Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Uniunea Europeană face apel la Japonia să depună eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto și al siguranței alimentare, în condițiile în care cele două părți încep luni, la Tokyo, o nouă rundă de negocieri în vederea obținerii unui acord de liber-schimb, conform agenției Kyodo, citata de Agerpres.


 


          Pe lângă o listă de așa-numite bariere nontarifare transmisă recent de blocul comunitar, UE vrea ca Japonia să își modifice prevederile privind normele de siguranță pentru automobile, importurile de băuturi alcoolice precum berea, dar și privind aditivii alimentari interziși sau cu uz limitat în Japonia - percepute de partea europeană drept bariere comerciale. 'În mod cert barierele prezente în sectoarele auto și al siguranței alimentare (inclusiv aditivii și substanțele conexe) vor domina' lista, potrivit unui document pregătit de Uniunea Europeană în perspectiva celor cinci zile de convorbiri.


 


          Dat fiind că cele două părți urmăresc să ajungă la acord până la finalul anului, Japoniei i-ar putea fi greu să accepte noi solicitări, parțial pentru că unele dintre ele ar presupune adoptarea de amendamente, iar un astfel de proces ar putea da peste cap calendarul, conform unor surse neprecizate citate de Kyodo.  Această nouă rundă de dialog are loc după ce Uniunea Europeană a decis să excludă trei unități-cheie ale Japan Railway din Acordul privind Achizițiile Guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului - una dintre problemele sensibile din cadrul negocierilor de liber-schimb.

Alte articole recomandate:

Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România și au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an, informeaza ZF. „În general, așa cum era de așteptat, mărcile private au avut o evoluție mai bună decât brandurile obișnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluție pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenței uriașe de preț [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads. Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. Vin – August, [...]
  Florin Botezatu, 26 de ani, un tânăr din Sibiu, care a fost mai mulți ani agent de vânzări în industria alimentară, a reușit în 2012 să pună bazele primului său magazin cu produse tradiționale în care a investit aproximativ 7.000 de euro. Astăzi, firma Eco-Prod Tradi­țio­nal SRL-D (societate cu răspundere limitată-debutant) are două magazine în Sibiu unde comercializează produse tradiționale din carne, brânzeturi, miere, sucuri [...]
Antreprenorii Alexandru și Ștefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicație mobilă – Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor să comande de la peste 50 de restau­rante din București me­niuri personalizate în funcție de necesarul de calorii și nu­trienți, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, înălțime, vârstă, sex și activitatea fizică desfă­șu­ra­tă. Investiția inițială pentru dez­vol­tarea și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN