Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l. 


“Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu loialitatea lor cumpărând Tuborg în decursul întregului an, și de ce nu, un mod de a experimenta berea Tuborg“ a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.


Tuborg Christmas Brew este o bere produsă din trei tipuri de malț, având o aromă distinctă de lemn dulce. Aflată de peste 33 de ani în topul preferințelor băutorilor de bere din Danemarca, Tuborg Christmas Brew a creat tradiția lansării simultane a edițiilor din România cu cele din Danemarca.


“În Danemarca, ziua în care are loc prima livrare de Tuborg Christmas Brew, poartă denumirea de J-Day (Julebryg) și este o zi foarte importantă în Copenhaga. Sunt încântat că J-Day are loc și în România, una dintre cele mai importante 10 piețe din lume pentru brandul Tuborg. Tuborg România este singura fabrică de bere din România care are în portofoliul său o bere internațională dedicată Crăciunului” a declarat Peter Hammarstedt –CEO ExLiD Carlsberg Danemarca.


URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii cu mărcile: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny. Pe piața băuturilor răcoritoare și pe cea a apelor minerale compania deține brandurile Granini și Bilbor. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani. Dezvoltarea [...]
Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv. Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia [...]
Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
Piața globală și cea europeană a cărnii traversează în momentul de față o perioadă agitată. De exemplu, prețul cărnii de porc, în Uniunea Europeană, a atins un nivel record, influențând prețul mediu global. Dar, cum va arăta tabloul mondial în anul 2025? O predicție au încercat specialiștii de la Association of Poultry Processors and Poultry Trade in the EU Countries – ASBL, din care face parte și UCPR, și [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN