Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Rețeaua de hipermarketuri cora isi extinde substantial activitatea. Astfel, pe langa activitatea principale si pe langa serviciul coradrive.ro din magazinul Lujerului, hipermarket-ul va începe în decembrie livrările la domiciliu, după ce a încheiat un parteneriat cu firma de curierat TNT România, iar anul viitor va lansa serviciul drive și în cora Pantelimon și cora Sun Plaza.


Cat priveste cealalta divizie a sa, la un an de la lansare, coradrive.ro își va extinde serviciile, prin oferirea opțiunii de comandă on-line cu livrare la domiciliu. Serviciul va fi disponibil în București, pentru o gamă de 14.000 de produse, iar plata va putea fi făcută on-line sau cash, se arată într-un comunicat comun al cora și TNT.


"coradrive.ro este un serviciu (...) prin care poți comanda on-line și recupera produsele din spațiul drive de la magazin. Ne-am dorit însă să oferim opțiunea clienților noștri de a primi produsele într-o locație cât mai accesibilă. Clienții noștri au în acest fel libertatea de a alege produsele, de a alege locația de livrare și varianta de plată: numerar sau on-line, beneficiind de aceleași prețuri ca în magazinul cora Lujerului", a declarat Claudia Mirică, director cora Lujerului și coordonator coradrive.ro.


cora România are în prezent un magazin de tip drive - coradrive Lujerului -, urmând ca anul viitor să deschidă alte două magazine drive, în cora Pantelimon și cora Sun Plaza.


Retailerul deține o rețea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru în București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploiești, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.


Amintim ca reteaua cor Romania a incheiat anul trecut cu o crestere de 15,4 % a vanzarilor, acestea fiind dinamizate in primul rand datorita unui imprumut de 220 de milioane de euro contractat in 2012, dar si de infiintarea diviziei coradrive.ro.

Alte articole recomandate:

La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
Europa se confruntă în prezent cu probleme uriașe: coeziunea Uniunii Europene este pusă sun semnul întrebării; cresc problemele generate de refugiații și terorism; cresc tendințele naționaliste în aproape toate statele membre; cresc teniunile dintre Uniunea Europeană și Turcia. Însă, în ciuda acestor dificultăți, specialiștii de la GfK apreciază că economia Europei a avut până acum o evoluție decentă. Retailul a [...]
Retailerul german Lidl a inchis, din 1 mai, unul dintre cele trei magazine din Drobeta-Turnu Severin. Acesta este prima unitate comerciala Lidl inchisa de la intrarea pe piata locala. Anterior au mai fost situatii in care retailerul a mai relocat magazine, cum este cazul unitatilor comerciale din Mangalia si Targu-Mures. Tuturor angajatilor acestui magazin li s-au oferit solutii alternative pentru a ramane in cadrul companiei, noteaza Magazinul Progresiv. „Lidl optimizeaza permanen [...]
Cifra de afaceri a lanțului de magazine cash&carry Selgros a coborât anul trecut sub pragul de 700 de milioane de euro într-o perioadă în care consumul își revine greu, iar concurența din comerț s-a intensificat deoarece pentru a crește, lanțurile de magazine trebuie să muște din businessul celorlalți jucători. „Vânzările pe suprafața existentă (fără a lua încalcul extinderea, n.red.) au scăzut în toată piața din [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Producatorul de vinuri amb Wine, partea a consortiului austriac amb Holding, a lansat brandul Crepuscul, creat special pentru piata de retail. Noua gama este distribuita in prezent in retelele Mega Image si Metro.Gama Crepuscul cuprinde sortimentele Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. “Brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni [...]
Publicația americană Forbes a dat publicității topul celor mai bogați oameni din Statele Unite ale Americii, iar patru dintre primii 10 sunt membrii ai unor familii iconice pentru industria de retail, nu că ar fi de mirare, noteaza Magazinul Progresiv. Familia Walton, fondatoarea lanțului de magazine Walmart este în pole position, iar lor li se mai alătură executivi de la Amazon, Sears, HE Butt Supermarkets sau Home Depot. Este adevărat că topul analizează doar piața din Statele Unite [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN