Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


 


Proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov s-a îmbogățit, de vineri, cu încă 28 de femei fără loc de muncă din comuna Crețești, județul Ilfov, care au devenit, oficial, lucrătoare specializate în conservele din fructe și legume, informeaza Agerpres.


 


Cele 28 de absolvente au înțeles oportunitatea profesională oferită


de proiect și își doresc să deschidă afaceri de familie în domeniul


alimentar. Cursul absolvit vineri a fost doar primul pas, următorul va fi


inițierea în competențe antreprenoriale, pe care o parte dintre absolvente o


vor obține anul viitor, se arată într-un comunicat al Asociației React.


 


Localitățile Dumitrana și Siliștea Snagovului sunt alte două zone


din Ilfov în care există 56 de beneficiare ale proiectului. Acestea au


încheiat cursul de lucrător în domeniul conservelor din fructe și legume


prin susținerea unui examen care le-a oferit prima acreditare necesară


viitoarei lor cariere.


 


În total, 84 de femei din localitățile Dumitrana, Crețești și


Siliștea Snagovului, județul Ilfov, au făcut primul pas spre o viață activă


profesional, în luna noiembrie, iar alte 308 femei pot să urmeze cursuri


gratuite de lucrător în domeniul conservelor din fructe și legume și de


antreprenoriat, pentru a dezvolta o afacere sau a se angaja.


 


Pe cele 308 locuri gratuite rămase libere în proiect se poate


înscrie orice femeie cu domiciliul în mediul rural din regiunea București -


Ilfov, absolventă a minimum opt clase, fără un loc de muncă în prezent.


Cursurile au o durată de 360 de ore, sunt gratuite, iar diplomele obținute


sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și


Persoanelor Vârstnice și de Ministerul Educației Naționale.


 


Obiectivul principal al proiectului 'Anotimpuri la borcan'


București-Ilfov, demarat de Asociația React, este atât promovarea femeii din


mediul rural ca persoană activă în câmpul muncii, cât și dezvoltarea


durabilă a comunităților rurale. Astfel, un total de 392 de persoane de sex


feminin vor fi formate profesional și susținute în vederea obținerii unui


loc de muncă ori în a pune bazele unei afaceri proprii.


 


Numele oficial la proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov


este 'Ocupare și antreprenoriat rural în regiunea București-Ilfov', un


proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional


Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013, Investește în oameni!.


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
  Bursa de pește de la Tulcea va deveni realitate la jumătatea anului viitor. La opt ani de la anunțarea proiectului, au fost demarate lucrările la Bursa de pește din Tulcea. Potrivit contractului și autorităților tulcene, lucrările vor fi finalizate la începutul lunii iulie 2015. „Mai sunt niște chestiuni de aranjament cu șantierul naval (situat în vecinătatea amplasamentului pe care se va realiza proiectul, n.r.), dar asta nu afectează cu nimic buna desfășurare a [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți an [...]
Sika este lider global de piață pentru diverse tehnologii - impermeabilizări, sigilări, lipiri, reparații, consolidări și protecții pentru construcții și structuri inginerești.În cadrul companiilor subsidiare Sika își desfășoară activitatea peste 9200 de specialiști, care acordă un sprijin solid pentru asigurarea succesului partenerilor noștri - furnizori și clienți Pentru mai multe detalii click aici    
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN