Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Majestatea Sa Regele Mihai I al României a decis să prelungească pentru încă trei ani calitatea de Furnizor Oficial al Casei Regale pentru compania Sonimpex Topoloveni, apreciind calitatea deosebită și gustul desăvârșit ale produselor Topoloveni și Topoloveana, produse 100% românești, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri și fără conservanți.


 


 Certificatul de reînnoire a fost acordat de Alteța Sa Principesa Margareta, în cadrul unei ceremonii care s-a desfășurat la Castelul Peleș. Sonimpex Topoloveni este Furnizor al Casei Regale din anul 2010 pentru Magiunul de prune Topoloveni și din anul 2011 pentru dulcețurile, zacusca și pasta de roșii marca Topoloveana. 

'Atribuirea calității de Furnizor al Casei Regale a României, pentru Magiunul de prune Topoloveni, în 2010 și ulterior, în 2011, pentru toată gama Topoloveana sunt momente care ne oferă anduranță în fața tuturor nedreptăților din ultimii ani dar și forța de a continua să obținem calitatea la nivel maxim și să ne căutăm dreptatea', a declarat dna Bibiana Stanciulov, director general al Sonimpex Topoloveni. 



Magiunul de prune Topoloveni este Furnizor al Casei Regale a României, multiplu premiat ?Superior Taste Award' de către Institutului pentru Gust și Calitate Bruxelles, Ambassador of the ?Romanian tradițional taste', poate fi introdus în dietă de la vârstă de 6 luni ? când începe diversificarea alimentației; este permis și persoanelor bolnave de diabet, cu acordul medicului curant, conform unui studiu realizat la Institutul Național de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice N.C.Paulescu. 
Magiunul de prune Topoloveni este un produs 100% românesc, 100% natural, fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanți, fără gluten. 
Mai multe informații despre magiunul de prune Topoloveni și produsele Topoloveana găsiți pe http://www.magiun-sonimpex.ro și pe pagina oficială de Facebook ?Magiun de prune Topoloveni' 


 

Alte articole recomandate:

Directorul general al Auchan România, Frederic Bellon, consideră că echilibrarea comerțului online pentru marii retaileri este extrem de dificilă, motiv pentru care compania pe care o conduce nu este încă pregătită să facă un pas în această direcție.  „Concurenții noștri au început să creeze sisteme de comerț online și consider că e liber să răspundă nevoii clienților, dar este un model de afaceri extrem de dificil de echilibrat. Nu putem pleca pe un drum [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
În ședința generală a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, din dimineața zilei de 12 iunie, doamna Carmen Gavrilescu, Director de Marketing Agricola Internațional Bacău a prezentat activitatea nou înființatei Asociațiii a Producătorilor de Salam de Sibiu, pe care o conduce în calitate de Președinte. Doamna Gavrilescu a expus celor prezenți rațiunile pentru care a fost înființată această [...]
Consiliul de administrație al Comcereal Bacău (simbol CMBC) propune acționarilor retragerea de la tranzacționarea valorilor mobiliare de pe Bursa de Valori Bucureși și transformarea societății într-una de tip închis, conform unui convocator transmis BVB, informeaza cotidianul Bursa. La întrunirea adunării generale extraordinare a acționarilor, convocată pentru începutul lunii septembrie, urmează să fie supuse spre aprobare un raport întocmit de un expe [...]
Cei mai mari 15 producători de băuturi răcoritoare și ape îmbuteliate din România au înregistrat anul trecut un profit net total de circa 25 mil. euro, aproape la jumătate comparativ cu nivelul înregistrat în anul precedent, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe și Registrul Comerțului. Rulajele celor mai mari 15 jucători din această industrie se apropie de un miliard de euro, anul trecut cifra de afaceri totală a acestor producători de [...]
Francezii devin primul jucător care acoperă toate segmentele din comerțul modern, o piață de 8 mld. euro. Carrefour, grupul francez care deschidea în 2001 piața hipermarketurilor, ajunsă în prezent la 4 mld. euro, face o primă încercare și pe segmentul cash&carry în speranța de a reduce diferența care îl desparte de liderul comerțului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut. Francezii au un nou pariu în speranța de a nu pierd [...]
Brandul de napolitane și înghețată JOE, una dintre cele mai bine vândute mărci românești de dulciuri, reprezintă 10% din cifra de afaceri a Nestlé România, înregistrând vânzări în jur de 16 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. În 2012, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 161 mil. euro, acestea fiind ultimele date financiare prezentate de Nestlé România, cel mai mare [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN