Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România.


Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în portofoliul de distribuție al Interbrands.


Într-o scrisoare oficială a companiei, Mario Kazazis, Senior Sales Manager MED  & CEE, a ținut să precizeze că “decizia nu are nicio legătură cu performanțele companiei Interbands, ci vine ca urmare a dorinței noastre de a avea un singur partener la nivelul regiunii Europa Centrală și de Est. Kellogg recunoaște și mulțumește Interbrands pentru efortul depus pe timpul colaborării.”


Egea Orbico Beauty face parte din grupul Orbico, cel mai mare distribuitor la nivelul Europei Centrale și de Est, cu operațiuni în 17 țări și o cifră de afaceri de peste 1,1 miliarde euro și 3200 de angajați.


La nivel local societatea este distribuitor național al unor mărci de renume aparținând producătorilor Procter & Gamble Prestige Products, Mattel, Tchibo și Milford. „În 2015 vom continua să diversificăm portofoliul de produse, dar și să investim în dezvoltarea departamentului de vânzări și logistică”, au precizat reprezentanții companiei pentru www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Consiliul Concurenței a declanșat o nouă investigație privind posibila încălcare a regulilor de concurență în retailul alimentar din România, care vizează lanțurile de hypermarketuri (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland) , firma Trident Trans Tex și furnizori ai acestora. În cadul investigației, autoritatea a efectuat inspecții inopinate la retaileri și furnizori. „Am finalizat recent o investigație de mare amploare în acest domeniu ale cărei rezultate le vom [...]
Oficialii lanțului francez de hipermarketuri Auchan, care are pe piața locală circa 10.500 de salariați, afirmă că situația de pe piața muncii este extrem de dificilă, comparabilă cu cea din 2006-2007 când românii plecau în număr mare peste hotare, odată cu aderarea la UE. Pentru retailerul francez concurența nu vine însă doar de pe piețele străine, ci și din România, unde fabricile deschid noi linii de producție și caută salariați. „Piața muncii din [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
Lidl a decis schimbarea locației magazinului situat pe strada Turnului, nr. 2A din Brașov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeași stradă, la numărul 1. Retailerul german operează 9 magazine în Brașov, în timp ce la nivel național rețeaua numără 180 de unități, informeaza Magazinul Progresiv. Magazinul care urmează să fie relocat va avea program normal de funcționare până la data închiderii, pe 22 octombrie 2014,  iar în ziua următoare va fi [...]
(Comunicat) Reteaua PROFI numara 375 de unitati, odata cu inaugurarea a inca doua magazine, la Suceava si Craiova.   Magazinul deschis astazi la Suceava este al cincilea din localitate si functioneaza in format City pe Str. Muncii nr. 6. Suprafata sa totala este de 494 mp, sala de vanzari ocupand 234 mp. Unitatea PROFI deschisa ieri la Craiova, Jud. Dolj, functioneaza in format Standard si se afla pe Str. Castanilor  nr.15 B, avand o suprafata totala de 512 mp din care sala de [...]
Lanțul de supermarketuri Profi, preluat la finalul anului tre­cut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a bugetat pentru acest an 200 de deschideri de magazine, ceea ce ar duce rețeaua la peste 700 de unități. Mai mult, com­pania și-a bugetat și o creștere a cifrei de afaceri cu 35-40%, în linie cu anii anteriori, astfel că businessul retai­le­ru­lui ar urma să depășească pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri. „Pentru acest an targetăm [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN