Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Proprietarul unui restaurant din Cisnădioara, de lângă Sibiu,  avut ideea de a include în meniu inca de acum 10 ani o friptura botezata Iohanis, multumit de prestatia actualului presedinte ales al Romaniei, in calitatea sa de primar pe care inca o mai detine formal.


 


Iohannis și-a dat acordul pentru denumirea preparatului dar, nu numai atat, l-a și gustat, iar acum, în cinstea sa, restaurantul pregătește două preparate noi: un turnedo Herr President și un desert Santa Klaus, informeaza cotidianul Adevarul.


 


Acum 10 ani, insa, Klaus Iohannis era președintele Forumului German și cunoscându-l și având relații de colaborare cu Forumul German, Liviu Duran, proprietarul locantei, si-a permis să ii puna o întrebare, „Domnule Klaus Iohannis, sunteți de acord să facem un produs care să vă poarte numele?” Și m-a întrebat ce înseamnă acel produs, și după ce i-am explicat a spus „Bun, ok, pune-i numele Iohannis”, și așa a apărut pieptul de pui Iohannis”, povestește Liviu Durdun (63 de ani), managerul complexului turistic. 


 


Astăzi, preparatul-vedetă în meniul restaurantului de la Cisnădioara, puiul Iohannis a fost testat de însuși cel care i-a „împrumutat” numele. „Interesant este că în 2004 a câștigat al doilea mandat, deci era un brand și el ca primar. Cisnădioara fiind o zonă de agrement în apropierea orașului Sibiu în week-end erau foarte mulți oameni, era o zi de vară frumoasă și el a apărut și a zis „În sfârșit văd că lumea vrea să mă mănânce și la propriu, nu numai la figurat”, povestește Liviu Durdun. 


 


 


Pieptul de pui Iohannis costă 28 de lei și este un preparat extrem de căutat. „ De-a lungul anilor a fost un produs foarte bine promovat datorită gustului, datorită aspectului, și cei din afara zonelor din afara zonelor limitrofe Sibiului, citind în lista de meniu, întrebau ce înseamnă Iohannis. Iohannis înseamnă brandul primarului Klaus Iohannis. Este un produs foarte bine vândut, nu este cu mult colesterol, nu este un produs greu, cum de altfel credem că nici președinția domnului iohannis nu va fi grea pentru România”, spune Liviu Durdun. 


 


Preparatul, spun bucătarii, este căutat mai ales de către reprezentantele sexului frumos. „Pieptul de pui Iohannis îl facem de aproape 10 ani, merge foarte bine, este un preparat foarte bun, în general îl consumă femeile, a venit și dânsul aici la noi, a fost foarte încântat”, spune Bogdan Marangoci (30 de ani), bucătar în cadrul complexului turistic. 

Alte articole recomandate:

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna iulie a acestui an 1.600 de aparitii in online, cu 26% mai putin decat in luna iunie, si un viewership de peste 18 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut in presa online cu 9%, pe bloguri & forumuri cu 6%, dar a scazut cu 35% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Olympus Romania, cu 911 like-uri, 391 share-uri si 1.082 comentarii, după cum informeaza Iqads. Topul [...]
Producătorul de carne de pasăre Ave Impex din Satu Mare, cu afaceri de 36 mil. euro, trimite la export o treime din producția totală de carne, cea mai mare piață fiind Franța. Acum patru ani Ave Impex livra în străi­nătate 11% din producție, iar procentul a crescut la 20% în 2012. Compania nu are în plan investiții noi pentru anul 2014 și nici extinderea rețelei de magazine proprii, care include 13 unități, dar vrea să mărească și mai mult exporturile, un motor important [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
O delegație a ministerului Agriculturii, condusă de ministrul Daniel Constantin, a participat la sediul Parlamentului European în Bruxelles la o conferință de promovare a produselor tradiționale unde a organizat și o degustare de mititei, brânzeturi, vin și bere din România.„Micul românesc nu mai este doar un brand național, ci unul european. Astăzi am demonstrat că acest produs specific României se asortează foarte bine cu muștarul franțuzesc sau cu berea [...]
Sacrificările și greutatea în carcasă a animalelor au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, în septembrie 2014, sacrificările au crescut la porcine, ovine și caprine și la păsări, iar la bovine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la toate speciile.   Septembrie 2014 comparativ cu august 2014   Sacrificările de bovine și greutatea lor în carcasă au crescut cu 23,3%, respectiv cu 24,9%. Î [...]
amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi