Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine.


In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o investitie de 6,1 milioane de euro si a fost inaugurat in octombrie, informează Magazin Progresiv
Pentru 2014, retailerul planuieste un hypermarket in Bucuresti si un alt centru comercial in Brasov, proiect pentru care managementul companiei cauta un de z voltator cu care sa colaboreze.


Rezultatele financiare raportate de retailer in Romania sunt clasificate de analistii Planet Retail drept unele solide, insa acestia se asteapta ca 2014 sa aduca mai multe provocari pentru brandul  de retail  detinut de Louis Delhaize. “Piata de retail alimentar din Romania va deveni mult mai competitiva, cu jucatori  precum  Auchan, Carrefour si Schwarz Group care au propriile planuri de expansiune pentru retelele lor de hypermarketuri”, mai spun analistii Planet Retail. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Conform ZF, clădirea fabricii de pâine Bănea­sa a fost pusă ieri la pământ de buldozere și excavatoare pentru a face loc unei clădiri de birouri și unui magazin pe care retailerul german Lidl urmea­ză să le ridice pe un sfert din cele 5 hectare ale fabricii din nordul Capitalei. Tranzacția dintre MP Băneasa, companie care și-a mutat producția de doi ani la Buftea, și retailerul german pune capăt unei istorii de producție de aproape trei decenii în fabri­ca din [...]
Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze. În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro. Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre [...]
În luna octombrie, rețelele internaționale și-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unități inaugurate, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locații. De asemenea, Penny și Kaufland au inaugurat câte două unități, iar Lidl a bifat o nouă deschidere, informeaza [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale companiei s-a [...]
Ouăle de prepeliță au devenit în ultimii ani o importană sursă de venit pentru mulți crescători de păsări din România. Unul dintre persoanele care au văzut ca o afacere creșterea prepelițelor a fost Lucian Stancu, un antreprenor din județul Vâlcea. Acesta a investit 500.000 de euro în noua hală, pe care a anexat-o complexului de creștere a prepelițelor din comuna Băbeni, satul Pădurețu, localizat în județul Vâlcea.Potrivit publicaț [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a laptelui și-au expus produsele: Albalact, De la Ferma, Five Continents, Cris-Tim Mândruța și Danone, cele mai noi propuneri de gamă [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN