Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România.


Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în portofoliul de distribuție al Interbrands.


Într-o scrisoare oficială a companiei, Mario Kazazis, Senior Sales Manager MED  & CEE, a ținut să precizeze că “decizia nu are nicio legătură cu performanțele companiei Interbands, ci vine ca urmare a dorinței noastre de a avea un singur partener la nivelul regiunii Europa Centrală și de Est. Kellogg recunoaște și mulțumește Interbrands pentru efortul depus pe timpul colaborării.”


Egea Orbico Beauty face parte din grupul Orbico, cel mai mare distribuitor la nivelul Europei Centrale și de Est, cu operațiuni în 17 țări și o cifră de afaceri de peste 1,1 miliarde euro și 3200 de angajați.


La nivel local societatea este distribuitor național al unor mărci de renume aparținând producătorilor Procter & Gamble Prestige Products, Mattel, Tchibo și Milford. „În 2015 vom continua să diversificăm portofoliul de produse, dar și să investim în dezvoltarea departamentului de vânzări și logistică”, au precizat reprezentanții companiei pentru www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Polițiștii fac 16 percheziții în București și trei județe, la persoane și firme suspectate de evaziune de peste 1,3 milioane de euro, fiind vizat un mare distribuitor de legume și fructe care ar fi achiziționat produse prin firme fantomă, iar acestea au fost vândute prin marile lanțuri de magazine. Bottom of Form Anchetatorii au descins, joi dimineață, la sediile a nouă societăți comerciale și la locuințele a șapte persoane, din București și județele Constanța, Prahova și Ilfov, [...]
Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]
Retailerul german Kaufland inaugureaza joi, 27 august, cel de-al 95-lea hypermarket din retea in municipiul Gherla din judetul Cluj. Retailerul de apropie astfel cu pasi repezi de pragul de 100 de unitati comerciale operationale in Romania, pe care vrea sa-l atinga pana la sfarsitul anului 2014. Kaufland Gherla este situat pe strada Hasdatii nr. 1, pe locul unei foste garnizoane care a fost daramata pentru ridicarea magazinului. Potrivit presei locale, noul magazin va avea o suprafata de [...]
In primele 8 luni ale acestui an, exporturile de semipreparate din carne de la Agricola au crescut semnificativ, ajungand la 236 de tone, comparativ cu 98 de tone anul trecut, in aceeasi perioada.  „Cresterea exporturilor la semipreparate si produse tip ready-meal in 2014 a fost parte a strategiei noastre de dezvoltare, in contextul in care incepand cu 2010 piata interna a semipreparatelor s-a contractat, stabilizandu-se ulterior. Din cele 1.251 de tone de produse semipreparate pe [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN