Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa



"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator.


DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania.


DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi Brewers Clarex ar permite producătorilor de bere să fabrice cu ușurință bere fără gluten, folosind boabe care contin gluten, iar proteina din gluten se sparge la începutul procesului de fermentație.



Până în prezent producerea de bere fără gluten a fost posibilă prin procese complexe sau utilizarea de cereale fără gluten, cum ar fi mei, orez, sorg, hrișcă sau de porumb. Cu toate acestea, gustul berii a fost foarte mult afectat.


"În ultimii ani, am văzut că 10% din noile produse lansate pe piață au fost fără gluten, dar doar 1% dintre noi producători de bere declară această afirmație. Analiza noastră arată că există un interes si o atractie mare pentru consumatori în trendul fără gluten de careproducătorii de bere pot beneficia", a spus Fokke van den Berg, director de marketing la nivel global al DSM Food Specialties.


Proliferarea microberăriilor


Ideea din spatele enzimelor pentru bere fără gluten a fost de a urmări tendințele de succes din industria alimentară și a băuturilor de larg consum. Produsele cu specificatia ”fără” au devenit din ce în ce mai populare în timp ce consumatori sunt în căutare de produse fără sare, fără grăsime, fără ingrediente artificiale si acelea fără potențiali alergeni, cum ar fi lactoza sau glutenul.


"Personal simt că trendul ”fara gluten” este cel mai puternic și cel mai de durată, cu o creștere de până anul la 37% pe an", a spus Renton Hamish de la Alința Internațională pentru Marketingul Produselor Alimentare.


"Oarecum surprinzător, aceasta tendință nu vine doar din partea celor care au anumite suferințe, cum ar fi boala celiaca care cumpără produse fără gluten, deoarece 98% din piață este de fapt formata din non-suferinzi. Această tendință este rezultatul aparițiilor publice ale unor celebrități care încurajează o dietă fără gluten ca o alegere de viață sănătoasă”, a adăugat acesta.


Mai mult decât atât, în ultimii ani industria a văzut un număr în creștere de microberării care țin cont de preferințele consumatorilor pentru mai multe varietăți de bere artizanale și de specialitate.


 

Alte articole recomandate:

Categoria Vin a generat in luna august a acestui an 518 aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna iulie, si un viewership de 868.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 32% in presa online, cu 30% pe bloguri & forumuri si cu 4% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Domeniile Samburesti, informeaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in [...]
Noile reguli europene de etichetare alimentară au intrat in vigoare de sâmbătă, acestea urmărind informarea consumatorilor asupra ingredientelor alergene, iar din 2016, etichetele vor conține și informații despre valoarea nutritivă a alimentelor, potrivit Federației Patronale Române din Industria Alimentară - Romalimenta.            Această reglementare - Regulamentului UE 1169/2011- ar urma să-i ajute pe consumatorii din UE să mănânce mai [...]
Cifra de afaceri a lanțului de magazine cash&carry Selgros a coborât anul trecut sub pragul de 700 de milioane de euro într-o perioadă în care consumul își revine greu, iar concurența din comerț s-a intensificat deoarece pentru a crește, lanțurile de magazine trebuie să muște din businessul celorlalți jucători. „Vânzările pe suprafața existentă (fără a lua încalcul extinderea, n.red.) au scăzut în toată piața din [...]
În prezent, 17 dintre cele 28 de state ale Uniunii Europene interzic total fumatul în spațiile publice închise, în mijloacele de transport în comun și la locul de muncă.   Legea care interzice fumatul în spații publice, care va intra în vigoare la jumă­ta­tea lunii martie, va avea un impact de mici dimensiuni asupra businessului res­tau­rantelor, cafe­ne­le­lor, cluburilor și baru­rilor din România, [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
(Agerpres) ANSVSA avertizeaza ca autoritățile bulgare au anunțat, în 7 august 2014, că ovinele și bovinele din unele zone din regiunea Gabrovo (centru-nord) au fost infectate cu febră aftoasă. Febra aftoasă a fost depistată la animale din patru municipalități din regiune – Gabrovo, Sevlievo, Triavna și Drianovo, a declarat Gheorghi Ghinev, de la biroul regional al Agenției pentru siguranța alimentară, transmite Agenția de presă BTA, citată de Agerpres. Autoritățile bulg [...]
Cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a scăzut cu peste 10% în august față de iulie, în principal pe partea de comercializări auto, dar rămâne pe plus atât față de august 2013, cât și la nivelul primelor opt luni, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu ridicata și cu amănuntul, întreținerea și repararea autovehiculelor și a motocicletelor, serie brută, în luna august 2014, [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN