Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Recesiunea îndelungată își spune cuvântul. Românii nu își permit să cheltuiască mai mult de 110 euro pentru cadourile de Crăciun, în acest an.  Potrivit unui studiu întocmit de firma de cercetare Ipsos pentru ING Bank, această sumă ne situează sub bulgari și cehi, dar peste polonezi și olandezi.


Studiul analizează răspunsurile a peste 12.000 de consumatori din 13 țări, și anume România, Cehia, Austria, Luxemburg, Italia, Spania, Franța, Belgia, Polonia, Germania, Marea Britanie, Olanda și Turcia. Britanicii vor să aloce cele mai multe fonduri pentru cumpărăturile de Crăciun în acest an, în valoare medie de 440 euro, urmați de francezi și luxemburghezi (câte 300 euro), austrieci și spanioli (câte 250 euro), germani și italieni (câte 200 euro).


Cetățenii din Belgia și Cehia intenționează să cheltuiască 190, respectiv 180 euro pe cadouri, urmați de români (110 euro), polonezi (95 euro) și olandezi (25 euro). Potrivit studiului, 26% dintre românii contactați au declarat că vor să aloce mai mai mulți bani pentru cadourile din acest an decât în 2013, în timp ce 48% nu s-au hotărât încă la o sumă anume.


În ceea ce privește resursele financiare, 47% dintre respondenții din România au afirmat că vor cheltui fără să își facă griji, în timp ce 48% au declarat că vor pune bani deoparte special pentru cheltuielile de Crăciun. Anul trecut, o cincime dintre români s-au împrumutat pentru cumpărăturile de Crăciun, față de 14% dintre britanici și 12% dintre italieni, potrivit studiului.


Printre obiectivele de natură financiară ale românilor pentru anul viitor se numără o mai bună administrare a bugetului personal prin controlarea sumelor cheltuite (44%), creșterea sumelor economisite (34%) și reducerea datoriilor (20%), potrivit zf.ro


 

Alte articole recomandate:

Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]
Consumul de ciuperci în România este estimat la un kilogram pe cap de locuitor, în scădere cu 10% în ultimul an și de patru ori mai puțin față de media în Uniunea Europeană, potrivit lui Eugen Băjenaru, președintele Asociației Naționale a Producătorilor de Ciuperci din România. Din datele asociației, în România se produc anual 20.000 de tone de ciuperci, cu o valoare de piață de aproximativ 50 de milioane de euro.Eugen Băjenariu spune că volumul [...]
Conform INSSE, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul de alimente, băuturi și tutun a crescut cu 10,3% ca serie brută și cu 7,6,% în funcție de sezonalitate și numărul de zile lucrătoare în luna ianuarie a lui 2015 comparativ cu luna ianuarie a anului 2014, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS). Vânzările brute au scăzut cu  24,8%, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 3,2%.   Per ansamblu, volumul cifrei de afaceri [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Uniunea Europeană (UE) ar putea pierde 6,7 miliarde de euro și peste 130.000 de locuri de muncă, în urma interdicțiilor la importurile de alimente din țările UE impuse de către Rusia, potrivit unei estimări a grupului bancar ING din Olanda. De asemenea, embargoul impus de Rusia nu îi va afecta doar pe exportatorii din UE, efectele măsurii dispuse de Moscova urmând să se extindă inclusiv până la nivelul furnizorilor acestora, relatează Bloomberg. UE a vândut [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
"Comerțul alimentar online este abia vizibil în România și această situație nu este de așteptat să se schimbe în mod semnificativ în timpul perioadei de prognoză (2013-2017). Vânzările online de alimente ale retailerilor se vor dezvolta lent în perioada analizată, având în vedere că majoritatea consumatorilor români preferă în general să-și cumpere alimentele din magazinele tradiționale", estimează Euromonitor. Cu toate acestea, [...]
Timișoreana a fost brandul cu cele mai mari volume de bere vândute pe piața locală în 2014, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean, poziție pe care a ocupat-o atât în 2013, cât și în 2012. Timișoreana, brand din segmentul mediu de preț, aflată în por­tofoliul Ursus Breweries, este secondată de Bucegi (Heineken), iar pe locul trei se află Ciucaș (Ursus).   Cumulat, primele 10 branduri de bere de pe piața locală au avut în [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN