Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa



"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator.


DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania.


DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi Brewers Clarex ar permite producătorilor de bere să fabrice cu ușurință bere fără gluten, folosind boabe care contin gluten, iar proteina din gluten se sparge la începutul procesului de fermentație.



Până în prezent producerea de bere fără gluten a fost posibilă prin procese complexe sau utilizarea de cereale fără gluten, cum ar fi mei, orez, sorg, hrișcă sau de porumb. Cu toate acestea, gustul berii a fost foarte mult afectat.


"În ultimii ani, am văzut că 10% din noile produse lansate pe piață au fost fără gluten, dar doar 1% dintre noi producători de bere declară această afirmație. Analiza noastră arată că există un interes si o atractie mare pentru consumatori în trendul fără gluten de careproducătorii de bere pot beneficia", a spus Fokke van den Berg, director de marketing la nivel global al DSM Food Specialties.


Proliferarea microberăriilor


Ideea din spatele enzimelor pentru bere fără gluten a fost de a urmări tendințele de succes din industria alimentară și a băuturilor de larg consum. Produsele cu specificatia ”fără” au devenit din ce în ce mai populare în timp ce consumatori sunt în căutare de produse fără sare, fără grăsime, fără ingrediente artificiale si acelea fără potențiali alergeni, cum ar fi lactoza sau glutenul.


"Personal simt că trendul ”fara gluten” este cel mai puternic și cel mai de durată, cu o creștere de până anul la 37% pe an", a spus Renton Hamish de la Alința Internațională pentru Marketingul Produselor Alimentare.


"Oarecum surprinzător, aceasta tendință nu vine doar din partea celor care au anumite suferințe, cum ar fi boala celiaca care cumpără produse fără gluten, deoarece 98% din piață este de fapt formata din non-suferinzi. Această tendință este rezultatul aparițiilor publice ale unor celebrități care încurajează o dietă fără gluten ca o alegere de viață sănătoasă”, a adăugat acesta.


Mai mult decât atât, în ultimii ani industria a văzut un număr în creștere de microberării care țin cont de preferințele consumatorilor pentru mai multe varietăți de bere artizanale și de specialitate.


 

Alte articole recomandate:

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.   La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante [...]
După ce au fost vinovații de serviciu în scandalurile internaționale, în urma cărora li s-au închis porțile spre export, producătorii români de carne primesc o nouă lovitură, din interior. În luna februarie, vânzările de carne și produse din carne s-au redus cu circa 15%, iar estimările pentru luna martie indică o diminuare de încă 25% comparativ cu perioade similare din anii trecuți, potrivit datelor din piață. Aceste [...]
Companie celebră în România, dar cunoscută foarte bine și în străinătate, Boromir este prezentă la această ediție a târgului Indagra Food cu o foarte largă gamă de produse de panificație și dulciuri, produse care au crescut constant prestigiul firmei. Pentru infoALIMENT Magazin, domnul Cezar Popescu, a declarat: ”Ca de fiecare dată, venim la Idagra pentru a ne prezenta cele mai noi produse și pentru a testa suplimentar cerințele [...]
Serviciile de comunicare digitala din Romania pentru brandurile Beck’s si Stella Artois vor fi asigurate de V8 Interactive, anunta un comunicat din partea agentiei. Conturile au fost castigate in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut de catre compania Molson Coors, din portofoliul careia fac parte cele doua branduri de bere. Brief-ul din cadrul licitatiei le cerea agentiilor participante sa dezvolte atat o strategie de comunicare, cat si un concept creativ-umbrela. Ambele [...]
Conform INSSE, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul de alimente, băuturi și tutun a crescut cu 10,3% ca serie brută și cu 7,6,% în funcție de sezonalitate și numărul de zile lucrătoare în luna ianuarie a lui 2015 comparativ cu luna ianuarie a anului 2014, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS). Vânzările brute au scăzut cu  24,8%, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 3,2%.   Per ansamblu, volumul cifrei de afaceri [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Jagermeister si Ballantine’s. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]
Activitatea abatorului familiei șefului CJ, Florin Țurcanu, a fost suspendată în urmă cu câteva zile, după ce inspectorii Direcției Sanitar- Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor au constatat deficiențe  în procesul tehnologic. Șeful CJ admite situația:   „Nu a fost închisă, ci suspendată pentru niște „mofturi” de-ale lor care trebuie remediate. Acum două săptămâni au avut control și același abator era. Atunci nu au găsit nimic, [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN