Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa



"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator.


DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania.


DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi Brewers Clarex ar permite producătorilor de bere să fabrice cu ușurință bere fără gluten, folosind boabe care contin gluten, iar proteina din gluten se sparge la începutul procesului de fermentație.



Până în prezent producerea de bere fără gluten a fost posibilă prin procese complexe sau utilizarea de cereale fără gluten, cum ar fi mei, orez, sorg, hrișcă sau de porumb. Cu toate acestea, gustul berii a fost foarte mult afectat.


"În ultimii ani, am văzut că 10% din noile produse lansate pe piață au fost fără gluten, dar doar 1% dintre noi producători de bere declară această afirmație. Analiza noastră arată că există un interes si o atractie mare pentru consumatori în trendul fără gluten de careproducătorii de bere pot beneficia", a spus Fokke van den Berg, director de marketing la nivel global al DSM Food Specialties.


Proliferarea microberăriilor


Ideea din spatele enzimelor pentru bere fără gluten a fost de a urmări tendințele de succes din industria alimentară și a băuturilor de larg consum. Produsele cu specificatia ”fără” au devenit din ce în ce mai populare în timp ce consumatori sunt în căutare de produse fără sare, fără grăsime, fără ingrediente artificiale si acelea fără potențiali alergeni, cum ar fi lactoza sau glutenul.


"Personal simt că trendul ”fara gluten” este cel mai puternic și cel mai de durată, cu o creștere de până anul la 37% pe an", a spus Renton Hamish de la Alința Internațională pentru Marketingul Produselor Alimentare.


"Oarecum surprinzător, aceasta tendință nu vine doar din partea celor care au anumite suferințe, cum ar fi boala celiaca care cumpără produse fără gluten, deoarece 98% din piață este de fapt formata din non-suferinzi. Această tendință este rezultatul aparițiilor publice ale unor celebrități care încurajează o dietă fără gluten ca o alegere de viață sănătoasă”, a adăugat acesta.


Mai mult decât atât, în ultimii ani industria a văzut un număr în creștere de microberării care țin cont de preferințele consumatorilor pentru mai multe varietăți de bere artizanale și de specialitate.


 

Alte articole recomandate:

Aproximativ opt din zece români (81%) încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei, potrivit unui sondaj  realizat de Bunge pe platforma online Ivox. Conform studiului printre cele mai populare conserve pregătite de români se numără castraveții murați, preferați de peste 90% dintre aceștia, dar și [...]
Un român cheltuie circa 15 euro, față de 10 euro, valoarea coșului mediu din 2014, pentru comenzile de mâncare făcute online, arată o analiză efectuată de foodpanda.ro. Potrivit reprezentanților companiei, citați de Evenimentul zilei, coșul mediu plasat online în ianuarie 2015 este cu 50% mai mare față de media celui înregistrat anul trecut. Comanda medie foodpanda.ro se ridică la 15 euro începând din noiembrie 2014 și se [...]
După succesul din vară înregistrat cu Activia de Băut cu Pepene Roșu, Danone vine în lunile reci cu o nouă variantă de iaurt de băut: Activia de Băut cu Afine. Noul Activia are la bază lapte proaspăt și fermentul său special, Bifidus Actiregularis, oferind combinația optimă pentru a fi integrată într-o alimentație echilibrată: iaurt de băut sănătos și afine coapte. În plus, Activia de Băut cu Afine este o sursă de proteine, fermenț [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]
(Comunicat) Conform datelor Food for Development Office al GrupuluiTetra Laval, în 2013, peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak®, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Dintre cele 63 de țări în care se distribuie produse alimentare copiilor, 57 de țări au ales laptele. Astfel, Tetra Pak, lider în industria procesării și ambală [...]
Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
Livra de zahăr, care măsoară 454 de grame, a ajuns la un preț de 20,35 cenți pe 1 iunie, adică la maximul ultimilor doi ani, cotația fiind în creștere cu 38% de la începutul acestui an. Evoluția ascendentă vine după ce perioadele prelungite de secetă au lovit zonele principalilor producători. Cererea este prognozată să depășească producția în acest an, după ce supraproducția a caracterizat ultimii cinci ai pieței internaționale de zahăr. Zahărul este una dintre cele ma [...]
Restaurantele McDonald’s se dovedesc a fi cele mai profitabile francize din Romania, terminand anul  cu o cifră de afaceri estimativa de cca 7,3 mil. lei (1,65 mil. euro), cu peste 6% mai mult decât decât încasările unui restaurant deschis direct de grupul american pe piața locală. Cele șapte restaurante – operate pe cinci companii deoarece francizatul din Brașov deține trei restaurante – au terminat anul trecut cu afaceri de 51,2 milioane de lei (11,6 [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN