Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

“Mica dar voinica” acesta este sloganul pentru masina de oparit, framantare si formare branzeturi de tip UNICA FV. Scopul acestei masini este acele de concentra toate etapele de producere intr-un singur utilaj, pentru a economisi cat mai mult spatiu (datorita acestui fapt masina a primit numele UNICA, iar FV insemnand “Filatrice a Vapore”, adica filare cu vapori).


UNICA FV, la proiectarea si constructia masinii sunt respectate cu strictete normele si directivele UE ce tin de reglementarea producerii utilajelor destinate industriei alimentare si in special de procesarea a laptelui si a branzeturilor. Toate partile utilajului ce intra in contact cu produsul sunt teflonate sau confectionate din materiale ce corespund tuturor cerintelor sanitar igienice.


UNICA FV este un utilaj compact si ergonomic.Poate fi instalata intr-o incapere de numai 20 mp fiind luat in calcul si spatiul de lucru al operatorului


UNICA FV este un utilaj economic si prietenos cu mediul inconjurator. Agentul termic pentru oparirea casului sunt vaporii, care au un cost de producere de pana la 40% mai ieftin decat in cazul metodei clasice (apa fierbinte).Pentru prelucrarea termica a unui kg de cas sunt folositi in jur de 2 l de apa, insa UNICA FV pentru a procesa aceeasi cantitate de cas, utilizeaza 100 g de vapori. Un alt avantaj al oparirii casului cu vapori este acela ca in produs sunt pastrate in intregime grasimile, proteinele si alte substante utile.Toate acestea inseamna reducerea considerabila a consumului energiei electrice, lipsa deversarilor apei reziduale in reteaua de canalizare.


UNICA FV este un utilaj flexibil si universal.Cu ajutorul acestei masini pot fi fabricate toate tipurile de branzeturi din categoria “pasta filata”, printr-o simpla schimbare a tamburilor si a duzelor de formare, ce pot fi efectuate rapid si cu foarte mare usurinta.

Alte articole recomandate:

Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de firma austriacă Agrana Zucker, își propune ca în cinci ani să revină la vânzări de un miliard de lei, însă cu profit, mizând pe potențialul de creștere a consumului pe plan intern și posibilitatea aprovizionării statelor vecine care nu au propriile fabrici de zahăr.   Compania deține brandul Mărgăritar și a încheiat anul trecut cu afaceri de 955 milioane de lei și pierderi [...]
DairyReporter publică în ediția curentă un interesant articol în care se afirmă că firmeleproducătoare de probiotice au beneficiat de soluții tehnologice inspirate de tehnologiile producerii gelurilor de duș, precum și de transfer din zona producției farmaceutice. Astfel, Dr. David Calvert, expert al companiei britanice IFormulate Ltd., a afirmat în cursul unei comunicări științifice susținută la începutul acestei luni l [...]
Ioan Șerbănescu:   Consumarea fructelor și a sucului celular proaspăt oferit de acestea, atât în alimentație, cât și în scopuri terapeutice, este forma ideală care păstrează toate calitățile naturale, ale produșilor sau ale substanțelor active eliberate de celula vegetală. Cum, însă, acest lucru nu este posibil, în zona temperată, de-a lungul întregului an, iar gama sortimentelor de fructe variază de la sezon la sezon, se pot realiza unele [...]
  Glanbia Ingredients a inserat mai mult de 200 de milioane de € în capacitățile sale de prelucrare a produselor lactate din întreaga Irlanda ca plan de pregătire pentru eliminarea cotelor de lapte la sfârșitul acestei luni (martie), informeaza Food Navigator. Noua fabrică care produce formula pentru sugari aparținând diviziei Nutritional Ingredients din Kilkenny, Irlanda, va fi cel mai recent produs de investiții al firmei atunci care va [...]
Privind spre viitor, Euromonitor International a identificat 20 dintre cele mai influente megatrend-uri care vor modela lumea până în 2030, fapt care va modifica total modul de procesare a alimentelor. Potrivit celor doi autori ai studiului ”Megatrend, punând consumatorul la inima afacerii”, semnat de către Sarah Boumphrey-Director Economic și Zandi Brehmer-Client Innovation Manager,  Euromonitor International și publicat de Confectionery News la [...]
Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele [...]
Fornetti România, companie care deține cel mai extins lanț de patiserii de pe plan local, reia investițiile în fabrica de la Timișoara, după ce a intrat recent sub umbrela grupului elvețiano-irlandez Aryzta AG.   „Scopul este să ridicăm această poveste de la nivel național la nivel european. Pentru îndeplinirea scopului care are legătură cu brandul Fornetti, lucrăm la un plan de dezvoltare comercială pe termen lung. Pentru susținerea activităților actuale, [...]
Maturarea post-mortem și frăgezimea finală a cărnii pot fi îmbunătățite prin atârnarea carcasei de osul crupei pentru a întinde mușchii, frăgezirea mecanică folosind lame sau ace, stimularea electrică, controlul regimului de refrigerare, scăderea pH-ului carcaselor de carne de vită, injectarea carcaselor cu clorură de calciu care activează calpaina din carne, injectarea de enzime proteolitice vegetale (papaină, bromelină) sau de origine animală (pancreatina porcină). Alte [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN