Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine.


In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o investitie de 6,1 milioane de euro si a fost inaugurat in octombrie, informează Magazin Progresiv
Pentru 2014, retailerul planuieste un hypermarket in Bucuresti si un alt centru comercial in Brasov, proiect pentru care managementul companiei cauta un de z voltator cu care sa colaboreze.


Rezultatele financiare raportate de retailer in Romania sunt clasificate de analistii Planet Retail drept unele solide, insa acestia se asteapta ca 2014 sa aduca mai multe provocari pentru brandul  de retail  detinut de Louis Delhaize. “Piata de retail alimentar din Romania va deveni mult mai competitiva, cu jucatori  precum  Auchan, Carrefour si Schwarz Group care au propriile planuri de expansiune pentru retelele lor de hypermarketuri”, mai spun analistii Planet Retail. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Profi a inaugurat al doilea magazin modular al retelei, in localitatea Baraolt, judetul Covasna. Unitatea a fost construita in doar 30 de zile si ocupa o suprafata totala de 548 mp, din care spatiul de vanzare este de 396 mp, noteaza revista Progresiv. Magazinul a fost ridicat cu ajutorul unei tehnologii noi de constructie care permite amplasarea unui magazin in orice zona si redimensionarea lui dupa puterea de cumparare a clientilor. Aceeasi tehnologie a fost utilizata si pentru ridicarea [...]
La mai putin de un an de la deschiderea primului magazin in Targu Mures, Carrefour va deschide, marti, cel de-al treilea supermarket din acest oras, ridicand numarul total de magazine în acest format la 81. Noul magazin Market, aflat pe Bulevardul 1848 nr. 59-63, are o suprafata de peste 500 de mp.Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour: •    Apel gratuit pentru [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Kaufland, liderul detașat din comerțul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creștere cu 10% față de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerțului.   Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidență faptul că ritmul de creștere al afacerilor rețelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piață, informeaz [...]
Patiserii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013, informează Agroazi. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care l [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN