Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l. 


“Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu loialitatea lor cumpărând Tuborg în decursul întregului an, și de ce nu, un mod de a experimenta berea Tuborg“ a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.


Tuborg Christmas Brew este o bere produsă din trei tipuri de malț, având o aromă distinctă de lemn dulce. Aflată de peste 33 de ani în topul preferințelor băutorilor de bere din Danemarca, Tuborg Christmas Brew a creat tradiția lansării simultane a edițiilor din România cu cele din Danemarca.


“În Danemarca, ziua în care are loc prima livrare de Tuborg Christmas Brew, poartă denumirea de J-Day (Julebryg) și este o zi foarte importantă în Copenhaga. Sunt încântat că J-Day are loc și în România, una dintre cele mai importante 10 piețe din lume pentru brandul Tuborg. Tuborg România este singura fabrică de bere din România care are în portofoliul său o bere internațională dedicată Crăciunului” a declarat Peter Hammarstedt –CEO ExLiD Carlsberg Danemarca.


URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii cu mărcile: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny. Pe piața băuturilor răcoritoare și pe cea a apelor minerale compania deține brandurile Granini și Bilbor. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Producătorul de vinuri Lacerta Winery din regiunea Dealu Mare (jud. Prahova) a lansat brandul premium Cameleon, disponibil în cinci varietăți inspirate de culoarea vinului și a sticlei, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul magazinelor specializate de vinuri din România sau prin intermediul website-ului  www.cameleonvin.ro. Cameleon White împletește nuanțele aromatice vegetale și minerale de la Feteasca Albă cu cele florale de l [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads. Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. Vin – August, [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]
Antreprenorii români din agricultură trebuie să renunțe la a mai trimite la export materii prime și să înceapă să vândă în străinătate produse finite cu valoare adăugată mare, lucru ce nu poate să se întâmple atât timp cât nu există o strategie de dezvoltare a industriei zootehnice, consideră experții din acest domeniu, care au participat la conferința ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni”.   „Ar trebui [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN