Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru iubitorii de spirtoase rafinate si tari, Stalinskaya a venit cu o supriza cat se poate de placuta, extinzandu-si gama de produse prin lansarea a două noi sortimente de vodcă premium, Stalinskaya Silver si Stalinskaya Blue.Vodca Stalinskaya Silver are o concentrație de alcool de 40% și este o băutură pentru socializare și a distracției, pe când Stalinskaya este destinată cunoscătorilor, având o concentrație de alcool de 45%.


Noul produs Stalinskaya Silver se diferențiază de celealte produse prin gustul fin obținut prin procedee moderne, fiind o vodcă filtrată cu ioni de argint. Caracterul aparte al Stalinskaya Blue este dat de alcoolul etilic obținut din grâu de cea mai bună calitate și de cele trei etape succesive de distilare, care îi conferă puritate și un gust rafinat, se arata intr-o stire publicata de .


”Cele 8 medalii câștigate în acest an la concursurile internaționale de profil sunt o garanție a calității Stalinskaya, care de acum va fi disponibilă în variantele premium, Silver&Blue. Lansarea celor două sortimente de Stalinskaya, Silver & Blue, înseamnă pentru noi un nou pas spre cucerirea zonelor animate, precum barurile și cluburile, a tinerilor, a petrecerilor și evenimentelor de amploare dedicate lor”, a declarat Florin Rădulescu, Director General PRODAL ′94, producatorul marcii de vodca.


Cele două produse vor fi disponibile în sticle de 0,7l și 1 l, în locații HoReCa, dar vor putea fi achiyiționate și din hypermarketuri și supermarketuri.


Compania Prodal 94 este unul dintre cei mai importanți producători  de băuturi alcoolice din România și din regiune. Prodal deține două branduri lider de piață pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya și Wembley Dry Gin.

Alte articole recomandate:

Brandul de inghetata Napoca, apartinand gigantului Unilever din anul 2009, nu va mai fi produs incepand de anul viitor in fabrica FrieslandCampina din Baciu, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii ambelor companii, informeaza Wall Street. Unilever este prezent pe piata inghetatei prin divizia Algida in portfoliul careia se afla branduri precum Cornetto, Viennetta, Magnum, Carte D’Or, Big Milk sau Napoca, inghetata care a fost realizata pe plan local in [...]
Reiser oferă soluții pentru procesatorii de brânzeturi care includ aplicații pentru formarea, extrudarea, depozitarea brânzeturilor.  De la brânză sub formă de cuburi sau mărunțită, forme cilindrice și sferice, de la brânzeturi mexicane la cheddar, harvati si mozzarella, de la brânzeturi tari și maturate la brânzeturi din lapte de capră și moi, Reiser este soluția completă pentru toate aceste procese de fabricare [...]
ALPMA anunță livrarea unei Linii de producere a branzei telemea, notează DairyIndustries. Linia dispune de vane deschise, cu o capacitate de 400 de litri. Capacitatea maximă de procesare este de 25.000 de litri.Echipamentul are următoarele caracteristici tehnice: -vane mobile dechise de 400 l cu harpe de taiere– jgheab de umplere coagul in forme bloc– forme bloc feta/telemea– inaltator forma bloc– rama de umplere coagul in forme bloc– masa de l [...]
Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a dat un aviz favorabil utilizării soluțiior pe bază de acid peroxiacetic (PAA) pentru tratarea carcaselor și a cărnii de păsăre în scopul reducerii contaminărilor cu agenți patogeni, considerând că nu există riscuri de toxicitate asupra consumatorilor sau a mediului. Experții EFSA au ajuns, de asemenea, la concluzia că este puțin probabil ca utilizarea de soluții pe bază de acid peroxiacetic ar duce la apariția rezistenței [...]
Intersnack România, producă­torul brandului de snackuri Chio, vrea să extindă fabrica pe care o deține în județul Brașov, depunând în acest sens o solicitare pentru a lua avizul de la Agenția Națională pentru Protecția Mediului – Brașov. Practic, Intersnack vrea să cons­truiască o hală nouă și un șopron, care să funcțio­neze ca atelier de între­ținere a utilajelor.   Reprezentanții com­paniei nu au făcut cunoscută valoarea [...]
     În industria cărnii și a preparatelor din carne, unul dintre cele mai importante și mai sensibile aspecte ce privesc, deopotrivă, atât procestorii, cât și consumatorii, este calitatea. Este extrem de important ca produsul ce ajunge pe rafturile magazinelor și, mai apoi, pe mesele consumatorilor să fie unul de calitate, capabil să îi mulțumească pe aceștia suficient de mult încât să revină iar și iar la el. Tocmai de aceea, una dintre [...]
Uleiuri presate la rece. Ulei de floarea-soarelui. Ulei de rapiță. Ulei de nucă. Ulei de in. Ulei de cânepă. Ulei de  dovleac. Toate produse de o familie în localitatea Luna, la 45 de kilometri de Cluj-Napoca. Povestea micii afaceri de succes a fost povestită pentru Agrointeligența de către Felicia Tulai, tânăra care, alături de părinții săi, a creat brandul românesc ”Luna Solai”.   Când a simțit că vrea să facă o [...]
În cadrul conferinței internaționale Meat&Milk 2014, domnul Grigore Tătaru, Director General al companiei ACO România,  a prezentat activitatea și soluțiile tehnice complete, din domeniul apelor uzate. Numele companiei este sinonim cu sisteme de drenaj al apelor de suprafață. Produsele ACO se regăsesc în nenumărate locuri din întreaga lume – la intersecții de trafic rutier, în aeroporturi și magazine, fiind o companie care oferă soluții inteligente [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN