Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Rețeaua de hipermarketuri cora isi extinde substantial activitatea. Astfel, pe langa activitatea principale si pe langa serviciul coradrive.ro din magazinul Lujerului, hipermarket-ul va începe în decembrie livrările la domiciliu, după ce a încheiat un parteneriat cu firma de curierat TNT România, iar anul viitor va lansa serviciul drive și în cora Pantelimon și cora Sun Plaza.


Cat priveste cealalta divizie a sa, la un an de la lansare, coradrive.ro își va extinde serviciile, prin oferirea opțiunii de comandă on-line cu livrare la domiciliu. Serviciul va fi disponibil în București, pentru o gamă de 14.000 de produse, iar plata va putea fi făcută on-line sau cash, se arată într-un comunicat comun al cora și TNT.


"coradrive.ro este un serviciu (...) prin care poți comanda on-line și recupera produsele din spațiul drive de la magazin. Ne-am dorit însă să oferim opțiunea clienților noștri de a primi produsele într-o locație cât mai accesibilă. Clienții noștri au în acest fel libertatea de a alege produsele, de a alege locația de livrare și varianta de plată: numerar sau on-line, beneficiind de aceleași prețuri ca în magazinul cora Lujerului", a declarat Claudia Mirică, director cora Lujerului și coordonator coradrive.ro.


cora România are în prezent un magazin de tip drive - coradrive Lujerului -, urmând ca anul viitor să deschidă alte două magazine drive, în cora Pantelimon și cora Sun Plaza.


Retailerul deține o rețea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru în București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploiești, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.


Amintim ca reteaua cor Romania a incheiat anul trecut cu o crestere de 15,4 % a vanzarilor, acestea fiind dinamizate in primul rand datorita unui imprumut de 220 de milioane de euro contractat in 2012, dar si de infiintarea diviziei coradrive.ro.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București. Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in Bucuresti: Express La Parter. In acest moment, reteaua numara 59 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 49 in Bucuresti si Ilfov. Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Astazi au demarat lucrarile la centrul comercial Veranda de langa piata Obor din Bucuresti ce are ca ancora un hypermarket Carrefour. Aceasta va fi al 11-lea magazin al retelei Carrefour din Capitala si va avea o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, potrivit reprezentantilor retailerului, informează Progresiv. Finalizarea intregului proiect este programata in primele patru luni din 2016. Centrul comercial este dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare pe terenul unei foste [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a laptelui și-au expus produsele: Albalact, De la Ferma, Five Continents, Cris-Tim Mândruța și Danone, cele mai noi propuneri de gamă [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN