Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prin compoziția sa specială, Yummy Sweetener Red poate înlocui zahărul din preparate fără a modifica gustul acestora, putându-se astfel utiliza într-o varietate largă de preparate culinare.
 
Acum, pentru prima dată nu trebuie să vă îngrijorați datorită gustului neplăcut al îndulcitorului.
 
- Echivalentul a 1 kg. de zahăr costă doar 2,2 lei și gustul perfect de zahăr este garantat.
- 0 zahăr, 0 calorii, 0 indice glicemic
- Gust natural de  zahăr

- Garanția Europeană a gustului .
 
Din cauza gustului auxiliar neplăcut, mulți oameni sunt reticenți la folosirea îndulcitorilor și la consumul mâncărurilor preparate cu acestea. Au dreptate, mâncărurile astfel preparate chiar au un gust neplăcut. Gustul neplăcut întărește credința că îndulcitorii sunt nesănătoși (Yummy Sweet Red nu conține aspartam), chiar dacă în realitate zahărul este mai nesănătos – de ex. provoacă supraponderalitate, diabet zaharat, Candida, etc. Este sufficient să căutați pe Google despre ”efectele nocive ale zahărului”.
 
Producatorii recomandă utilizarea îndulcitorului Yummy Sweet Red  în gospodării pentru îndulcirea cafelei sau a ceaiului, la prepararea gemurilor și a compoturilor, a prăjiturilor, la gătit, pt. murături, totodată în cantine (în alimentație publică), în industria băuturilor răcoritoare, în panificație, etc.

Alte articole recomandate:

Desfășurată sub genericul ”Vino și vezi ultimele tendințe și inovații”, ediția din acest an a celei mai mari expoziții dedicată Industriei alimentare din lume, se va axa pe agro-food, food retail și catering, la standuri fiind așteptate să expună cca 6.000 de companii din absolut toate ramurile. Un spațiu extins va fi rezervat secțiunii ”Food innovation”, iar simpozioanele care vor fi organizate vor avea ca temă [...]
Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads. Topul lunar al celor ma [...]
(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La niv [...]
Compania produce anual, in fabrica din Ploiesti, aproape 6.000 de tone de Delikat. O parte din productie ajunge in Ungaria si Republica Moldova. In fabrica din judetul Prahova mai sunt realizate produsele Dero, Rama, Delma si Knorr. Unilever detine in portofoliu brandul de condimente Delikat, preluat odata cu achizitia BestFood in 2002. Conform ultimelor date Nielsen, marca de condimente are o cota de piata de peste 43%. “Delikat este un brand important pentru compania noastra, si de [...]
Albalact a găsit o modalitatea ingenioasă de a-și promova laptele ZuZu, în mediul online. Astfel, mizând pe sugestia făcută consumatorilor de a utiliza laptele zuzu ca ingredient estival, pagina de Facebook a mărcii face trimitere directă la milksheke-uri pe care oricine le poate prepara acasă, cu ajutorul unui șheker și, desigur, a laptelui produs de Albalact. Ultima ofensivă se derulează chiar în această perioadă, ZuZu fiind sponsor al unui festival de [...]
În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
Coca-Cola HBC AG, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a anunțat vineri că în primele trei luni ale acestui an a înregistrat pierderi de 35,8 milioane de euro, sau 0,10 euro pe acțiune, comparativ cu pierderi de 15,9 milioane de euro, sau 0,04 euro pe acțiune, în perioada similară a anului trecut, transmite Reuters.Analiștii intervievați de Reuters mizau, în medie, pe pierderi de 17 milioane de euro. De asemenea, cifra de afaceri a scăzut și ea cu [...]
După succesul din vară înregistrat cu Activia de Băut cu Pepene Roșu, Danone vine în lunile reci cu o nouă variantă de iaurt de băut: Activia de Băut cu Afine. Noul Activia are la bază lapte proaspăt și fermentul său special, Bifidus Actiregularis, oferind combinația optimă pentru a fi integrată într-o alimentație echilibrată: iaurt de băut sănătos și afine coapte. În plus, Activia de Băut cu Afine este o sursă de proteine, fermenț [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN