Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Danone relansează iaurtul alb Danone Natural, fiind convins că rețetele clasice au început să fie appreciate acum, mai mult decâtînainte. Iaurtul alb Danone Natural, folosește o rețetă nouă, care are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte. Rețeta a fost realizată pornind de la așteaptările pe care le au românii de la un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, ușor acrișor, proaspăt și textură consistentă.


 


Noile iaurturi, cu un gust nou și mai proaspăt, sunt pregătite din lapte integral de 3,5% grăsime și fermenți activi benefici – ingredientul esențial, fără de care niciun iaurt nu poate fi creat. Totul pentru ca tu și cei dragi ție să vă puteți bucura de toată bunătatea unui iaurt natural: proteine valoroase și calciu care ajută la menținerea unor oase sănătoase, dar și alte minerale și vitamine necesare pentru creștere și sănătate de-a lungul întregii vieții. De asemenea, datorită bacteriilor bune pe care le conține, iaurtul contribuie la menținerea echilibrului florei intestinale, importantă pentru funcționarea sistemului digestiv. În plus, studii recente demonstrează o mulțime de alte beneficii pentru organism, prezentate de către experți în nutriție în cadrul Conferinței „Sănătate prin Alimentație” 2014.


 


Extrem de versatil, iaurtul poate fi consumat atât ca parte a unui mic dejun hrănitor, ca gustare rapidă și revigorantă între mese ori seara, după o cină ușoară. Noul iaurt Danone Natural are doar 60 kcal / 100 g, echivalentul caloriilor oferite de un măr mijlociu, ajutându-te astfel să îți menții nu doar sănătatea dar și silueta.


Obținerea unui lapte de cea mai bună calitate presupune văcuțe de rasă, bine hrănite și îngrijite, condiții de igienă foarte bune în fermă și sala de muls. De aceea, de aproape 10 ani, Danone a lucrat împreună cu fermierii parteneri pentru a îmbunătăți continuu calitatea laptelui colectat și a alocat peste 25 milioane lei în acest scop. Datorită calității superioare a laptelui care acum este mai bogat în proteine, Danone îți poate oferi astăzi o formulă simplă de iaurt, doar cu lapte și fermenti, ingrediente naturale care se află de altfel la baza tuturor produselor Danone.


În prezent compania are peste 30 ferme partenere, dintre care opt livrează lapte pentru Danone de peste 10 ani, iar două de 15 ani. Aproximativ 1 milion de iaurturi ies zilnic pe poarta fabricii Danone din București și iau drumul a nouă țări europene.


Noua formulă de Iaurt Danone Natural cu 3,5% grăsime este promovată online și în magazine deVăcuța Drăguța, un personaj carismatic, care vine de la ferma domnului Azoiței din Vrancea, partener Danone de 15 ani.


 

Alte articole recomandate:

Domnul Mihai Vișan-Vice-Președinte al federației Romalimenta, a afirmat la un eveniment organizat de revista Progresiv că, alături de Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), care a contestat încă de la început proiectul de modificare a Legii 321, consideră că legea este nefuncțională în acest moment. Același mesaj l-a transmis și Romalimenta - asociație care reunește atât producători români, [...]
In cadrul celei de-a 11-a editii a Summitului 3PL care s-a tinut pe 13 noiembrie in Amsterdam, FM Logistic a fost desemnata “Cel mai bun furnizor 3PL pentru retaileri” de catre companiile din acest sector de activitate. Obiectivul acestui eveniment organizat anual de catre Eyefortransport este promovarea furnizorilor logistici pentru excelenta operationala si valoarea adaugata a serviciilor oferite. FM Logistic a fost premiata la sectiunea ‘Retail Supply Chain’ pe baza [...]
În ziua de 07 mai 2015, la hotel Pullman din București, intre orele 14.00 si 19.00, va avea loc ediția din acest an a evenimentului B2B Austria Show Case, în cursul căruia, 12 producători, distribuitori și ofertanți de produse alimentare, băuturi și soluții în domeniul alimentar din Austria sunt interesați de a cunoaște producători, importatori și distribuitori din România cu care doresc să stabilească parteneriate de lungă durată. Evenimentul este organizat d [...]
Cea de a VI-a ediție a Expoziției Internaționale de Soluții și Tehnologii pentru Panificație, Cofetărie, Gelaterie, Cocolaterie, Cafea și Alimentație Publică a expoziției GastroPan va avea loc între 4 și 6 aprilie la Brașov. Evenimentul reprezintă un punct de întâlnire al cererii și ofertei din domeniile panificației, cofetăriei, gelateriei și alimentației publice, adresându-se producătorilor, specialiștilor și operatorilor din domeniu.  Cu ocazia ac [...]
Ieri, la sediul Ministerului Finanțelor Publice, a avut loc un dialog pe tema posibilităților de modificare a Codului fiscal, în sensul diminuării cotei de TVA la produsele alimentare. La întâlnirea cu ministrul Darius Vâlcov au participat președinții principalelor asociații profesionale din domeniul Industri alimentare, președinți ai organizațiilor fermierilor dar, pentru a susține cauza acestora, a fost prezent ș [...]
Produsele agricole certificate GLOBALG.A.P. încep sa fie din ce in ce mai solicitate de marile lanturi de magazine de retaileri, de exportatori sau de rețelele de distribuție și este o condiție contractuală obligatorie. GLOBALG.A.P. este standardul cel mai des utilizat în sectorul agricol pentru a dovedi respectarea normelor și utilizarea celor mai bune practici în cadrul activității desfășurate și reprezintă un corespondent al HACCP din [...]
Cel mai mare producător de coniacuri din Republica Moldova, Călărași Divin, ce deține 60% din vânzările de coniacuri din Republica Moldova a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie. Acesta și-a prezentat o mare parte din gamele de coniacuri (divinuri) cu vechime de 3-6 ani (Legenda,  Orfeu și Decorative), 6-12 ani (gama Status Regal), 7-30 ani [...]
eMAG cel mai mare magazin online de pe piața locală, vizează pentru acest an vânzări de 262 de milioane de euro, se pregătește să intre pe noi segmente și investește 4.5 milioane în dezvoltare regională.   Până la finalul acestui an utilizatorii eMAG vor găsi printre produsele existente haine, articole sportive, articole auto și chiar produse alimentare. Investițiile pentru acest pe care le va face eMAG sunt de 11.5 milioane de euro, dublu față de anul trecut, iar [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN