Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România.


Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în portofoliul de distribuție al Interbrands.


Într-o scrisoare oficială a companiei, Mario Kazazis, Senior Sales Manager MED  & CEE, a ținut să precizeze că “decizia nu are nicio legătură cu performanțele companiei Interbands, ci vine ca urmare a dorinței noastre de a avea un singur partener la nivelul regiunii Europa Centrală și de Est. Kellogg recunoaște și mulțumește Interbrands pentru efortul depus pe timpul colaborării.”


Egea Orbico Beauty face parte din grupul Orbico, cel mai mare distribuitor la nivelul Europei Centrale și de Est, cu operațiuni în 17 țări și o cifră de afaceri de peste 1,1 miliarde euro și 3200 de angajați.


La nivel local societatea este distribuitor național al unor mărci de renume aparținând producătorilor Procter & Gamble Prestige Products, Mattel, Tchibo și Milford. „În 2015 vom continua să diversificăm portofoliul de produse, dar și să investim în dezvoltarea departamentului de vânzări și logistică”, au precizat reprezentanții companiei pentru www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
    Cei mai importanți retaileri francezi, inclusiv Carrefour, Aldi și Lidl au semnat un contract voluntar pentru a înlocui legea risipei de alimente - dar un grup industrial britanic a numit-o distragere a atenției de la adevărata problemă, spunând că nu sunt necesare măsuri similare în Marea Britanie, informează Food Navigator. Măsurile au inclus un angajament de a dona alimente nevândute, comestibile în scop caritabil pentru consumul [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN