Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa



"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator.


DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania.


DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi Brewers Clarex ar permite producătorilor de bere să fabrice cu ușurință bere fără gluten, folosind boabe care contin gluten, iar proteina din gluten se sparge la începutul procesului de fermentație.



Până în prezent producerea de bere fără gluten a fost posibilă prin procese complexe sau utilizarea de cereale fără gluten, cum ar fi mei, orez, sorg, hrișcă sau de porumb. Cu toate acestea, gustul berii a fost foarte mult afectat.


"În ultimii ani, am văzut că 10% din noile produse lansate pe piață au fost fără gluten, dar doar 1% dintre noi producători de bere declară această afirmație. Analiza noastră arată că există un interes si o atractie mare pentru consumatori în trendul fără gluten de careproducătorii de bere pot beneficia", a spus Fokke van den Berg, director de marketing la nivel global al DSM Food Specialties.


Proliferarea microberăriilor


Ideea din spatele enzimelor pentru bere fără gluten a fost de a urmări tendințele de succes din industria alimentară și a băuturilor de larg consum. Produsele cu specificatia ”fără” au devenit din ce în ce mai populare în timp ce consumatori sunt în căutare de produse fără sare, fără grăsime, fără ingrediente artificiale si acelea fără potențiali alergeni, cum ar fi lactoza sau glutenul.


"Personal simt că trendul ”fara gluten” este cel mai puternic și cel mai de durată, cu o creștere de până anul la 37% pe an", a spus Renton Hamish de la Alința Internațională pentru Marketingul Produselor Alimentare.


"Oarecum surprinzător, aceasta tendință nu vine doar din partea celor care au anumite suferințe, cum ar fi boala celiaca care cumpără produse fără gluten, deoarece 98% din piață este de fapt formata din non-suferinzi. Această tendință este rezultatul aparițiilor publice ale unor celebrități care încurajează o dietă fără gluten ca o alegere de viață sănătoasă”, a adăugat acesta.


Mai mult decât atât, în ultimii ani industria a văzut un număr în creștere de microberării care țin cont de preferințele consumatorilor pentru mai multe varietăți de bere artizanale și de specialitate.


 

Alte articole recomandate:

Situat în centru Bucureștiului, Royal Steak Hot Stone Restaurant s-a născut din dorința propietarilor de a oferi clienților o experiență inedită de masă, care îi va delecta papilele gustative cu un meniu exclusivist. Proprietarii au început prin a importa carne de vită argentiniană pentru alte restaurante dar, apoi, a luat naștere Royal Steak Hot Stone Restaurant. Proprietarii restaurantului sunt doamna Georgiana Dănilă, de profesie avocat, care este [...]
Produs în fabrica de la Halchiu, județul Brașov, Oly Bifidus iaurt de băut este nutritiv, fără conservanți sau coloranți artificiali, disponibil în cinci arome: natural, prune, pere, fructe de pădure și vișine. Lansarea acestui produs vine ca o urmare a tendințelor observate în obiceiurile de consum ale românilor, aceștia fiind din ce în ce mai atenți la calitatea produselor pe care le cumpără și încercând să ducă un stil de viață mai sănătos și mai [...]
Jan Willem Kivits, olandezul care conduce de aproape doi ani Fries­landCam­pina România, un jucător din top trei pe piața lactatelor, consideră că reducerea taxei pe va­loarea adău­gată (TVA) la produse lactate ar duce în jos prețurile din magazine, mai aproa­pe de cele practicate de piețari sau fer­mieri, și ar readuce consumul pe o pantă ascen­dentă. „Dacă ne uităm la piața oficială unde vindem noi, ai TVA de 24%, care este una dintre cele ma [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.  În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
Cu un consum de 81 de litri pe cap de locuitor, România se află pe locul șapte în Europa, în urma Cehiei, Germaniei, Austriei, Poloniei, Lituaniei și Luxemburgului. Scăderea cu 10% a consumului anul trecut a făcut ca România să piardă un loc în topul celor mai mari consumatori de bere din Europa. Cehii și-au păstrat prima poziție, la distanță mare de următorii clasați. România mai are doar 18 fabrici de bere operate de 12 companii. România a rămas cu [...]
Fondurile europene și naționale disponibile, în 2015, pentru investiții în procesarea și marketingul produselor din sectorul pomicol depășesc 8,8 milioane de euro, iar alocările totale prin Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014 -2020 pentru întreaga perioada de programare se ridică la 35,2 de milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ului Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR). Sumele sunt disponibile pe submăsura 4.2a [...]
Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
Statul trebuie să se implice în activitatea de cercetare din România, iar o dorință a sectorului IT este ca profitul reinvestit în cercetare să fie scutit de impozit, a declarat recent, în cadrul unei conferințe de specialitate, Alexandru Tulai, președintele Consiliului Director Cluj IT Cluster, informeaza Agerpres. ‘Clujul este centrul național cel mai bine reprezentat ca exporturi de servicii IT din țară. Probabil că lipsa unei piețe interne structurate care să [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN