Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Proprietarul unui restaurant din Cisnădioara, de lângă Sibiu,  avut ideea de a include în meniu inca de acum 10 ani o friptura botezata Iohanis, multumit de prestatia actualului presedinte ales al Romaniei, in calitatea sa de primar pe care inca o mai detine formal.


 


Iohannis și-a dat acordul pentru denumirea preparatului dar, nu numai atat, l-a și gustat, iar acum, în cinstea sa, restaurantul pregătește două preparate noi: un turnedo Herr President și un desert Santa Klaus, informeaza cotidianul Adevarul.


 


Acum 10 ani, insa, Klaus Iohannis era președintele Forumului German și cunoscându-l și având relații de colaborare cu Forumul German, Liviu Duran, proprietarul locantei, si-a permis să ii puna o întrebare, „Domnule Klaus Iohannis, sunteți de acord să facem un produs care să vă poarte numele?” Și m-a întrebat ce înseamnă acel produs, și după ce i-am explicat a spus „Bun, ok, pune-i numele Iohannis”, și așa a apărut pieptul de pui Iohannis”, povestește Liviu Durdun (63 de ani), managerul complexului turistic. 


 


Astăzi, preparatul-vedetă în meniul restaurantului de la Cisnădioara, puiul Iohannis a fost testat de însuși cel care i-a „împrumutat” numele. „Interesant este că în 2004 a câștigat al doilea mandat, deci era un brand și el ca primar. Cisnădioara fiind o zonă de agrement în apropierea orașului Sibiu în week-end erau foarte mulți oameni, era o zi de vară frumoasă și el a apărut și a zis „În sfârșit văd că lumea vrea să mă mănânce și la propriu, nu numai la figurat”, povestește Liviu Durdun. 


 


 


Pieptul de pui Iohannis costă 28 de lei și este un preparat extrem de căutat. „ De-a lungul anilor a fost un produs foarte bine promovat datorită gustului, datorită aspectului, și cei din afara zonelor din afara zonelor limitrofe Sibiului, citind în lista de meniu, întrebau ce înseamnă Iohannis. Iohannis înseamnă brandul primarului Klaus Iohannis. Este un produs foarte bine vândut, nu este cu mult colesterol, nu este un produs greu, cum de altfel credem că nici președinția domnului iohannis nu va fi grea pentru România”, spune Liviu Durdun. 


 


Preparatul, spun bucătarii, este căutat mai ales de către reprezentantele sexului frumos. „Pieptul de pui Iohannis îl facem de aproape 10 ani, merge foarte bine, este un preparat foarte bun, în general îl consumă femeile, a venit și dânsul aici la noi, a fost foarte încântat”, spune Bogdan Marangoci (30 de ani), bucătar în cadrul complexului turistic. 

Alte articole recomandate:

 În cel mult o lună, producătorii și importatorii de spirtoase vor majora prețurile cu 10-16% pentru licorile fine și cu 20-28% pentru băuturile destinate consumului de masă. Efectele majorării accizelor la alcool se vor vedea peste mai puțin de o lună, respectiv după ce producătorii locali și importatorii își vor fi epuizat stocurile de băuturi produse sau achiziționate pe când acciza avea nivelul dinaintea termenului fiscal 1 septembrie. Pe baza datelor comunica [...]
(Comunicat) RINA furnizeaza audituri cantitative si calitative pentru a asigura corespondenta de bunuri si / sau materiale cu: scrisori de credit, comenzile clientilor, liste de ambalare aprobate de client sau orice documentatie tehnica justificativa. Auditul de cantitate asigura ca marfurile in cauza corespund efectiv celor descrise in diferite documente, in timp ce auditul de calitate asigura ca marfurile nu au defecte evidente si indeplinesc cerintele prevazute in documentel [...]
(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor. “Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
De curând, Scandia a declanșat o campanie publicitară în mediile de socializare online, vedeta acțiunii fiind pateul Bucegi. Tema campaniei este cel puțin surprinzătoare, la o primă vedere, dar pare a avea un deosebit succes, pagina Fb creată în acest scop având multe accesări și conținând multe postări care, cu totul sporesc notorietatea mărcii. Campania este purtată prin intermediul publicitarulor de la Wunderman. Astfel, Iqads [...]
(Agerpres) Menținerea TVA la 24% la carnea de pasăre va aduce pierderi directe la bugetul de stat de 61,3 milioane de euro, ca urmare a evaziunii pe TVA în proporție de 40%, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van, la lansarea campaniei de promovare a reducerii TVA la carne. “Această teamă potrivit căreia dacă vom reduce TVA vom reduce și banii la buget nu se justifică, pentru că menținerea TVA la 24% la carnea de pasăre v [...]
Danone România este lider de piață pe segmentul de lactate proaspete și, în calitate de lider, are responsabilitatea de a oferi consumatorilor produse de cea mai bună calitate. Situată în locul fostei fabrici de lapte Miorița, Danone a început prima producție locală de iaurturi în 1999. În anii care au urmat, Danone a investit în achiziționarea celor mai avansate tehnologii pentru a asigura igiena, siguranța și calitatea produselor. De la 21 de [...]
Piața de produse de manufactură românești a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii 5 ani, atât românii, cât mai ales străinii, devenind din ce în ce mai interesați de produsele autohtone, potrivit unei analize realizate recent de Prăvălia Mică,  un nou concept de magazin online specializat în comercializarea de produse alimentare, terapeutice și cosmetice 100% românești. “Trendul național de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi