mai mari de 5%, arată o analiză a Ziarului financiar. Danone România, subsidiara locală a grupului francez cu același nume, rămâne liderul pieței și a încheiat anul trecut cu afaceri de 481 mil. lei (109 mil. euro), în scădere cu 5% comparativ cu anul [...]
(Comunicat) Pentru al patrulea an consecutiv, PROFI a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
(Comunicat)PROFI a inaugurat cate un magazin la Cisnadie si Pitesti, iar maine va mai deschide inca unul tot la Pitesti. Primul magazin din Cisnadie se afla situat pe strada Stejarului, se intinde pe o suprafata totala de 609 mp si are o sala de vanzari de 430 mp. Unitatea va functiona  in formatul standard si este cea de-a noua din judetul Sibiu. Ambele magazine de la Pitesti vor opera sub formatul City, format care ajunge la 31 de unitati in intreaga tara. Cel inaugurat astazi este [...]
Retailul autohton isi continua expansiunea, cu atat mai mult cu cat, acum, la finalul anului, sunt asteptate cresteri spectaculoase ale vanzarilor, in special la produsele alimentare. Confirmandu-se statutul de lider, Kaufland a mai facut un pas in acest sens. Astfel, lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut, a deschis ieri magazinul numărul zece al rețelei din București și numărul 101 la nivel național. Până la [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
Lanțul de magazine Mega Image scoate formatul Concept Store în afara Capitalei, deschizând un astfel de magazin, la sfârșitul lunii octombrie, la Constanța, prin reamenajarea unui supermarket al rețelei de pe Bulevardul Tomis, a declarat, intr-un interviu acordat revistei Progresiv, Xavier Piesvaux, directorul general Mega Image România. Retailerul belgian a deschis, anul trecut, primele două unități sub formatul Concept Store în Piața Gemeni și Piața Sudului din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN